021-88507190

5 فستیوال شاد و بی نظیر آلمان

رویدادها و فستیوال ها پ.هنرکار 26 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مهم نیست که چه زمانی از آلمان بازدید می کنید، شما معمولا میتوانید در یک جشن یا جشنوار جالب شرکت کنید. این رویدادهای نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه روح واقعی این کشور را به شما نشان میدهند. از کارناوال گرفته تا جشن های فرهنگی، آژانس مسافرتی مهر پرواز چندتا از بهترین رویدادهای آلمان را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مهم نیست که چه زمانی از آلمان بازدید می کنید، شما معمولا میتوانید در یک جشن یا جشنوار جالب، رنگارنگ و جذاب شرکت کنید. این رویدادهای نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه روح واقعی این کشور را به شما نشان میدهند. از کارناوال گرفته تا جشن های فرهنگی، آژانس مسافرتی مهر پرواز چندتا از بهترین رویدادهای آلمان را به شما معرفی میکند.

    کارناوال فرهنگی برلین

    در ماه ژوئن در برلین کارناوال فرهنگ های Carnival of Cultures برگزار می شود که در طی چهار روز مراسمهای مختلف فرهنگی در این شهر برگزار میشود. این جشنواره خیابانی به بهترین وجه برپا شده و با رقص، موسیقی، صنایع دستی، هنر و غذاهای مختلف ملیت ها و فرهنگ ها همراه است که شور و هیجان خاصی در فضای آن موج می زند. هزاران نفر در جشنواره ها و کنسرت های خیابانی شرکت می کنند و یک روز کامل را به تفریح و شادی به شب میرسانند.  یک مسابقه مهم نیز در ظهر در میدان Hermannplatz برگزار میشود. با دنبال کردن مجله گردشگری مهرپرواز، جشنواره های سایر نقاط دنیا را بشناسید.

    کارناوال فرهنگی برلین،مهرپرواز

    نمایشگاه سرگرمی Fun Fair دوسلدورف

    هر سال در تابستان دوسلدورف میزبان بزرگترین نمایشگاه سرگرمی در مجاورت رود Rhine میباشد.افرادی از سراسر اروپا به این شهر می روند تا در مدت ده روزه در این جشنها با قدمت 700 سال شرکت کنند. از جمله مراسمها مهم این نمایشگاه، مراسم تاریخی است که هزاران نفر از مردم در خیابان ها راه میروند که با پخش موسیقی زنده نیز همراه است. سرگرمی ها مختلف، انواع غذا و بازی های گوناگون بخشی دیگر از این مراسم شاد و جذاب است.

    نمایشگاه سرگرمی دوسلدورف،مهرپرواز

    فستیوال دریا Sea Festival، کیل

    هر سال درکیل یکی از محبوب ترین رویداد قایقرانی در جهان و یک جشنواره تابستانی برگزار میشود که میلیون ها تماشاگر از سراسر جهان برای حضور در این جشنواره مهیج به آلمان سفر میکنند. در طی نه روز در ماه ژوئن، حدود 2000 رویداد مختلف و پچور شور در این شهر برگزار می شود.

    فستوال دریا کیل شامل رژه ایی از هزاران کشتی، قایق بادبانی،دیگر قایق ها است. این قایق ها و چشم انداز های زییای منظره را می توان از سواحل این شهر مشاهده کرد. علاوه بر این، یک رژه از اتومبیل های پرزرق و برق و اجرای کنسرت های موسیقی نیز از دیگر بخشهای این فستیوال فوق العاده است.بلیط پرواز خود را برای شروع به سفرهای مختلف رزرو کنید.

    فستیوال دریا کیل،مهرپرواز

    فستیوال هامبورگ دام 

    شهر هامبورگ به بقیه کشورها می آموزد که چگونه جشنوارهای سرگرم کننده میتواند پایانی نداشته باشد. هامبورگ دام یک شهر بازی بسیار بزرگ است که در قلب این شهر قرار دارد.هر سال (بهار، تابستان، پاییز و زمستان) چهار فستیوال سرگرم کننده بزرگ در  Hamburger Dom برگزار می شود که این رویدادهای بی نظیر هر کدام بیش از یک ماه برگزار می شود. این جشنواره های حیرت انگیر با  نور و موسیقی، سواری، غذا، نوشیدنی ها و آتش بازی های دیدنی همراه است.

    فستیول هامبورگ دام،مهرپرواز

    هفته مد و لباس برلین

    هفته جالب و جذاب مد برلین Berlin Fashion Week دو بار در سال و در ماه های ژوئیه و ژانویه با حضور  کارشناسان مد، متخصصان رسانه، طراحان مطرح مد و لباس برگزار شده و صدها نفر را از سراسر اروپا به سوی خود میکشاند. در طول هفته مد، چندین رویداد در سراسر پایتخت آلمان برگزار می شود. 

    هفته مد و لباس برلین،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW