021-88507190

بهترین مکانها برای کمپ زدن در بلغارستان

گردشگری پ.هنرکار 07 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کمپ کردن در بلغارستان یک روش هیجان انگیز برای کشف جذابیتهای این کشور است. اگر تجربه کمپ در کشورهای مختلف را دارید همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز شما را راهنمایی می کنیم تا در چند مکان بی نظیر در بلغارستان کمپ بزنید و تجربه به یاد ماندی کسب کنید.

    اطلاعاتی در مورد کمپ کردن در بلغارستان

    محبوب ترین اردوگاه های بلغارستان در نزدیکی سواحل دریاها و یا کنار رودخانه ها قرار دارد. اردوگاه های بلغارستان دارای دو اشکال عمده هستند: اول آنکه اکثر آنها دارای در تابستانها توسط تیم جدیدی مدیریت می شوند و شما از چگونگی شرایط و هزینه ها مطمئن نیستید و علت بعدی اینکه معمولا آنها چیزی بیشتر از وسایل مورد نیاز اولیه و بهداشتی به شما ارائه نمی دهند.

    برخی از آنها سایت ندارند و هر تابستان صفحات جدید فیس بوک می سازند و به همین دلیل راحت قابل دسترسی نیستند. مفهوم اردوگاه های ساحلی در بلغارستان جدید است ولی اقامتگاه های لوکس هم در این کشور قابل دسترسی است.( برای اطلاع از سفر به نقاط مختلف دنیا با مجله گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید)

    کمپ در بلغارستان،مهرپرواز

    کمپ Krapets بلغارستان

    Krapets یک روستای کوچک است که تنها چند مایل از مرزهای رومانی فاصله دارد که به داشتن سواحل شگفت انگیز شهرت دارد. یک ساحل طویل در زیر سایه درختان جایی که می توانید با چند قدم پیاده روی از دریا به آن برسید و به صورت رایگان چادر مسافرتی خود را برپا کنید.

    در این محل همچنین کمپهای خصوصی قرار دارد که اگر ترجیح می دهید از امکاناتی مانند آب،برق و سرویس بهداشتی استفاده کنید می توانید در این کمپها اقامت کنید.

    کمپ Krapets ،بلغارستان،مهرپرواز

    کمپ Cosmos بلغارستان

    این کمپ در قسمت شمالی ساحل دریای سیاه بلغارستان  نزدیک روستای Durankulak و دریاچه ایی به همین نام قرار دارد. کلبه های چوبی نزدیک ساحل در این مکان قرار دارد که هر کدام از آنها دارای 3 تخت است که یا می توانید در این کلبه ها اقامت کنید و یا چادر خود را نزدیکی ساحل برپا کنید.

    در این ساحل رستوانها و بارهای مختلفی وجود دارد ولی به طور کلی محلی آرام و به دور از هرگونه هیاهو است. (برای اطلاع از قیمت هتل کشورهای مختلف مهرپرواز را دنبال کنید.)

    کمپ Cosmos بلغارستان،مهرپرواز

    کمپ اسموکنیا Smokinya بلغارستان

    اسموکنیا یکی از کمپ های ساحلی محبوب و پرطرفدار مردم محلی است که چند کیلومتر تا شهر ساحل و باستانی سوزوپول فاصله دارد.در این محل تعداد زیادی بار و همچنین غذاخوریهای مختلف وجود دارد.در این ساحل می توانید چادر خود را برپا کنید و از تماشای چشم انداز زیبا این ساحل لذت ببرید.

    کمپ اسموکنیا بلغارستان،مهرپرواز

    کمپ Gradina بلغارستان

    کمپ Gradina در یک مکان افسانه ایی در سواحل جنوبی و در فاصله نه چندان دوری از اسموکنیا و سوزوپول قرار دارد. این مکان در تابستان به یکی از شلوغترین مکانها تبدیل می شود که در آن انواع کنسرتهای زنده برگزار می شود و بارهای ساحلی نیز با موسیقی و رقص همراه است.

    کلبه های چوبی، ونهای مخصوص کمپ و چادر های مسافرتی  برای اجاره کردن در دسترس هستند.همچنین شما میتوانید فضایی را برای برپا کردن چادر خود اجاره کنید.( بلیط هواپیما خود را برای سفر به اقصا نقاط جهان از مهرپرواز بخواهید.)

    کمپ Gradina-بلغارستان،مهرپرواز

    کمپ گورا Gora بلغارستان

    یکی از بهترین کمپها برای استراحت بر روی تختهایی نرم و راحت و تمیز در زیر درختان کاج و لذت بردن از مناظر و چشم انداز های مقابل کمپین گورا است. این کمپ در جنگل کاج در نزدیکی ساحل Gradina قرار دارد که میتوانید تختهای یک تخته یا دو تخته را در این محل اجرا کنید.

    کمپ گورا بلغارستان،مهرپرواز

    کمپ Veliko Tarnovo بلغارستان

    این اردوگاه در بین دو روستا در تپه ایی نزدیک شهر تاریخی Veliko Tarnovo در بلغارستان واقع شده است. در این محل امکانات تفریحی زیادی وجود دارد همچنین می توانید کلبه درختی، ونهای کمپ و یا ویلاهای استخر دار اجاره کنید.
     می توانید در این محل در استخر شنا کنید و از تماشای چشم انداز طبیعت زیبا لذت ببرید. این محل به حدی جذاب است که ارزشش را دارد که برای وقت گذرانی در آن به شمال بلغارستان بروید .

    کمپ Veliko Tarnovo بلغارستان،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW