021-88507190

هر آنچه باید در مورد منطقه دی باند شانگهای بدانید

راهنمای سفر م.مقیمی 16 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای گشت و گذار در منطقه دی باند شانگهای
    منطقه دی باند یکی از مهمترین جاذبه های توریستی شانگهای است. اما چرا تا اینقدر اهیمت و شهرت پیدا کرده است؟ این اهمیت تا جایی است که اگر به شانگهای سفر کنید و از منطقه دی باند شانگهای بازدید نکنید، انگار که به پکن سفر کرده اید و شهر ممنوعه یا دیوار چین را از نزدیک ندیده اید یا به پاریس سفر کرده اید و اصلا از برج ایفل بازدید نکرده اید! 
    منطقه دی باند به خاطر 52 ساختمان اطرافش مشهور شده است. این 52 ساختمان هر کدام با توجه به معماری یک کشور و یک نقطه از کره زمین ساخته شده اند و به همین دلیل است که دی باند شانگهای با عنوان نمایشگاه ساختمان های بین المللی شناخته می شود.
    این منطقه جذاب توریستی در ساحل رودخانه هوانگ پو واقع شده است و به عنوان سمبل شانگهای شناخته می شود. این منطقه توریستی در شانگهای تاریخ بسیار جذابی در پس خود دارد و با امکانات تفریحی بی نظیری که دارد، به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری چین تبدیل شده است.اگر شما هم مشتاق شده اید که بیشتر در مورد این منطقه دیدنی در شانگهای بدانید، این مطلب را با دقت بخوانید!

    منطقه دی باند شانگهای

    اطلاعات اولیه در مورد منطقه دی باند شانگهای
    موقعیت مکانی:شانگهای، منطقه پوکسی، واقع در ساحل غربی رودخانه هوانگ پو
    طول دی باند: 1500 متر از پل وایبایدو تا خیابان جینلینگ شرقی
    ساعات نورپردازی منطقه دی باند شانگهای: ساعت 19 تا 23 در ماه های می تا اکتبر و ساعات 18 تا 21 در ماه های نوامبر تا آپریل
    زمان مورد نیاز برای بازدید از منطقه دی باند شانگهای: 1 تا 2 ساعت 

    منطقه دی باند شانگهای

    ایده هایی برای تفریح در منطقه دی باند شانگهای
    ملاقات با اهالی شانگهای در حین ورزش صبحگاهی
    خیلی از مردم شانگهای روزشان را با ورزش کردن در منطقه دی باند آغاز می کنند. در این منطقه می توانید آن ها را در حال قدم زدن، دویدن، تمرین تای چی یا حتی پرواز با کایت مشاهده کنید. به هر حال به شما توصیه می کنیم که یکی از روزهای اقامتتان در تور شانگهای صبح زود بیدار شوید و زندگی واقعی یک فرد چینی را از نزدیک ببینید و حداقل یک روز زندگیتان را به شیوه مردم شانگهای آغاز کنید.
    در قسمت ساحلی منطقه دی باند گشت و گذار کنید
    برای آشنایی بیشتر با منطقه دی باند، کافی است که از جنوب تا شمال قسمت ساحل دی باند قدم بزنید و از جاذبه های گردشگری آن و ساختمان های مشهور آن دیدن کنید. همان طور که گفته شد هر کدام از ساختمان های منطقه دی باند بر اساس معماری یک نقطه از جهان ساخته شده است و بازدید از آن ها حتما برایتان جالب خواهد بود. گفتنی است که هر شب این ساختمان ها به شکل جذابی نورپردازی می شوند و حس و حال متفاوتی به فضای منطقه دی باند می دهند.

    منطقه دی باند شانگهای

    ساختمان های آن طرف رودخانه را ببینید
    آن طرف رودخانه درست مقابل منطقه دی باند منطقه پودونگ قرار گرفته است و در آن برج های مهمی نظیر برج اورینتال پرل،مرکز مالی جهانی،برج جین مائو و برج شانگهای قرار گرفته است که چهار برج بلند شانگهای محسوب می شود. این برج ها خط آسمانی جذابی در آن طرف رودخانه ایجاد کرده اند که حتما نظرتان را جلب خواهند کرد.
    غروب آفتاب را از روی پل وایبایدو تماشا کنید
    پل وایبایدو همیشه به عنوان یکی از رومانتیک ترین مناطق شانگهای شناخته می شود و خیلی از سریال ها و فیلم ها سکانس های احساسی زیادی را در آن فیلم برداری کرده اند. زمانی که آفتاب در حال غروب است، چشم انداز این پل زیباتر از همیشه می شود و بازدید از آن در این وقت روز از آن تجربه های دل انگیزی است که هیچ توریستی نباید از آن غافل شود. کافی است که به روی این پل بروید و یکی از متفاوت ترین و جذاب ترین عکس های یادگاریتان را بگیرید تا با هر بار دیدنش موجی از احساسات خوب به وجودتان تزریق شود.
    سوار کشتی های کروز رودخانه هوانگ پو شوید
    شب ها، وقتی که ساختمان های دو طرف رودخانه هوانگ پو غرق نور می شوند، منطقه دی باند به زیباترین و جذاب ترین حالت خودش تبدیل می شود. به شما توصیه می کنیم برای دیدن این محیط فوق العاده جذاب در زمان شب، سوار کشتی های کروز شوید و به خودتان این شانس را بدهید تا زیباترین چشم انداز دی باند را از روی آب و با وجود نورپردازی های فوق العاده آن تماشا کنید. 
    گذر از تونل جذاب دی باند را تجربه کنید
    بازدیدکنندگان می توانند سوار قطارهای تونل دی باند شوند و 3 تا 5 دقیقه جذاب را در قطارهای سریع السیر آن تجربه کنند. شاید زمان این مسیر بی نظیر کم باشد، اما همین چند دقیقه کافی است تا یکی از جالب ترین تجربه های اقامتتان در تور چین را کسب کنید و این تونل نورانی را ببینید. طول این مسیر 647 متر است و طی کردن این مسیر تنها 3 تا 5 دقیقه به طول می انجامد. برای سوار شدن در این قطار هیجان انگیز کافی است که با پرداخت 50 یوان یک بلیط یک طرفه یا با پرداخت 70 یوان بلیط رفت و برگشت این تونل را تهیه کنید و خودتان را برای یک سفر سرعتی آماده کنید. لازم به ذکر است که این تونل در بین ماه های می تا اکتبر از ساعت 8 صبح تا 22:30 باز است و ماه های نوامبر تا آپریل از ساعت 8 صبح تا 21 باز است.

    منطقه دی باند شانگهای

    بهترین زمان برای بازدید از منطقه دی باند
    به شما توصیه می کنیم که در فصل بهار و تابستان حدودا ساعت 8 شب به منطقه دی باند بروید تا نورها همگی روشن شده باشند و از طرفی نسیم خنکی بر روی آب رودخانه در جریان باشد تا بتوانید گشت و گذار راحت تری در این منطقه جذاب توریستی داشته باشید.
     راه های دسترسی به منطقه دی باند:
    مترو: باید سوار قطارهای خط 2 یا 10 شوید و در ایستگاه خیابان نانجینگ شرقی از قطار پیاده شوید و بعد حدودا 10 دقیقه تا منطقه دی باند پیاده روی کنید.
    اتوبوس: باید سوار قطارهای خط 1، 3 یا 5 شوید تا به وایتان هایکوان دالو برسید. بعد از آنجا باید سوار اتوبوس های  خط 33،55،65،123،135،145، 305، 317، 576 یا 934 شوید تا به ژونگشان دونگییلو هانکولو برسید. در نهایت می توانید با اتوبوس های خط 37، 307 یا 330 به ژونگشان دونگییلو نانجینگ دونگلو برسید.

    منطقه دی باند شانگهای

    راه های تردد از منطقه دی باند به منطقه پودونگ و بالعکس
    برای تردد در این منطقه کافی است که سوار قطارهای سریع السیر تونل دی باند شوید و خیلی سریع و راحت به منطقه دیگر دسترسی پیدا کنید. البته همان طور که گفته شد کرایه بلیط قطار تونل 50 یوان است. اگر می خواهید که تردد ارزان تری داشته باشید، می توانید با استفاده از قایق با پرداخت تنها 2 یوان ظرف مدت 10 دقیقه به سمت دیگر رودخانه دسترسی پیدا کنید.
    پشنهاد ما به شما تور ارزان چین است. در صورت تمایل به سفر به شانگهای و بازدید از منطقه جذاب توریستی دی باند، می توانید برای رزرو تورهای خارجی با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    قطارهای سریع السیر تونل دی باند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW