021-88507190

نکات کارآمد برای انتخاب بهترین هتل در گوانجو

راهنمای سفر م.مقیمی 14 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نکات کارآمدی که با دانستن آن ها می توانید بهترین هتل گوانجو را رزرو کنید!
    گوانجو یکی از توریستی ترین شهرهای چین است و به همین دلیل هتل های متعددی را در خود جای داده است. این هتل ها در رنج های قیمتی متنوع هستند و در مناطق مختلفی در گوانجو واقع شده اند.تعدد هتل ها و مناطق گوانجو باعث می شود که بیشتر توریستان برای انتخاب درست هتلشان سردرگم شوند. اما نگران نباشید! این مطلب به شما کمک می کند تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد هتل ها و مناطق گوانجو پیدا کنید و انتخاب مناسب تری برای رزرو هتلتان در گوانجو داشته باشید.
    بعضی از لوکس ترین هتل های گوانجو در مرکز شهر گوانجو، در شمال رودخانه ژوجیانگ (رودخانه پرل)، در منطقه ای به نام تیان هه واقع شده اند. اگر می خواهید که در یک هتل 5 ستاره در گوانجو اقامت کنید، می توانید در شهر جدید ژوجیانگ یا در منطقه مرکزی تجاری شهر جدید رودخانه پرل به دنبال هتل بگردید.

    بهترین هتل گوانجو

    هتل های ارزان گوانجو در مرکز شهر
    اگر به دنبال هتل های ارزان گوانجو در مرکز شهر هستید و می خواهید با قیمت مناسب نزدیک مراکز خرید گوانجو اقامت داشته باشید، می توانید هتل های منطقه یوئه شیو را برای اقامت انتخاب کنید. در این منطقه هتل های مشهوری مثل هتل وینا و هتل یوئه شیو واقع شده اند که می توانید با صرف یک هزینه معقول و مناسب اقامت راحتی در آن ها داشته باشید و نزدیک مراکز خرید باشید. هتل های این منطقه معمولا مناسب کسانی هستند که عاشق خرید هستند. البته اقامت در این هتل ها برای کسانی که برای سفرهای کاری به گوانجو سفر می کنند نیز انتخاب هوشمندانه ای است.
    اگر هم به دنبال هتل های خاص و شیک با دیزاین های متفاوت هستید، باید هتل های واقع شده در جنوب رودخانه ژوجیانگ را برای اقامت انتخاب کنید.
    هتل های منطقه هایژو نیز برای اقامت خانواده ها مناسب هستند، چراکه هتل های این منطقه معمولا اتاق های دلباز و مجهزی دارد و برای اقامت خانواده ها به همراه کودکانشان عالی هستند.
    هتل های نزدیک خیابان لوجینگ در منطقه یوئه شیو نیز مناسب مسافران ماجراجو و ورزشکاران هستند. چراکه بعضی از جاذبه های گردشگری چین نظیر پارک مجسمه های گوانجو، زمین گلف لوهو و دریاچه لوهو در چند قدمی این هتل ها واقع شده اند و احتمالا مسافرانی با تیپ شخصیتی ورزشی از گردش در آن ها استقبال می کنند و به همین خاطر ایده بدی نیست که در یکی از هتل های نزدیک به این جاذبه های توریستی گوانجو اقامت داشته باشند. یکی از هتل های خیابان لوجینگ، هتل گرند ویلا در پارک لوهو است که تنها 3 دقیقه با ماشین از زمین گلف لوهو فاصله دارد و از آن جا چشم انداز جالبی به دریاچه لوهو دارد. یکی دیگر از هتل های مناسب ورزشکاران در گوانجو، هتل دونگیوئه است که در جنوب دریاجه واقع شده است و تنها به اندازه 10 دقیقه پیاده روی با پارک مجسمه های گوانجو فاصله دارد.
    اما کسانی که عاشق آرامش هستند و می خواهند آرامش نسبی در شهر پر هیاهوی گوانجو داشته باشند، بهتر است که در هتل های اسپا لاکچری گوانجو اقامت کنند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید، به شما توصیه می کنیم که هتل هایی مثل ماندارین اورینتال در منطقه تیان هه را برای اقامتتان رزرو کنید. چراکه در این هتل ها می توانید خدمات جالبی مثل آب درمانی و ماساژهای چینی دریافت کنید که مطمئنا در آرامشتان تاثیر مثبتی خواهند داشت.

    بهترین هتل گوانجو

    سوالات متداول در رزرو هتل های گوانجو:
    کدام مناطق گوانجو مشهورترین مناطق گوانجو برای اقامت هستند؟
    هتل های منطقه تیان هه، یوئه شیو و هایژو بیشترین طرفدار را دارند و بیشتر توریستان این مناطق را برای اقامت چند روزه شان در گوانجو انتخاب می کنند.
    کدام هتل های گوانجو نزدیک به فرودگاه هستند؟
    هتل های منطقه بایون نزدیک به فرودگاه بین المللی بایون گوانجو هستند و خیلی از آن ها خدمات سرویس رایگان به فرودگاه را به مهمانان آفر می دهند. در این منطقه یک هتل سه ستاره به نام هتل گوانگدونگ کونگ گانگ وجود دارد که تنها به اندازه 15 دقیقه با ماشین با فرودگاه فاصله دارد. هتل کرون پلازا نیز به عنوان یکی از برندهای مشهور هتل در بالای ایستگاه مترو کینگتانگ واقع شده است و تنها دو ایستگاه با فرودگاه فاصله دارد.

    بهترین هتل گوانجو

    کدام هتل های گوانجو نزدیک ایستگاه قطار هستند؟
    بیشتر هتل های گوانجو که نزدیک ایستگاه قطار هستند، در اطراف خیابان اینر رینگ در منطقه یوئه شیو واقع شده اند. یکی از این هتل ها هتل 4 ستاره لیوهوئا است که تنها به اندازه 5 دقیقه پیاده روی از ایستگاه قطار فاصله دارد و به همین دلیل اقامت در آن برای سفرهای کاری انتخاب هوشمندانه ای است. هتل شینگهه شیانجیانگ نیز تنها به اندازه 3 دقیقه پیاده روی با ایستگاه قطار فاصله دارد.

    بهترین هتل گوانجو

    کدام هتل های گوانجو نزدیک مراکز خرید گوانجو واقع شده اند؟
    هتل های نزدیک به خیابان پکن بهترین لوکیشن را برای خرید دارند. یکی از بهترین هتل های گوانجو برای خرید، هتل 4 ستاره لندمارک کانتون است که چشم انداز جالبی به رودخانه ژوجیانگ دارد و تنها به اندازه 10 دقیقه پیاده روی از خیابان پکن فاصله دارد. با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به مراکز خرید گوانجو دسترسی داشته باشید.از طرفی هتل 3 ستاره گوانگیونگ لیدو نیز با امکانات بی نظیر و مدرنی که دارد، برای این دسته از مسافران انتخاب مناسبی است. چراکه با اقامت در آن می توانند بعد از یک روز شلوغ، خستگی خرید خود را در مرکز اسپای آن از تن بیرون کنند.

    بهترین هتل گوانجو

    کدام هتل های گوانجو نزدیک به نمایشگاه بین المللی کانتون گوانجو واقع شده اند؟
    همان طور که می دانید مسافران زیادی برای بازدید از نمایشگاه بین المللی کانتون به گوانجو سفر می کنند و به همین دلیل تعداد زیادی از مسافران گوانجو علاقه به اقامت در هتل های نزدیک به این نمایشگاه دارند. اگر شما هم از این دسته از مسافران هستید، بهتر است که هتل های منطقه هایژو را برای اقامت انتخاب کنید. یکی از بهترین هتل های این منطقه هتل لوکس لانگهام پلیس است که تنها به اندازه 1 دقیقه پیاده روی از نمایشگاه فاصله دارد. البته هتل وستین پاژو نیز یکی دیگر از انتخاب هایی است که پیش رو دارید. چراکه هتل وستین پاژو تنها هتلی است که در مجموعه نمایشگاه واقع شده است و درست کنار مرکز انجمن بین المللی گوانجو واقع شده است.

    بهترین هتل گوانجو

    کدام هتل را برای اقامت در گوانجو انتخاب کنیم؟
    اگر با خواندن این مطلب هنوز نتوانسته اید که هتل مناسب خود را برای اقامت در گوانجو انتخاب کنید، می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند و بهترین هتل گوانجو را مطابق علایق و شرایط شما برای تور گوانگجو برایتان رزرو کنند.

    بهترین هتل گوانجو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW