021-88507190

بدون دانلود این اپلیکیشن ها به روسیه سفر نکنید!

راهنمای سفر م.مقیمی 10 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نزدیک فصل تابستان شده است و دوباره سفر به روسیه در صدر سفرهای توریستان در سراسر جهان قرار گرفته است. کشور روسیه پهناورترین کشور جهان است و مطمئنا با این همه عظمت و بزرگی جاذبه های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است. البته عظمت کشور روسیه و بزرگی شهرهای توریستی آن یک سری دردسرها نیز به همراه دارد. شاید شما نتوانید به راحتی آدرس های مورد نظرتان را پیدا کنید و یا حتی شاید جاذبه های گردشگری اصلی آن ها را از قلم بیندازید. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی سفر رنگ و بوی جدیدی گرفته است و شما با دانلود چند اپلیکیشن ساده برای تلفن همراهتان می توانید از همه این اتفاقات جلوگیری کنید و سفر راحتی را به مقصد روسیه تجربه کنید.در ادامه اپلیکیشن هایی که در زمان اقامت در روسیه به کارتان می آید را به شما معرفی می کنیم تا قبل از سفر به روسیه با تور ارزان روسیه آن ها را دانلود کنید.

    تصویری از یک موبایل

    اپلیکیشن Yandex.Taxi
    این اپلیکیشن درست شبیه به اپلیکیشن اسنپ و تپسی ما است. با استفاده از آن می توانید در روسیه در هر نقطه ای که باشید، یک تاکسی بگیرید. این تاکسی ها ارزان تر و سریع تر از تاکسی های معمولی در روسیه هستند و تردد با آن ها به صرفه است. پس حتما قبل از سفر به روسیه این اپلیکیشن کارآمد را دانلود کنید و مقدار زیادی در هزینه های سفر به تور ارزان روسیه صرفه جویی کنید. کافی است که به صورت آنلاین در این اپلیکیشن درخواست تاکسی کنید و بعد از رسیدن به مقصد با پول نقد کرایه خود را با راننده حساب کنید.

    تصویری از اپلیکیشن تاکسی آنلاین

    اپلیکیشن WiFi Map
    اپلیکیشن وای فای مپ یکی از جالب ترین اپلیکیشن های کارآمد برای سفر است. با کمک این اپلیکیشن می توانید تمام وای فای های رایگان موجود در جهان را پیدا کنید! در واقع این اپلیکیشن به شما نزدیک ترین وای فای های رایگان اطرافتان را نمایش می دهد. برای مثال یک سری رستوران ها و هتل ها وای فای رایگان را در اختیار مهمانانشان قرار می دهند و شما به راحتی با کمک این اپلیکیشن می توانید محل آن ها را پیدا کنید و از وای فای آن ها به صورت رایگان بهره ببرید. جالب تر از همه اینکه این اپلیکیشن به صورت آفلاین کار می کند و برای استفاده از آن نیاز به اینترنت ندارید. 

    تصویری از اپلیکشین

    اپلیکیشن Ostrovok.ru
    این اپلیکیشن رزرو هتل روسیه ای به شما کمک می کند تا هتل های ارزان روسیه را پیدا کنید و اطلاعات جالبی را در موردشان مطالعه کنید. اگر شما هم قصد سفر به روسیه را دارید، می توانید برای گرفتن اطلاعات جالب در مورد هتل های روسیه این اپلیکیشن را مطالعه کنید. البته راه راحت تر این است که در قسمت هتل های وب سایت مهر پرواز اطلاعات مورد نیازتان را در مورد هتل های روسیه به زبان فارسی مطالعه کنید. 

    تصویری از اسکناس

    اپلیکیشن Yandex.Metro
    این اپلیکیشن به شما کمک می کند که در زمان اقامت در شهرهای بزرگ روسیه نظیر مسکو و سنت پترزبورگ بتوانید از خطوط مترو برای تردد استفاده کنید. نقشه جامع مترو در این اپلیکیشن موجود است و شما به راحتی با کمک آن می توانید خطوط مورد نظرتان را پیدا کنید و زمان تقریبی رسیدنتان به ایستگاه مترو مورد نظرتان را تخمین بزنید. حتی می توانید با کمک آن متوجه شوید که بهتر است سوار کدام کابین قطار شوید تا در زمان پیاده شدن در ایستگاه نهایی مورد نظرتان به راه خروجی دسترسی راحت تری داشته باشید.

    تصویر اپلیکیشن مترو

    اپلیکیشن TopTripTip
    این اپلیکیشن همه اطلاعاتی که با دانستن آن ها می توانید بیشتر در روسیه خوش بگذرانید را در اختیار شما قرار می دهد. با کمک این اپلیکیشن می توانید از بهترین جاذبه های گردشگری روسیه ، بهترین مناظر طبیعی، پارک ها و بهترین اماکن تفریحی روسیه اطلاع پیدا کنید.علاوه بر همه این ها این اپلیکیشن راهنمای صوتی نیز دارد و نقشه هایی را به صورت آفلاین در اختیار کاربران قرار می دهد.

    اپلیکیشن تاپ تریپ تیپ

    اپلیکیشن XE Currency
    این اپلیکیشن بیشترین دانلود را در بین اپلیکیشن های ارزی در سراسر دنیا داشته است. این اپلیکیشن به صورت آفلاین کار می کند و به کاربران کمک می کند تا درک بهتری از ارز رایج روسی یعنی روبل داشته باشند. با کمک این اپلیکیشن می توانید ارزش روبل را در هر لحظه بررسی کنید و مدیریت بهتری در هزینه های سفر به روسیه داشته باشید.
    اپلیکیشن Maps.Me
    این اپلیکیشن به مسافران سراسر جهان کمک می کند تا نقشه های آفلاین هر کشور یا هر شهری را دانلود کنند. به شما توصیه می کنیم که قبل از سفر به روسیه این اپلیکیشن را دانلود کنید تا بتوانید راحت تر از جاذبه های گردشگری روسیه بازدید کنید و به راحتی بتوانید بهترین مسیرها را برای رسیدن به هر نقطه از شهر پیدا کنید.

    اپلیکیشن

    اپلیکیشن Discover Moscow
    این نرم افزار، اپلیکیشن رسمی دولتی شهر مسکو است و در واقع مقامات مسکو آن را تهیه کرده اند تا توریستان بتوانند از آن استفاده کنند و جامع ترین اطلاعات به روز را در مورد جاذبه های گردشگری روسیه و تاریخ و فرهنگ روسیه دریافت کنند.

    اپلیکیشن Discover Moscow

    اپلیکیشن Yandex.Translator  و  Google Translate
    دانلود این اپلیکیشن های ترجمه برای سفرهای خارجیتان بسیار کارآمد است. چراکه با کمک آن ها می توانید منظورتان را بهتر به اهالی آن کشور برسانید و نگران بلد نبودن زبان محلیشان نباشید.
    نرم افزار Gate Guru
    با کمک این اپلیکیشن می توانید اطلاعات فرودگاه های اصلی را پیدا کنید، از زمان قطعی انجام پروازها مطلع شوید، محل دقیق گیت های ورودی را در آن ببینید و به عبارتی نقشه فرودگاه را در دستانتان داشته باشید. اگر این اپلیکیشن را در تلفن همراهتان نصب کنید، دیگر محال است که در فرودگاه گم شوید یا برای پیدا کردن قسمت های مختلف فرودگاه سردرگم شوید.

    تصویری از تابلوی پرواز

    اپلیکیشن Culture Trip
    این اپلیکیشن نیز یکی از ضروری ترین اپلیکیشن هایی است که برای هر سفر خارجی از جمله سفر به روسیه باید دانلودش کنید. البته برای استفاده از آن باید به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید جدیدترین و به روزترین مقاله ها را در مورد جاذبه های گردشگری هر مقصد و بهترین رستوران ها، بهترین هتل ها و بهترین امکانات رفاهی آن را مطالعه کنید.اگر شما هم قصد سفر به روسیه را دارید، می توانید برای رزرو تور ارزان روسیه با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW