021-88507190

معرفی جشنواره های بی نظیر بهاری سراسر دنیا

گردشگری پ.هنرکار 11 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در فصل بهار در بیشتر کشورهای دنیا جشنوارهای مختلف و جالبی برگزار می شود که هر کدام دارای جذابیت منحصر به خود هستند، از جشنوارهای گلهای زیبا گرفته تا فستیوالهای موسیقی، غذا و یا جشنهای سنتی. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز با تعدادی از آنها آشنا شوید.

    جشنواره غذای Oysterfest، سانفرانسیسکو

    برای شرکت در این جشنواره که هر سال در 9 می در پارک گلدن گیت برگزار می شود همراه خود زیر انداز یا صندلیهای 4 پایه کوچک ببرید که اتفاقهای جذابی در انتظار شما است. روزی پر از شادی و موسیقی همراه با اجرای دیجیهای مختلف که برای شما خاطره خوشی بر جای خواهد گذاشت. 

    جمعیت زیادی در این جشنواره حضور پیدا می کنند و غذاهای خوشمزه که توسط مردم محلی انتخاب شده و در بین مردم سرو می شود را در این فستیوال پر شور می توانید امتحان کنید، همچنین برای نوشیدنیهای گوناگون منوی جداگانه وجود دارد.( مجله گردشگری مهرپرواز را دنبال کنید و با جشنواره های مختلف دنیا آشنا شوید.)

    جشنواره غذای Oysterfest سانفرانسیسکو،مهرپرواز

    جشنواره برداشت انگور، آرژانتین

    این جشنواره که با شادی و رقص همراه است ریشه فرهنگی داشته و از شهرت زیادی برخوردار است. تاریخچه این جشنواره به سال 1963 باز می گردد. در این مراسم در مهمترین منطقه آرژانتین، فصل برداشت انگور انجام می شود که با اجرای مراسمهای جذابی از جمله مراسم تاج گذاری ملکه هست. این مراسم با دعای مذهبی برای شکرگزاری برکت محصول شروع می شود و با رژه های مختلف و حضور 18 ملکه زیبایی که از قسمتهای گوناگون برگزیده شدند ادامه پیدا می کند.

     این ملکه ها بر روی ارابه های بزرگ نشسته و به مردم حاضر میوه پرتاب می کنند. فستیوال برداشت انگور همچنین با اجرای برنامه های مختلف مانند موسیقی، نمایشهای سرگرم کننده که فرهنگ این کشور را نشان میدهد همراه است. این جشنواره با آتش بازی مهیج و بزرگ به پایان می رسد.

    جشنواره برداشت انگور آرژانتین،مهرپرواز

    جشنواره فانوس شناور، هاوایی

     فستیوال فانوس شناور یا به عبارتی The Lantern Floating Hawaii از جمله جشنوارهای بهاری مشهور است که هزاران نفر را در اقصا نقاط دنیا به سمت خود میکشاند. این مراسم در ساحل برای یاد بود و زنده نگه داشتن گذشتگان اجرا می شود.جشنواره فانوس با موسیقی همراه است و همانطور که از نامش پیداست با نور و روشنایی فانوس و شناور کردن آنها بر روی اقیانوس همراه است که فضای نورانی و شگفت انگیزی را به وجود می آورند.

    جشنواره فانوس شناور هاوایی،مهرپرواز

    فستیوال شکوفه های گیلاس، واشنگتن

    با آغاز فصل بهار این شهر غرق شکوفه های گیلاس می شود و شهر را به محلی بهشتی تبدیل می کنند.جشنواره شکوفه های گیلاس از زیباترین و بی نظیر ترین فستیوالها است که در بهار همراه با شکوفتن شکوفه های دیدنی برگزار می شود و یک فرصت عالی برای بازید از این شهر و تماشای جاذبه های دیدنی آن است. 

    در پی این مراسم با تصاویر و علائمی رو به رو می شوید که جذابیت و جلوه مراسم را دو چندان می کنند. در پی این جشنواره در خیابان Constitution مراسم رژه برگزار می شود که بسیار پربازدید و محبوب است. اجرای نوازندگان گوناگون و به هوا فرستادن بالون و سرگرمیهای شاد دیگر نیز از جزییات برگزاری این مراسم است.( برای سفر به اقصا نقاط دنیا، بلیط پرواز خود را از مهرپرواز بخواهید)

    فستیوال شکوفه های گیلاس واشنگتن،مهرپرواز

    فستیوال Daffodil، ماساچوست

    این فستیوال در جزیره ی نانتاکت برگزای می شود و زمان برگزاری آن نیز در ماه آوریل است. در این فستیوال بیش از ۳ میلیون شکوفه ی گل جشن شکوفته می شود که منظره بی نظیری را به  وجود می آورند.در حاشیه این مراسم، مراسمهای مختلفی برگزار می شود که جلال شکوه خاصی به این جشنواره می بخشند از جمله رژه ی ماشین های عتیقه، نمایشگاهی از کلاه های درست شده از گل، برنامه های مخصوص کودکان، نمایش های هنری، کنفرانس ها و سخنرانی ها مختلف.( برای رزرو هتل کشورهای مختلف با کارشناسان ما در ارتباط باشید)

    فستیوال Daffodil ماساچوست،مهرپرواز

     
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW