021-88507190

گلچینی از بهترین فستیوال های مسکو

رویدادها و فستیوال ها م.مقیمی 09 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مسکو همان شهری است که می توانید با سفر به آن بهترین معماری ها، بهترین جاذبه های گردشگری روسیه و بهترین موزه ها را ببینید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    گلچینی از بهترین فستیوال های مسکو که شرکت کردن در آن ها سفرتان به روسیه را دو سر برد می کند!
    مسکو علاوه بر اینکه پرجمعیت ترین شهر روسیه و پایتخت روسیه است، مرکز اصلی اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی کشور روسیه نیز هست. مسکو همان شهری است که می توانید با سفر به آن بهترین معماری ها، بهترین جاذبه های گردشگری روسیه و بهترین موزه ها را ببینید. اما گذشته از همه این ها فاکتوری که سفر به مسکو را تبدیل به یکی از ایده آل ترین مفاصد مسافرتی ممکن در سراسر جهان می کند، فستیوال های بی نظیری است که در سراسر سال در مسکو برگزار می شود. در ادامه گلچینی از بهترین فستیوال های مسکو را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از همین الان برنامه سفر به مسکو را در تاریخ های برگزاری این فستیوال های جذاب هماهنگ کنید.
    جشن سال نو در مسکو
    همان طور که می دانید سال نو میلادی در اکثر کشورهای جهان جشن گرفته می شود. اما هیچ کدامشان قابل مقایسه با جشن سال نو مسکو آن هم زیر بارش برف و در فضای سرتاسر نورانی مسکو نیستند. در واقع جشن سال نو مهمترین جشن بین فستیوال های زمستانی روسیه است و یکی از بهترین و بزگترین جشن های کل دنیا به شمار می آید. 

    جشن سال نو در مسکو

    کریسمس ارتدوکس در مسکو
    بعد از انقلاب سال 1917، کریسمس هم مثل هر جشن دیگری در روسیه ممنوع شد و بعد از سال ها برای اولین بار در سال 1992 دوباره به صورت گسترده در سراسر روسیه جشن گرفته شد.  جالب است که بدانید برخلاف کشورهای دیگر دنیا، کریسمس در کشور روسیه و شهر مسکو در روز 7 ژانویه جشن گرفته می شود. در این روز مردم روسیه به کلیساها می روند و با خانواده خود ملاقات می کنند. اگر شما هم دوست دارید که از زیر تا بم جشن کریسمس ارتدوکس سر در بیاورید، می توانید یک شب کامل را در کلیسا سپری کنید و بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم روسیه آشنا شوید. کریمس ارتودوکس مذهبی ترین فستیوال در مسکو است و در روز آن مردم یک ظرف فرنی با کشمش درست می کنند و با آداب و رسوم خاص این روز را به هم تبریک می گویند.

    کریسمس ارتدوکس در مسکو

    نمایشگاه کتاب مسکو
    اگر شما هم بی حد و اندازه عاشق کتاب و کتاب خوانی هستید، چه چیزی می تواند به اندازه شرکت در جشنواره کتاب مسکو برایتان هیجان انگیز باشد؟ پس اگر شما هم از این دسته از افراد هستید، حتما برنامه سفر خود به مسکو را حول و حوش روز 28 نوامبر تا 2 دسامبر هماهنگ کنید تا بتوانید در این جشنواره جذاب شرکت کنید. این جشنواره 5 روزه هر ساله در خانه مرکزی هنرمندان مسکو برگزار می شود و کلکسیونی عظیم از کتاب های خواندنی نویسندگان مشهور جهان به معرض نمایش عموم گذاشته می شود. در قفسه های این نمایشگاه کتاب می توانید انواع و اقسام کتاب ها را از کتاب های هنری گرفته تا کتاب های طراحی، معماری، ادبی و حتی بیزینسی را پیدا کنید. این جشنواره نه تنها برای کتابخوانان عزیز بلکه برای هر کسی که دوست دارد در مورد یک موضوع خاص اطلاعات به روز دریافت کند، جالب است.

    نمایشگاه کتاب مسکو

    فستیوال زمستانی در مسکو
    زمستان های روسیه سنگین و طولانی هستند و به همین خاطر مردم روسیه هر کاری می کنند تا این فصل سرد و یخی را به بهترین حالت بگذرانند و با چاشنی خنده و تفریح آن را سپری کنند. اما از بین همه شهرهای روسیه، بهترین فستیوال زمستانی در شهر مسکو برگزار می شود. در طول این فستیوال جذاب در مسکو، کل شهر مانند شهرهای افسانه ای نورانی می شود و میدان های شهر به پیست اسکی روی یخ تبدیل می شوند و همه چیز آماده می شود تا شما بتوانید چند روزی را در دنیای قصه ها و افسانه ها سپری کنید! علاوه بر همه این ها یک عالمه برنامه تفریحی جذاب مثل نمایشگاه مجسمه های یخی و بازارهای صنایع دستی در سراسر شهر مسکو برپا می شود. به هر حال به شما توصیه می کنیم که تمام تلاشتان را بکنید تا امسال بتوانید در فستیوال زمستانی مسکو شرکت کنید! مطمئنا پشیمان نخواهید شد! 

    فستیوال زمستانی در مسکو

    فستیوال ماسک طلایی مسکو
    اگر شما هم روح هنرمندانه دارید یا به آثار هنری علاقه مندید، شرکت در فستیوال ماسک طلایی مسکو برایتان حتما جذاب خواهد بود. برای این منظور کافی است که در ماه های مارچ و آپریل با تور  روسیه به مسکو سفر کنید و حداقل یک بار در زندگیتان در یکی از جذاب ترین فستیوال های مسکو شرکت کنید.این فستیوال یک برنامه 2 ماهه است که می توانید در طول آن اجراهای هنرمندانه و مبتکرانه هنرمندان مختلف کشور روسیه را ببینید. این فستیوال در مراکز فرهنگی متنوع شهر مسکو برگزار می شود و در آن ها ژانرهای مختلف تئاتر هنری از باله گرفته تا درام و اپرا به روی صحنه می رود. در نهایت در آخر ماه آپریل در شب اختتامیه فستیوال یک جشن عظیم برگزار می شود و به بهترین هنرمندان جوایزی اهدا می شود.

    فستیوال ماسک طلایی مسکو

    فستیوال خوراک شناسی در مسکو
    ممکن است که فکر کنید اواخر سال دیگر کسی حوصله برگزاری جشن و فستیوال را ندارد، اما باید به شما بگوییم که جشن و شادی هیچ وقت در مسکو تمامی ندارد! این فستیوال دو روزه در ماه دسامبر برگزار می شود و کلی برنامه تفریحی، غذایی و موسیقی در آن برگزار می شود. این فستیوال در نمایشگاه سوکولنیکی مسکو برگزار می شود و در آن می توانید یک عالمه غذاهای خوشمزه امتحان کنید و طرز تهیه بعضی از آن ها را یاد بگیرید. پس منتظر چه هستید؟ اگر شما هم عاشق غذاهای جدید و لذیذ هستید، این فستیوال برای شماست!

    فستیوال خوراک شناسی در مسکو

    فستیوال بین المللی فیلم مسکو
    چه اهل سینما باشید و چه نباشید، مطمئنا عاشق این فستیوال خواهید شد! این فستیوال برای اولین بار در سال 1935 برگزار شد و از سال 1959 به بعد به عنوان یک برنامه روتین در تقویم فرهنگی روسیه ثبت شد. در طول این فستیوال بیش از 200 فیلم از 50 کشور دنیا به نمایش گذاشته می شود و بهترینشان جایزه می گیرد. با شرکت در این فستیوال جذاب می توانید یک عالمه فیلم جذاب تماشا کنید و اطلاعات جالی در مورد فرهنگ و وضعیت اجتماعی کشورهای دیگر دنیا پیدا کنید.اگر شما هم تصمیم خود را برای شرکت در این فستیوال های جذاب گرفته اید، برای رزرو تور ارزان مسکو با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    فستیوال بین المللی فیلم مسکو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW