021-88507190

در بازار خان دهلی چه کارهای جذابی میتوان انجام داد

گردشگری پ.هنرکار 04 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در قلب دهلی جاهای دیدنی برای بازدید وجود دارد.یکی از آنها بازار خان دهلی هست که مغاره ها و فروشگاههای مختلفی وجود دارد که از برندهای هندی تا مارکهای مختلف بین الملی، غذاهای رنگارنگ را در آن می توانید پیدا کنید. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از جذابیتهای این بازار را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در قلب دهلی پایتخت هند جاهای دیدنی برای بازدید وجود دارد.یکی از آنها بازار خان دهلی هست که مغاره ها و فروشگاههای مختلفی وجود دارد که از برندهای هندی تا مارکهای مختلف بین الملی، غذاهای رنگارنگ را در آن می توانید پیدا کنید. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از جذابیتهای این بازار را به شما معرفی می کنیم.

    مرکز بین الملی هند India International Centre

    مرکز بین الملی هند در نزدیکی بازار خان قرار گرفته است که یکی از نقاط فرهنگی قابل توجه شهر است که در سال 1962 تاسیس شده است. این مرکز دارای 3 جنبه است. کنفراس، جلسات، سخنرانیها، رقص و فستیوالهای موسیقی هنرمندان هندی و خارجی و جریانات فرهنگی در این محل برگزار می شود.

    هاستل، امکانات رفاهی برای برقراری تعامل و تبادل نظر بین افراد مختلف در این مرکز وجود دارد.مرکز بین الملی هند دارای سالنهای موزه و سالن های نمایشگاهی است و همچنین در تلاش است تا برنامه های فرهنگی را در وب سایت خود به نمایش بگذارد.شما نیز پس از رزرو تور هند خرداد 98 می توانید از این محل دیدن کنید.

    مرکز بین الملی هند،مهرپرواز

    باغ های لودی دهلی Lodhi Gardens

    در کنار بازار خان یک پارک سبز و زیبا با محیطی دنج وجود دارد که بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خود جذب می کند. این پارک محل مناسبی برای علاقه مندان به پرورش اندام، طرفداران یوگا و ورزش صبحگاهی است که افرادی در سنین مختلف در این مکان حضور دارند.

    در باغ لودی تعدادی بنای تاریخی و مقبره پادشاهان سلسله های مختلف وجود دارد که در تور هند بهار 98 می توانید از آنها دیدن کنید. رستوران این باغ با چشم اندازی فوق العاده، جای عالی برای نوشیدن قهوه یا خوردن اسنک و لذت بردن از چشم انداز این محل می باشد.

    باغ های لودی دهلی،مهرپرواز

    جاده راجپات و راشتراپاتی Rajpath/Rashtrapati دهلی

    جاده راجپات، جاده عریضی است که کاخ ریاست جمهوری را به دروازه هند متصل می کند که در قلب دهلی قرار دارد. در دو طرف این جاده چمن زارهای وسیعی به چشم می خورد و رژه روز جمهوری هند نیز در این جاده انجام میشود. در نزدیکی جاده راجپات ساختمانهای دولتی از جمله کاخ ریاست جمهوری با معماری دیدنی و پارلمان هند با ستونهای بسیار بزرگ قرار دارد که می توانید در تور لحظه آخری دهلی از آنها دیدن کنید.

    جاده راجپات و راشتراپاتی دهلی،الفبای سفر

    قلعه پورانا کیلا Purana Qila دهلی

    با 10 دقیقه فاصله از بازار دهلی، یکی از سازه های دهلی به نام قلعه پورانا قرار دارد. این دژ به دستور شرشاه سوری ساخته شد و دارای 3 دروازه می باشد. این قلعه دارای موزه ایی از اشیایی باستانی  است و در نزدیکی آن مسجدی قرار دارد که در شب با چراغانی بسیار زیبا می شود.

    در کنار قلعه پورانا کیلا از نقاط دیدنی دهلی؛ دریاچه ای وجود دارد که گردشگران تور ارزان دهلی می توانند در آن قایق سواری کنند.

    قلعه پورانا کیلا دهلی،مهرپرواز

    خرید در بازار خان دهلی

    خان بازار یکی از بهترین مقاصد خرید برای گردشگران و مردم محلی است. انواع برندهای هندی و بین الملی را در این بازار می توانید تهیه کنید. فروشگاهایی نیز در این بازار هستند که لباسهای محلی هندی را به فروش می رسانند.  محصولات کاغذی دست ساز، جواهرات هندی و اشیایی ارزشمند که بسیار زیبا، مدرن و خلاقانه هستند نیز در این بازار دهلی در تور دهلی خرداد 98 می توانید خریداری کنید.

    خرید در بازار خان دهلی،مهرپرواز

    غذاهای بازار خان دهلی

    در بازار دهلی انواع غذاهای گوناگون و مشهور هندی را می توانید امتحان کنید. از رولهای مغولی خوشمزه گرفته تا کبابهای خان چاچا، غذاهای گوشتی مانند خوک و گوسفند در رستوران SodaBottleOpenerwala ، غذاهای آسیایی از سوشی گرفته تا غذاهای تایلندی که دست پخت سر آشپزهای مطرح هستند را می توانید میل کنید.

    رستورانها، غذاها خوریها و نانوایی های مختلفی در این بازار وجود دارد که بسیار متنوع و همچنین مناسب با همه بودجه ای می باشند. برای شروع سفر ،بلیط پرواز خود را رزرو کنید.

    رستوران SodaBottleOpenerwala دهلی،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW