021-88507190

رستوران های زیر آب در مالدیو

گردشگری م.مقیمی 11 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مالدیو مترادف با شگفتی هاست! همه اماکن تفریحی مالدیو و همه جاذبه های گردشگری آن جذاب و شگفت انگیز هستند و به هر گوشه از مالدیو که نگاه کنید، احساس می کنید به گوشه ای از معجزه های خدا می نگرید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مالدیو مترادف با شگفتی هاست! همه اماکن تفریحی مالدیو و همه جاذبه های گردشگری آن جذاب  و شگفت انگیز هستند و به هر گوشه از مالدیو که نگاه کنید، احساس می کنید به گوشه ای از معجزه های خدا می نگرید! این شگفتی ها هم در مناظر طبیعی جزایر مالدیو دیده می شوند و هم در اماکن تفریحی آن که ساخت دست بشر هستند! امروز می خواهیم رستوران جذاب زیر آبی را در مالدیو به شما نشان دهیم که مطمئنا از دیدن تصاویرشان متحیر خواهید شد. اگر شما هم قصد سفر به مالدیو را دارید، حتما سری به یکی از این رستوران های خارق العاده بزنید و متفاوت ترین شب زندگیتان را در جزایر شگفت انگیز مالدیو سپری کنید. این رستوران ها در زیر اقیانوس ساخته شده اند و با دیوارها و سقف شیشه ای چشم انداز جالبی به دنیای زیر آب و موجودات دریایی دارند. 

    رستوران ایتها آندرسی

    این رستوران حدود 5 متر زیر آب ساخته شده است و بدون شک بهترین رستوران زیردریایی مالدیو به حساب می آید. در این رستوران می توانید یک دید 180 درجه پانورامیک به دنیای اعجاب انگیز زیر دریا داشته باشید و تجربه فراموش نشدنی را در زیر آب های اقیانوس کسب کنید. جالب تر از همه اینکه شما می توانید این رستوران را برای صبحانه شخصی، مراسم عروسی و قرار ملاقات های خاص رزرو کنید و خاص ترین ساعات زندگیتان را رقم بزنید. تصورش هم جالب است! نه؟
    نکته خیلی خاص در مورد این رستوران: رستوران ایتها اولین رستوران تمام شیشه ای زیر دریایی جهان است و تا به حال سه جایزه جهانی را به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران جهان در سال 2017 کسب کرده است.  
    غذاها: اروپایی
    زمان سرو غذا: 11 صبح تا 12 شب هر روز
    آدرس: جزیره کنراد مالدیو رانگالی

    رستوران های زیر آب در مالدیو

    رستوران سوبسیکس

    این رستوران اولین کافه شبانه زیرآبی در کل مالدیو است. در این رستوران همه چیز از صندلی ها گرفته تا کانتر صدف مانندش با تم دریایی طراحی و ساخته شده اند و احساس بودن در زیر آب را تمام و کمال به شما القا می کنند. از طرفی لوسترهای مرجانی و نورهای آبی رستوران این احساس را قوی تر می کنند و این احساس را به شما می دهند که جزئی از حیات زیر آب هستید.
    نکته خیلی خاص در مورد این رستوران: این رستوران حدود 6 متر زیر آب های اقیانوس هند واقع شده است و راه دسترسی به آن نیز جذابیت خاص خودش را دارد. برای رسیدن به این رستوران اول باید سوار قایق سرعتی شوید و بعد با پایین آمدن از پله ها وارد این رستوران جذاب و عجیب شوید.
    زمان سرو غذا: 12 ظهر تا 2:30 بعد از ظهر هر روز برای ناهار و 9 شب به بعد روزهای چهارشنبه و یکشنبه
    آدرس: مالدیو، جزیره شخصی نیاما 

    رستوران های زیر آب در مالدیو

    رستوران سی

    در رستوران سی می توانید تجربه خوردن غذا در زیر آب را با یک سطح جذاب تری تجربه کنید. در این رستوران برنامه های جذابی به صورت زنده برگزار می شود و خوردن غذا در آن تجربه بسیار لذتبخشی است. این همان رستورانی است که می توانید با عشق زندگیتان ساعات جذابی را در آن تجربه کنید و برای سورپرایزهای دو نفره محیط بی نظیری دارد. کافی است که میز خود را رزرو کنید و بعد منتظر بمانید که متفاوت ترین ساعات زندگیتان درست زیر آب رقم بخورد.
    نکته خیلی خاص در مورد این رستوران: فضای این رستوران بسیار رویایی است و غذاهای فوق العاده لذیذی در آن سرو می شود.
    زمان سرو غذا: 12 ظهر تا 2 ظهر برای ناهار و 6:30 بعد از ظهر تا 10:30 شب برای شام
    آدرس: جزیره کیهاواه هوراوالهی

    رستوران های زیر آب در مالدیو

    رستوران 5،8 آندرسی

    خوردن غذا در این رستوران زیر آبی تجربه ایست که تا عمر دارید فراموشش نخواهید کرد. این رستوران یکی از خاص ترین رستوران های تور مالدیو است که کمی از معجزه ندارد! رفتن به این رستوران هم برای وعده ناهار و هم برای وعده شام جذاب است و هر کدامشان حال و هوای خاص خودشان را دارند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و به همین دلیل با هر ذائقه و سلیقه ای که داشته باشید، می توانید یکی از غذاها را باب میلتان انتخاب کنید. البته این را هم بگوییم که قیمت غذاهای این رستوران کمی گران است، اما خوب! ارزشش را دارد که در صورت توان هزینه اش را متقبل شوید و این تجربه بی تکرار را از دست ندهید.
    نکته خیلی خاص در مورد این رستوران: رستوران 5،8 آندرسی در جزیره هوراوالهی واقع شده است و بزرگترین رستوران زیردریایی تمام شیشه ای جهان است.
    غذاها: دریایی، اروپایی، بین المللی 
    زمان سرو غذا: 12:30 ظهر به بعد برای ناهار و 6:15 به بعد برای عصرانه و 9:15 به بعد برای شام
    آدرس: جزیهر هوراوالهی

    رستوران های زیر آب در مالدیو

    رستوران مینوس سیکس میترز

    این رستوران هم در زیر آب ها واقع شده است و با رفتن به آن می توانید حیات شگفت انگیز زیر دریا را در حین غذا خوردن تماشا کنید. غذاهای این رستوران بسیار لوکس هستند و غذاهای دریایی فوق العاده جذابی در آن سرو می شود. جالب است که بدانید در صورت اقامت بیشتر از 4 شب در اقامتگاه آن می توانید غذایتان را به صورت رایگان در این رستوران میل کنید. این رستوران حدود 6 متر زیر آب واقع شده است و یکی از رومانتیک ترین رستوران های مالدیو به شمار می آید. جالب است که بدانید در این رستوران وعده های مختلفی سرو می شود و شما می توانید علاوه بر ناهار یک صبحانه خوشمزه را در این رستوران میل کنید یا میزی را برای قرارهای بعد از ظهرگاهی یا جشن های شخصی رزرو کنید.
    نکته خیلی خاص در مورد این رستوران: در این رستوران می توانید لاکپشت های دریایی، صدف ها و دیگر موجودات دریایی را از نزدیک تماشا کنید.
    غذاها: اروپایی، دریایی
    زمان سرو غذا: 12 ظهر تا 2 ظهر برای ناهار و 7 بعد از ظهر تا 10 شب برای شام
    آدرس: جزیره مادهو

    رستوران های زیر آب در مالدیو

    نکات مهم در مورد رستوران های زیردریایی مالدیو

    اگر شما هم قصد سفر به مالدیو و بازدید از این رستوران های جذاب را دارید، این چند نکته را به خاطر داشته باشید:
    اگر قرار است که همراه با کودکانتان به مالدیو سفر کنید و می خواهید به رستوران ایتها بروید، باید برای وعده ناهار به این رستوران مراجعه کنید، چراکه این رستوران در ساعات سرو شام مخصوص بزرگسالان است و از پذیرش کودکان امتناع می کند.
    همان طور که در این مقاله مطالعه کردید، هر کدام از این رستوران ها ساعات متفاوتی را به سرو غذا اختصاص داده اند. پس حتما قبل از مراجعه به آن ها ساعات کاریشان را بررسی کنید.
    اگر قصد رفتن به یکی از رستوران های زیردریایی مالدیو را دارید، اما هتل و اقامتگاهتان در جزیره دیگری است؛ می توانید با مدیریت رستوران مورد نظرتان تماس بگیرید و هم میزتان را رزرو کنید و هم برای رفتن به جزیره مربوط به رستوران مورد نظرتان درخواست خدمات ترانسفر کنید.
    حتما برای مراجعه به این رستوران ها، لباس مناسب و رسمی به تن داشته باشید.
    عکس گرفتن در این رستوران ها بسیار طبیعی است، چراکه هر کسی دوست دارد که از این تجربه فراموش نشدنی عکس یادگاری داشته باشد. اما سعی کنید که خیلی توریستی رفتار نکنید و رفتاری انجام ندهید که دیگر مهمانان رستوران در حین عکس گرفتنتان آزار ببینند.
    پیشنهاد ما به شما تور ارزان مالدیو است. اگر شما هم قصد سفر به مالدیو را دارید، می توانید برای رزرو تور مالدیو با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    رستوران های زیر آب در مالدیو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW