021-88507190

تفریحات جالب سامویی که توریستها از آن بی خبرند

گردشگری پ.هنرکار 02 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جنگلهای سرسبز و حیرت انگیز و سواحل زیبا و خیره کننده از دلایل مهم گردشگران برای سفر به جزیره سامویی تایلند است. با توجه به دسترسی آسان، این جزیره سالانه 2 میلیون بازدیدکننده دارد. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز با چند تفریح متفاوت که مردم محلی آن را توصیه می کنند آشنا شوید.

    باغ جادویی بودا سامویی را کشف کنید

    این باغ در میان تپه های سامویی پنهان شده است. یک کشاورز محلی سالها پیش تعدادی از مجسمه های مختلف از جمله انسان و بودا و شخصیتهای افسایی را در طول عمر 91 ساله خود در داخل باغ قرار داده است. اطراف این باغ نیز آبشار و رودخانه های زیبایی وجود دارد. 

    درهای این باغ برای گردشگران تور سامویی خرداد 98 باز است.باغ جادویی یا باغ بهشت بودا جاهای دیدنی برای کشف کردن دارد. در اطراف آن نیز یک آبشار مصنوعی وجود داد که توسط صاحب باغ ایجاد شده است.

    باغ جادویی بودا ساموئی تایلند،مهرپرواز

    از نزدیک فیلها را لمس کنید

    فیل ها گنج ملی در تایلند هستند، اما ارتباط مردم با این حیوانات زیاد نیست.فیل سواری یکی از تفریحات مورد علاقه گردشگران تور سامویی بهار 98 است. مراکزی در تایلند وجود دارد که در آنها از فیلها نگهداری کرده و به نحو تغذیه و درمان آنها توجه زیادی می کنند. 

    مرکز نگهداری فیل Samui Elephant Sanctuary یکی از این مکانهای نگهداری فیلها است. یکی دیگر از این مراکز در نزدیکی روستای ماهگیری قرار دارد. گردشگران تور ترکیبی تایلند در این مکانها می توانند با خیال آسوده از این فیلها دیدن کرده، به آنها غذا بدهند و یا آنها را نوازش کنند.

    بازی با فیلها سامویی،مهرپرواز

    کایت بورد را در سامویی یاد بگیرید

    تفریحات آبی بیشتر مواقع مورد علاقه اکثر گردشگران بوده است که با هیجان زیادی همراه است. یکی از تفریحات جذاب کایت بورد است که می توانید در ساموئی آموزش ببینید. فضای مناسب و کم بودن تعداد صخره ها و وجود وزش نسیم ملایم در خلیج، محیط مناسب و کم خطری را برای آموزش مبتدیان کایت بورد فراهم کرده است.

     کایت بورد به صورت خصوصی و یا گروهی توسط مربیان با تجریه در تور ارزان سامویی آموزش داده می شود. بهترین زمان یادگیری این تفریح مهیج از اریبهشت تا مرداد و از آبان تا دی ماه است که از نظر آب و هوایی بسیار زمان مناسبی است.( مجله گردشگری مهرپرواز را دنبال کنید)

    کایت بورد سامویی،تایلند،مهرپرواز

    در سامویی گلف بازی را تجربه کنید

    در بالای تپه ها با چشم انداز مشرف به سواحل شمالی شگفت انگیز سامویی، زمین گلف با 18 حفره وجود دارد. در این باشگاه گلف خدمات خوبی به گردشگران تور لحظه آخری سامویی ارائه می شود. در اینجا می توانید کفش، توپ و چوب مخصوص گلف را اجاره کنید. اطراف این باشگاه نیز رستوران و و کافه وجود دارد که برای خوردن نوشیدنی خنک پس از بازی و یا یک میان وعده خوشمزه بسیار مناسب است.

    گلف بازی در سامویی،تایلند،مهرپرواز

    در جشنواره های مختلف سامویی شرکت کنید

    سامویی جزیره ایی با جمعیتی کم است همچنین فرهنگهای مختلف از تمام گوشه و کنار دنیا در سامویی وجود دارد و مکانی چند فرهنگی به شمار می رود. با توجه به این شرایط، جشنواره ها و فستیواهای مختلف و متنوع در ساموئی برگزار می شود. جشنوارها و برنامه های عید و تعطیلات تایلند همراه با مراسم های خاص و منحصر به فرد در سامویی برگزار می شود.

    مانند جشنواره خوک،  جشنواره hyzenbrownie open ( فیریزبی در ساحل همراه با موسیقی و رقص) و Jellyfish Petting Zoo. همچنین جشنوار های موسیقی زیادی در سامویی برگزار می شود.

    فستیوال فیریزبی سامویی،تایلند،مهرپرواز

    در پناهگاه سگها با آنها بازی کنید

    در کشور تایلند تعداد بسیاری سگ ولگرد وجود دارد که بدون مدیریت در خیابانها رها بودند. در سالهای اخیر با یک مدیریت درست پناهگاه هایی برای سگهای ولگرد ساخته شد که در طول چند دهه گذشته بیش از 350 سگ و 100 گربه در این مکانها نگهداری می شوند و مرکز حمایت حیوانات از آنها مراقبت میکند. 

    گردشگران و افراد محلی زیادی که  دوستدار حیوانات هستند می توانند به این پناهگاه بروند و با آنها سرگرم شوند. شما نیز می توانید به این پناهگاه بروید و از کارمندان بخواهید تا شما را راهنمایی کنند تا با این حیوانات از نزدیک بازی کنید.( برای شروع سفر بلیط پرواز خود را رزرو کنید)

    پناهگاه-سگها سامویی، تایلند-مهرپرواز


     
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW