021-88507190

مکانهای حیرت انگیز پاریس که از وجودشان خبر ندارید

گردشگری پ.هنرکار 21 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر فکر کردید که تمام مکانهای دیدنی پاریس را میشناسید باید بدانید که اشتباه میکنید. موزه ها، پارک ها، گالری ها و مراکز فرهنگی زیادی در پاریس وجود داد که بازدید کنندگان برای آنها صف میکشند.ولی آژانس مسافرتی مهرپرواز شما را از وجود چند جاذبه دیدنی پنهان پاریس مطلع میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اگر فکر کردید که تمام مکانهای دیدنی پاریس را میشناسید باید بدانید که اشتباه میکنید. موزه ها، پارک ها، گالری ها و مراکز فرهنگی زیادی در پاریس وجود داد که بازدید کنندگان برای آنها صف میکشند.ولی آژانس مسافرتی مهرپرواز شما را از وجود چند جاذبه دیدنی پنهان پاریس مطلع میکند.

    موزه Palais Galliera پاریس

    در مورد پاریس به عنوان پایتخت مد، گفته شده است که این شهر به عنوان مقصدب برای هنرمندان این صنعت و همچنین برای افرادی که عاشق خرید در مراکز تجاری پاریس با هر نوع سبک و استایل می باشد..با وجود بهترین فروشگاههای لباس، بوتیک مختلف این شهر، به نظر می رسد Palais Galliera پاریس، یک موزه تخصصی در مورد تاریخ و صنعت لباس است که شاید کمتر کسی از وجود آن مطلع باشد. با این حال اگر شما نیز از دنبال کنندگان مد و لباس هستید، تماشای این موزه را از دست ندهید.

    موزه Palais Galliera پاریس،مهرپرواز

    ساختمان 59 ریوولی Rivoli پاریس

    ساختمان 59 ریوولی در خیابانی به همین اسم قرار دارد و افرادی که این موزه را تاسیس کردند آن را مشابه موزه لوور و موزه هنرهای تزئینی Musée des Arts Décoratifs می دانند. جایی که میتوانید در آن هنر معاصر را تماشا کنید و لذت ببرید.این ساختمان دارای شش طبقه و 30 استودیو است که در هر متر یک نقاشی به دیوار وصل شده است. می توانید در این موزه از آثار دیدن کنید و از افراد و هنرمندانی که در محل حضور دارند در مورد این مکان سوالاتی بپرسید.( برای سفر به کشورهای مختلف جهان از قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید)

    ساختمان59 ریوولی پاریس،مهرپرواز

    ساختمان Villa La Roche پاریس

    Villa La Roche و همسایه‌اش Maison Jeanneret از جمله بناهایی هستند که تمامی عاشقان معماری ، به خصوص کارشناسان سبک معماری مدرنیسم باید از آنها دیدن کنند. این بناها را معمار سوئیسی به نام Le Corbusier زمانی سومین کمیسیون پاریس بوده ساخته بود.

    و به همراه Immeuble Molitor در منطقه 16 و Villa Savoye اخیرا در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. امروزه، Villa La Roche  دارای یک موزه اختصاصی از لوکور بوزیه است که بیش از 8000 نقشه، عکس و یادداشت این هنرمند معمار را در خود جای داده است.

     ساختمان Villa La Roche پاریس،مهرپرواز

    مسجد بزرگ پاریس Grande Mosquée de Paris

    این مسجد به علت بزرگی، اهمیت معماری و فرهنگی‌ و محل قرارگیریش که در مرز پاریس واقع شده یکی از پر طرفدارترین و بحث برانگیز ترین مکانهای پاریس است. مسجد بزرگ پاریس حتی برای افرادی که پاریس را به خوبی میشناسند یک مکان نسبتا ناشناخته است.

    کل مجموعه مسجد بیش از یک هکتار مساحت دارد و شامل قسمتهای مختلف است که مختص عبادت و مطالعه می باشد. در حیاط کاشی کاری شده با شکوفه های زیبا یک بازار عربی، حمام، رستورانی با غذاهای شمال آفریقا و یک کافی شاپ قرار دارند.( مجله گردشگری مهرپرواز را دنبال کنید و با سایر دیدنیهای دنیا آشنا شوید)

    مسجد بزرگ پاریس،مهرپرواز

    ساختمان Le Centquatre پاریس

    اگر شما از کشف غیر منتظره لذت ببرید، Le Centquatre جایی است که باید از آن دیدن کنید. این بنا در یکی از محله های پرجمعیت پاریس قرار دارد و به سرعت تبدیل به مرکز پر جنب و جوش فرهنگی در شهر شده است.هر روز هفته و نوازندگان، رقصنده و هنرمندان را در  فضای این محل میتوانید مشاهده کنید و همچنین ترکیبی متنوع از اجرای نمایش ها و نمایشگاهای را در این محل پیدا کنید. فروشگاه ها، کافی نت ها و رستورانها و خواربار فروشیهای زیادی در اطراف آن قرار دارد بنابراین شما واقعا می توانید یک روز رو به تماشای این مرکز فرهنگی پاریس اختصاص دهید.

    ساختمان Le Centquatre پاریس،مهرپرواز


    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW