021-88507190

جذاب ترین بازارهای شهر پاریس

گردشگری م.مقیمی 09 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پایتخت فرانسه یعنی پاریس یکی از جذاب ترین شهرهای دنیا برای خرید کردن است. بازارهای پاریسی با قدمتی که دارند، از هر نظر عالی هستند و همه چیز از سبزیجات و میوه های ارگانیک گرفته تا غذاهای بومی و حتی لباس و وسایل آنتیک در آن ها به فروش رسانده می شود. از طرفی فرهنگ سنتی پاریسی ها حس و حال جذابی به بازارهای پاریس اضافه می کند. توصیه ما به شما این است که در کنار بازدید از فروشگاه ها و مراکز خرید متعدد پاریس، سری هم به این بازارهای سنتی پاریس بزنید و حس و حال متفاوت آن ها را تجربه کنید.
    1-بازار لو مارشه سنت پیر در پاریس | Le marché Saint-Pierre
    این بازار مخصوص کسانی است که عاشق خلاقیت و درست کردن وسایل زیبا و جذاب هستند.در این بازار پاریسی می توانید انواع پارچه های رو مبلی و پارچه های رنگارنگ پرده را تهیه کنید و با کمی خلاقیت وسایل خانه و کاردستی های جذاب درست کنید. در این بازار می توانید همه تجهیزات و وسایل مورد نظرتان را پیدا کنید و یا خیلی ساده در فضای آن قدم بزنید و از همنشینی رنگ ها و دیدار اهالی محلی پاریس استفاده کنید.

    بازار لو مارشه سنت پیر در پاریس

    2-بازار لو مارشه دو بلویل در پاریس | Le marché de Belleville
    این بازار سرزنده یک بازار غذا است که هر پنج شنبه و جمعه در شهر پاریس برپا می شود. این بازار در فضای باز واقع شده است و انواع غذاهای محلی در آن یافت می شود. پس اگر دوست دارید که غذاهای فرانسوی را با طعم و مزه واقعی امتحان کنید، حتما به بازار لو مارشه دو بلویل سر بزنید. این بازار به خاطر کیفیت محصولاتش و قیمت ارزان غذاهایش مشهور شده است و اگر می خواهید که  سفر ارزانی به پاریس داشته باشید، ایده خوبی است که غذای دو روز از هفته تان را در این بازار میل کنید.

    بازار لو مارشه دو بلویل در پاریس

    3-بازار مارش دلیگر در پاریس | Marche d’Aligre
    این بازار را کمتر توریستی می شناسد و بیشتر شبیه به یک راز و یا یک بازار اسرار آمیز به نظر می رسد! به همین دلیل جمعیت زیادی در آن به چشم نمی خورد، اما فضای بسیار جالبی دارد و یکی از بهترین بازارهای پاریس به نظر می رسد. در بازار مارش دلیگر محصولات تازه ای به فروش رسانده می شود که مستقیما از زمین های کشاورزی آورده شده اند. در این بازار می توانید انواع نان های تازه و پنیرهای تازه را نیز تهیه کنید. البته تعدادی کافه جذاب نیز در این بازار وجود دارد که در آن ها می توانید یک نوشیدنی خوش طعم میل کنید. بازار مارش دلیگر هر پنجشنبه تا یکشنبه بین ساعات 7:30 تا 1:30 ظهر و بین ساعات 4:30 بعد از ظهر تا 7:30 شب باز است.

    بازار مارش دلیگر در پاریس

    4-بازار لو مارشه دزانفانت روگز در پاریس | Le marché des enfants rouges
    این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای غذا در پاریس است. در این بازار می توانید انواع غذاهای تازه و خوشمزه فرانسوی را امتحان کنید. البته علاوه بر این ها، انواع غذاهای آفریقایی، ژاپنی و ... نیز در غرفه های آن طبخ می شوند. اگر شما هم عاشق غذا و خوراکی های جدید هستید، این بازار یکی از مهمترین جاهاییست که باید در پاریس به آن سر بزنید.

    بازار لو مارشه دزانفانت روگز در پاریس

    5-بازار لو مارشه او فلور او اویسئو در پاریس | Le marché aux Fleurs et aux Oiseaux
    مهم نیست که قصد خرید گل و گلدان را دارید یا نه! در هر صورت باید از این بازار در تور ارزان پاریس دیدن کنید، چراکه این بازار زیباترین بازار پاریس است و به قدری فضای دل انگیزی دارد که احتمالا شما هم دوست داشته باشید ساعت ها در آن قدم بزنید. حضور در این بازار به شما احساس بودن در بهشت را می دهد و در آن هر آنچه مربوط به طبیعت است، وجود دارد. از پرنده های زیبا گرفته تا گیاه، گل، کتاب های راهنمای باغداری و حتی وسایل پرنده مثل قفس و ... در گوشه کنار غرفه های آن به چشم می خورد. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم حتی اگر قصد خرید چنین وسایلی را ندارید، حتما زمانی از اقامتتان را به بازدید از این بازار دیدنی اختصاص دهید .

    بازار لو مارشه او فلور او اویسئو در پاریس

    6-بازار لو مارشه بورس در پاریس | Le marché Bourse
    این بازار برای علاقه مندان به غذاهای فرانسوی، یکی از بهترین بازارهای پاریس محسوب می شود. این بازار تنها دو بعد از ظهر در طول هفته باز است و در این دو روز آشپزان حرفه ای در آن انواع غذاهای محلی را مقابل چشمانتان طبخ می کنند و به قدری شکل و شمایل و عطر غذاهایشان دلچسب است که محال است بتوانید در مقابل آن ها مقاومت کنید.

    بازار لو مارشه بورس در پاریس

    7-بازار لو مارشه دو لا پلاس دفت در پاریس | Le marché de la place des Fêtes
    این بازار هر یکشنبه در پاریس برپا می شود و انواع محصولات فصلی باغداران محلی در آن برای فروش گذاشته می شود. اگر می خواهید برای چند ساعت هم که شده، به سبک پاریسی ها زندگی کنید، حتما از این بازار جذاب دیدن کنید.
    8-بازار لو مارشه بیولوجیک دباتیگنول در پاریس | Le marché Biologique des Batignolles
    اگر شما هم عاشق محصولات ارگانیک هستید، حتما باید از این بازار در پاریس دیدن کنید. این بازار در محله کوچک دباتیگنول در منطقه 17 پاریس واقع شده است و فقط در روزهای شنبه بین ساعات 9 صبح تا 3 بعد از ظهر برپا می شود. البته باید بدانید که به خاطر ارگانیک بودن محصولات ارائه شده در این بازار، قیمت هایشان به نسبت دیگر بازارهای پاریس بالاتر است.

    بازار لو مارشه بیولوجیک دباتیگنول در پاریس

    9-بازار لو مارشه هنری باربوس در پاریس | Le marché Henri-Barbusse
    این بازار نیز یکی دیگر از بازارهای جذاب غذا در پاریس است و با هدف جمع کردن پاریسی ها دور هم برپا شده است. این بازار در حومه پاریس در نزدیکی منطقه 17 واقع شده است. اما به هر حال ارزشش را دارد که برای وقت گذرانی با محلی های پاریس و خوردن یک غذای لذیذ این فاصله را طی کنید و از این بازار بی نظیر دیدن کنید.

    بازار لو مارشه هنری باربوس در پاریس

    10-بازار لو مارشه او پوسز دو مونترئویل در پاریس | Le marché aux Puces de Montreuil
    در این بازار انواع اجناس دست دوم به فروش رسانده می شود و خیلی از اهالی پاریس برای خرید لباس های برندهای لوکس و یا برندهای ضعیف تر به این بازار مراجعه می کنند. به هر حال این بازار نیز یکی از بازارهای مشهور پاریس است که در صورت تمایل می توانید از آن دیدن کنید.همان طور که دیدید وقتی صحبت از غذاهای سنتی و محصولات تازه و یا خرید اجناس دیگر می شود، پاریس لیست بلندبالایی از بازارهای مختلف را به توریستان ارائه می دهد. البته گذشته از توریستی بودن این بازارها، افراد زیادی برای خریدهای روزانه شان به این بازارهای سنتی در پاریس مراجعه می کنند. به هر حال به شما توصیه می کنیم که اگر به فرانسه سفر کردید، حتما از این بازارهای جذاب پاریسی دیدن کنید.در صورت تمایل می توانید برای رزرو تور پاریس، اخذ ویزای شینگن و اخذ وقت سفارت فرانسه با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    بازار لو مارشه او پوسز دو مونترئویل در پاریس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW