021-88507190

تفریحات رایگان در مونیخ آلمان

گردشگری م.مقیمی 07 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جالب است که بدانید در مونیخ یک عالمه تفریحات رایگان وجود دارد که بدون صرف کوچک ترین هزینه ای می توانید امتحانشان کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جالب است که بدانید در مونیخ یک عالمه تفریحات رایگان وجود دارد که بدون صرف کوچک ترین هزینه ای می توانید امتحانشان کنید. به همین دلیل است که می توان با یک بودجه محدود در مونیخ اقامت کرد و انواع تجربه های جدید را کسب کرد. برای این منظور ما لیستی از تفریحات رایگان آلمان در مونیخ را آماده کرده ایم تا بتوانید در سفرتان به مونیخ هزینه کمتری بابت تفریحاتتان بپردازید. 

    مونیخ

    پارک انگلیشر گارتن (باغ انگلیسی)
    این پارک بسیار بزرگ است و به قدری جذاب است که می توانید ساعت های طولانی را در آن سپری کنید. در این پارک می توانید کسانی را ببینید که روی موج های مصنوعی موج سواری می کنند که به واقع تماشایشان لذتبخش است. به شما توصیه می کنیم که بعد از تماشای موج سواران به خانه چای ژاپنی و معابد یونانی این پارک بروید واز تک تک بخش های پارک بازدید کنید. در نهایت هم می توانید در فضای سرسبز پارک انگلیشر گارتن ریلکس کنید یا یک ناهار پیک نیکی میل کنید و زمانی را به آشنا شدن با مردم آلمان و فرهنگ هایشان اختصاص دهید.

    پارک انگلیشر گارتن

    بازار ویکتوالین
    بازار ویکتوالین یک بازار غذا است که بیش از 140 غرفه دارد. این غرفه ها انواع غذا، شکلات، گل، ادویه و ... را به فروش می رسانند. این بازار همیشه شلوغ است و توریستان زیادی در حال گشت و گذار و بازدید از غرفه های مختلف آن هستند. بازدید از این بازار کاملا رایگان است، ولی در صورت تمایل می توانید با صرف یک هزینه معقول یک غذای ارزان محلی را نیز در آن میل کنید و تجربه جذاب تری داشته باشید. 
    اردوگاه کار اجبار داخاو
    داخاو اولین ارودگاه کار اجباری آلمان بود و بازدید از آن یکی از مهمترین تفریحاتی است که باید در تور آلمان داشته باشید. چراکه اردوگاه داخاو یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری آلمان است.ورودی این ارودگاه کاملا رایگان است و جاذبه های گردشگری زیادی در گوشه کنار آن نهفته است. البته اگر می خواهید از این ارودگاه بازدید کنید، بهتر است که خودتان را برای احساساتی شدن و حتی اشک ریختن آماده کنید! چراکه مطمئنا بازدید از بعضی از قسمت های این ارودگاه روحیاتتان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.یک موزه هم در این اردوگاه وجود دارد که توصیه می کنیم حتما از آن دیدن کنید. از طرفی یک کتاب فروشی جذاب نیز در مجموعه اردوگاه داخاو واقع شده است و کتاب هایی را به فروش می رساند که نمونه شان را در هیچ جای دیگری در دنیا نمی توانید پیدا کنید. البته یک مسئله ناراحت کننده در مورد این مجموعه وجود دارد و آن هم این است که یک سری از توریستان رفتارهای نامناسبی انجام می دهند و احترام لازم را در برابر این مجموعه ارزشمند ادا نمی کنند و در فضای آن ژست های مضحک و تمسخر آمیز برای عکاسی می گیرند. به هر حال بهتر است که ما در صورت بازدید از این مکان از فرهنگ ایرانی پاسداری کنیم و نهایت ادب و احترام را در فضای آن رعایت کنیم تا بتوانیم غنی بودن فرهنگ چند هزار ساله مان را به دنیا نشان دهیم.

    پارک انگلیشر گارتن

    پارک المپیا
    این پارک در سال 1971 برای مسابقات المپیک تابستانی ساخته شد. ولی بعد از تمام شدن مسابقات به یکی از مهمترین جاذبه های توریستی مونیخ تبدیل شد و میعادگاهی شد برای دیدار اهالی مونیخ با یکدیگر. از طرفی رویدادهای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی زیادی در این پارک برگزار می شود و همین مسئله باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. جالب است که بدانید تعداد زیادی کنسرت رایگان در این پارک برگزار می شود که در صورت تمایل می توانید در یکی از آن ها شرکت کنید. 

    پارک المپیا

    قصر نیمفنبرگ
    این قصر که قدمتش به حدود سال 1600 باز می گردد، زمانی محل اقامت ماکسیمیلیان دوم و شاه لودویگ دوم بوده است. خوشبختانه برای قدم زدن در باغ زیبا و محدوده برکه آن نیاز به پرداخت هزینه ندارید، اما برای بازدید از داخل قصر باید هزینه کمی پرداخت کنید و البته به شما توصیه می کنیم که این هزینه را متقبل شوید و حتما از داخل این قصر زیبا و جذاب دیدن کنید.

    قصر نیمفنبرگ

    در اطراف میدان مارین پلاتز قدم بزنید
    مارین پلاتز مرکز شهر مونیخ است و یک عالمه فروشگاه، رستوران و کافه جذاب در گوشه کنار آن وجود دارد. البته علاوه بر همه این ها یک سری از مهمترین اماکن دیدنی آلمان در اطراف همین میدان واقع شده است. از مهمترین جاذبه های گردشگری مونیخ در این منطقه می توان به فواره ماهی، تالار شهر و ستون مریم مقدس اشاره کرد. از طرفی بعضی از فستیوال های آلمان در این میدان برگزار می شود و به همین دلیل است که میدان مارین پلاتز به یکی از توریستی ترین مناطق مونیخ تبدیل شده است.

    مونیخ

    دریاچه اشتارنبرگ
    این دریاچه تنها به اندازه 30 دقیقه رانندگی با مونیخ فاصله دارد و یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری مونیخ به شمار می آید. آب های تمیز دریاچه اشتارنبرگ توسط کوهستان های عظیمی احاطه شده است و منظره بسیار زیبایی دارد. یک سری رستوران و فروشگاه نیز در اطراف دریاچه اشتارنبرگ وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از آن ها بازدید کنید. به شما توصیه می کنیم که یک جفت کفش راحت پایتان کنید و خودتان را برای یک پیاده روی طولانی و گشت و گذار در اطراف دریاچه آماده کنید. به هر حال اگر شما هم قصدتان از سفر به مونیخ کسب آرامش است، باید بازدید از دریاچه اشتارنبرگ را در لیست تفریحاتتتان در مونیخ قرار دهید. 

    دریاچه اشتارنبرگ

    کلیسای سنت میکائیل
    این کلیسای زیبا یکی از جذاب ترین اماکن دیدنی مونیخ محسوب می شود و به سبک رنسانس دیزاین شده است و در شمال کوه های آلپ در نوع خودش بزرگترین کلیسا محسوب می شود. فضای داخلی کلیسای سنت میکائیل به قدری پر از جزئیات ریز و جالب توجه است که به محض ورود به آن متحیر خواهید شد و قطعا از این همه زمان و هنری که برای ساخت آن گذاشته شده است، شگفت زده خواهید شد. به همین خاطر است که باید در زمان اقامتتان در مونیخ از آن دیدن کنید.در نهایت باید به شما بگوییم که شهر مونیخ یکی از زیباترین شهرهای دنیا است و فرهنگ مردمانش فوق العاده بی نظیر است. اگر شما هم قصد سفر به آلمان را دارید، می توانید برای رزرو تور آلمان و اخذ ویزای شینگن با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    کلیسای سنت میکائیل

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW