021-88507190

5 دلیل مهاجرت به شهر شگفت انگیز تورنتو

راهنمای سفر پ.هنرکار 10 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کشور کانادا دارای شهرهای فوق العاده و با کیفیت بالا برای زندگی است و کشوری امن برای زندگی ایده آل است. تورنتو بزرگترین و متنوع شهر کاناداست که توجه افرادی زیادی را به خود جلب کرده است.اگر قصد مهاجرت به تورنتو را دارید، آژانس مسافرتی مهرپرواز 5 دلیل مهم از مزایای مهاجرت به این شهر را برای شما شرح می دهد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کشور کانادا دارای شهرهای فوق العاده و  با کیفیت بالا برای زندگی است و کشوری امن و جهان اول برای زندگی ایده آل است.شهرهای پر طرفدار آن مانند مونترال، ونکوور، هیفلکس، کلگری هر سال پذیرای گردشگران و همچنین مهاجران زیادی می باشد. تورنتو نیز بزرگترین و متنوع شهر کاناداست که توجه افرادی زیادی را به خود جلب کرده است.اگر قصد مهاجرت به تورنتو را دارید، آژانس مسافرتی مهرپرواز 5 دلیل مهم از مزایای مهاجرت به این شهر را برای شما شرح می دهد.

    چند فرهنگی بودن تورنتو

    تورنتو به عنوان یکی از چند فرهنگی ترین و مهاجرپذیر ترین شهرهای جهان شناخته شده است و همچنین در میان امن ترین مناطق شهری در آمریکای شمالی قرار دارد. بیش از 140 زبان و گویشهای مختلف در سراسر شهر سخن میگویند، بیش از نیمی از جمعیت تورنتو مهاجر بوده و در بیرون از کانادا متولد شده است و باعث ایجاد جوامعی مختلف از جمله محله چینیها، ایتالیایها، یونانیها و همچنین محل ایرانیها شده است.( برای شروع سفر خود بلیط هواپیما را از مهرپرواز بخواهید)

    چند فرهنگی بودن تورنتو،مهرپرواز

    فرصتهای شغلی و تجاری تورنتو

    با اینکه هزینه زندگی در تورنتو به نسبت زیاد است ولی این شهر به نوبه خود یکی از قطبهای اقتصادی و سرمایه داری کانادا می باشد. فرصت های شغلی در تورنتو روز به روز در حال افزایش است و در این شهر بیش از 220،000 نفر در بخش مالی فعالیت می کند. اگر به دنبال شغل و کسب و کار هستید تورنتو می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.علاوه بر این، بزرگترین شرکت های بین المللی تحقیقاتی، دارویی و فن آوری در خارج از تورنتو فعالیت می کنند. کارآفرینان و ایده پردازان نیز به شهر می روند تا کسب و کارهای کوچک خود را توسعه دهند.

     مشاغل تورنتو،مهرپرواز

    محله های تورنتو

    این شهر با 230 محله در منطقه تورنتوی بزرگ چیزی است این شهر با آن شناخته شده و افتخار میکند. هر کدام از محله های تورنتو دارای فرهنگ، سبک معماری و استایل منحصر به فرد خود است که در ورود به آن منطقه آن را احساس خواهید کرد. چه در مرکز شهر شلوغ و پرهیاهو مانند انکس و یورکویل و چه در اسکاربرو در شرق و چه در Etobicoke در غرب تورنتو.( برای اطلاع از چونگی اخذ ویزای کانادا با مهرپرواز همراه باشید.)

    محله ایرانیهای تورنتو،مهرپرواز

    غذاهای خوشمزه تورنتو

    رستورانها، کافه ها و غذاخوریهای زیادی در سالهای اخیر در تورنتو تاسیس شده است. تا جایی که می توان گفت این شهر می تواند انواع غذاهای بین الملی در کل جهان را برای مردم بومی و گردشگران ارائه بدهد. همان طور که گفتیم تورنتو شهری چند فرهنگی و دارای محله های و همچنین اقوام مختلف است با توجه به این موضوع، بسیاری از سرآشپزها مشهور از نقاط مختلف دنیا را به سوی خود جلب کرده که رستورانهای مختلف و خلاقانه و محبوب را در سراسر شهر تاسیس کرده اند.
    مانند رستوران فابریکا به سرآشپزی Mark McEwan در محله Don Mills، رستوران Fring به سر آشپزی Sursur Lee در محله کینگ وست و همچنین رستوران Best Ellen به سر آشپزی Rob Rossi در محله پرتغال کوچک.

    رستورانهای تورنتو،مهرپرواز

    طبیعت نفس گیر تورنتو

    طبیعت بی نظیر تورنتو که در اطراف شهر نیز به چشم می خورد شاید در نگاه اول مانند سایر شهرهای کانادا مانند ونکوور به چشم نیاید ولی با این حال زیبایهای متفاوت خود را دارد. به هر حال از شهر  Bluffs تا ساحل دریاچه 29 شهر توسط رودخانه های هابر و دون به یکدیگر متصل شده اند. تورنتو به عنوان یک شهر بزرگ دریاچه های زیادی را در خود جای داده است. علاوه بر این، بودن در تورنتو شما را به راحتی به سایر شهرهای بزرگ در شمال شرق آمریکای شمالی متصل می کند، از جمله نیویورک، بوستون و مونترال.( برای آشنایی با سایر نقاط دیدنی جهان، مجله گردشگری الفبای سفر را همراهی کنید.)

    طبیعت تورنتو،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW