021-88507190

راهنمای گشت و گذار در پاریس به شیوه فرانسوی ها!

راهنمای سفر م.مقیمی 02 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پاریس به خاطر بلوارهای پهن و زیبایش، کافه های دنج و جذابش و البته برج ایفل یکی از شناخته شده ترین مناطق توریستی جهان است. احتمالا شما هم مثل دیگر توریستان دوست داشته باشید که با سفر به پاریس از جاذبه های توریستی پاریس دیدن کنید و خوب این حق مسلم شماست! اما متاسفانه خیلی از توریستان یادشان می رود و یا وقت نمی کنند که از بخش های محلی تر پاریس دیدن کنند و مطمئنا بعدا پشیمان خواهند شد که چرا زمانی را به کشف گوشه کنار پاریس اختصاص نداده اند. در ادامه به شما یاد می دهیم که چگونه می توانید درست مثل یک محلی از گوشه کنار پاریس دیدن کنید و پاریس واقعی را به چشم ببینید!

    راهنمای گشت و گذار در پاریس

    قدم بزنید، قدم بزنید و باز هم قدم بزنید!
    پاریس از آن دسته شهرهاییست که فقط با پای پیاده باید در آن قدم بزنید تا روح و جان واقعی آن را درک کنید. در واقع شما نمی توانید با ماشین بین جاذبه های گردشگری پاریس تردد کنید و بعد انتظار داشته باشید که تجربه کاملی از اقامت در تور پاریس کسب کنید! پس یک جفت کفش راحت پایتان کنید و خودتان را برای گشت و گذار در کوچه و خیابان های پاریس آماده کنید. هر گوشه از پاریس زیبایی خاص خودش را دارد و به شما قول می دهیم که هر لحظه از دیدن یک زیبایی جدید شگفت زده شوید!

    راهنمای گشت و گذار در پاریس

    از گم شدن در پاریس نترسید
    وقتی در حال قدم زدن در خیابان های پاریس هستید، خودتان را رها کنید و اصلا در کوچه پس کوچه های پاریس گم شوید! این گونه می توانید خیابان ها و کوچه های سنگفرش شده پاریس را ببینید و بیشتر با مردم محلی پاریس آشنا شوید. به خودتان اجازه دهید تا بدون برنامه ریزی پیش بروید و مطمئنا از دیدن کلیساها، خانه ها و کافه هایی که با ظرافت و زیبایی در کنار خیابان های پاریس ساخته شده اند، سورپرایز خواهید شد!

    راهنمای گشت و گذار در پاریس

    از اماکن دیدنی ناشناس پاریس دیدن کنید
    بعد از اینکه از برج ایفل دیدن کردید، چه می کنید؟ احتمالا از کلیسای سکره کر دیدن می کنید! و بعد از آن؟ مطمئنا اماکن توریستی پاریس محدود هستند! اما یک سری از بخش های شهر پاریس بسیار زیبا و دیدنی هستند و متاسفانه توریستان کمتری با آن ها آشنایی دارند. تصورش را بکنید! یک عالمه دهکده مخفی و رمزآلود در اطراف پاریس وجود دارد که در گوشه کنار آن تاکستان های سرسبز به چشم می خورد! به هر حال به شما توصیه می کنیم که کمی از جاذبه های توریستی معمول پاریس فاصله بگیرید و شهر را به شکل دیگری کشف کنید!

    راهنمای گشت و گذار در پاریس

    سعیتان را برای یادگیری زبان فرانسه به حداکثر برسانید!
    هر وقت از هتلتان خارج می شوید، با اهالی پاریسی به زبان فرانسه سلام کنید! کافی است کلمات رایج زبان فرانسه را یاد بگیرید. یادتان باشد که فرانسوی ها سلام نکردن را در بدو ورود به فروشگاه بی ادبی تلقی می کنند و چه بهتر که شما بتوانید با زبان خودشان با آن ها سلام و احوال پرسی کنید! مطمئن باشید که فرانسوی ها از تلاش شما استقبال می کنند و لبخند بزرگی تحویلتان می دهند!

    راهنمای گشت و گذار در پاریس

    تا جایی که می توانید خریدتان را از سوپرمارکت ها و فروشگاه های داخل شهر انجام ندهید
    به شما توصیه می کنیم که از بازارهای هفتگی پاریس دیدن کنید و در صورت تمایل خرید میوه جات و سبزیجات خود را از آن ها تهیه کنید تا خوراکی های تازه تری میل کنید. اگر هم می خواهید که لباس تهیه کنید، به منطقه لو مارایس بروید و از بوتیک های بی شمار آن دیدن کنید تا عین یک محلی پاریسی خرید خود را انجام دهید.
    یکی از روزهای اقامتتان در پاریس را به پیک نیک در فضاهای سرسبز پاریس اختصاص دهید
    به جای اینکه برای همه وعده های غذاییتان به رستوران های پاریس مراجعه کنید، یک روز را به پارک های پاریس بروید و همراه با دوستانتان یک غذای فرانسوی تهیه کنید. مطمئن باشید که این تجربه را تا آخر عمر فراموش نخواهید کرد و لذت بیشتری به نسبت غذا خوردن در رستوران ها کسب خواهید کرد.

    راهنمای گشت و گذار در پاریس

    به جای تفریح در اطراف رودخانه سن به کانال سنت مارتین بروید
    جالب است که بدانید بیشتر اهالی پاریس برای تفریح به کانال سنت مارتین می روند. این منطقه فضای بسیار باشکوه و جذابی دارد که احتمالا شکل و شمایلش را در فیلم های کلاسیک سینمایی دیده باشید. کافه های این منطقه نیز در نوع خودشان بی نظیر هستند و همه روزه از صبح زود باز هستند و شما می توانید یک صبحانه خوشمزه را در یکی از آن ها میل کنید.
    نان باگت مخصوص فرانسوی را مستقیما از نانوایی ها خریداری کنید
    نان باگت های سوپرمارکت ها را فراموش کنید و برای خرید آن ها مستقیما به نانوایی نزدیک به هتلتان مراجعه کنید و سعی کنید که مثل یک پاریسی به زبان فرانسوی یک یا دو عدد نان باگت سفارش دهید. سعی کنید که صبح زود به نانوایی بروید تا نان داغ تازه از فر بیرون آمده نصیبتان شود!

    راهنمای گشت و گذار در پاریس

    زمانی را به نوشیدن قهوه در کافه های جذاب فرانسوی اختصاص دهید
    به یکی از کافی شاپ ها و کافه های دنج پاریس بروید و ساعتی را به نوشیدن قهوه اختصاص دهید با خودتان خلوت کنید. جالب است که بدانید خیلی از پاریسی ها تنهایی به کافه مراجعه می کنند و این کار برایشان سخت نیست! پس اگر شما هم تنها هستید، درست مثل پاریسی ها عمل کنید! به یک کافه جذاب بروید، اسپرسویتان را سفارش دهید، چند صفحه کتاب مطالعه کنید و به خاطرات جذاب سفرتان فکر کنید!اگر شما هم قصد سفر به پاریس را دارید، برای اخذ ویزای شینگن و دریافت وقت سفارت فرانسه با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    راهنمای گشت و گذار در پاریس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW