021-88507190

آیا میدانید که لوکیشن های سریال گیم آف ترونز در کدام کشورها هستند؟

گردشگری م.مقیمی 19 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
همان طور که می دانید سریال بازی تاج و تخت به عنوان جذاب ترین سریال تاریخ بشریت شناخته شده است. تصورش هم جالب است که می توان در دنیای واقعی در وستروس قدم زد و یا در وینترفل عکس یادگاری گرفت.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    لوکیشن های سریال گیم آف ترونز 

    همان طور که می دانید سریال بازی تاج و تخت به عنوان جذاب ترین سریال تاریخ بشریت شناخته شده است و هواداران زیادی در جهان دارد. تصورش هم جالب است که می توان در دنیای واقعی در وستروس قدم زد و یا در وینترفل عکس یادگاری گرفت! این سریال در کشورهای مختلفی از جمله کرواسی، مراکش، ایسلند و ایرلند شمالی فیلم برداری شده است. شاید باورتان نشود، اما سریال گیم آف ترونز نقشی اساسی در بهبود وضعیت توریسم این کشورها داشته است و توریستان زیادی از سراسر دنیا به خاطر دیدن لوکیشن های سریال بازی تاج و تخت راهی سفر می شوند! بعضی از این لوکیشن ها به راحتی قابل دسترسی هستند و بعضی از آن ها مسیر صعب العبوری دارند، اما در هر صورت توریستان زیادی از سراسر جهان در طول این چند سال تمام تلاششان را کرده اند تا از این لوکیشن های زیبا و بی نظیر دیدن کنند. خوشبختانه سریال گیم آف ترونز چشم ما را به جهان زیبا باز کرده است و جلوه هایی از این کره خاکی را به ما نشان داده است که شاید تا قبل از دیدن این سریال از وجودشان بی خبر بودیم!

    وکیشن های سریال گیم آف ترونز

    سکانس سریال تاج و تخت

    1-دراگون استون (ساحل ایتزورون در اسپانیا)

    این ساحل زیبا با صخره های زیبایش به عنوان یکی از لوکیشن های اصلی فصل 7 سریال بازی تاج و تخت انتخاب شد. این منطقه یکی از زیباترین لوکیشن های سریال گیم آف ترونز است که اتفاقا بازدید از آن کار بسیار راحتی است.این ساحل به خاطر شکل و شمایلش برای فیلم برداری دراگون استون  بسیار جای ایده آلی بوده است. در دنیای واقعی این ساحل کنار یک شهر ساحلی به نام زومایا واقع شده است که به خاطر همین سریال بسیار توریستی شده است و نامش بر سر زبان ها افتاده است.

    وکیشن های سریال گیم آف ترونز

    دراگون استون از لوکیشن های گیم آف ترونز

    2-پایتخت هفت اقلیم (شهر قدیمی در دوبروونیک کرواسی)

    یکی از جذاب ترین لوکیشن های فیلم گیم آف ترونز مربوط به لوکیشن پایتخت هفت اقلیم است! شهر قدیمی در دوبروونیک کرواسی همان جایی است که فیلم برداری خیابان های پایتخت هفت اقلیم در آن انجام شده است. این شهر در دنیای واقعی یک خیابان اصلی دارد که تماما از سنگ مرمر سفید درست شده است و جالب است که بدانید بعد از شروع سریال بازی تاج و تخت همیشه مملوء از توریست است! توریستانی که آنقدر عاشق سریال بازی تاج و تخت شده اند که می خواهند چندروزی از عمرشان را در خیابان های پایتخت هفت اقلیم زندگی کنند.

    وکیشن های سریال گیم آف ترونز

    ویرونیک کرواسی در سریال گیم آف ترونز

    3-شمال دیوار (ایسلند، یخچال طبیعی واتناجوکول)

    وینتر ایز کامینگ! شمال دیوار یا همان منطقه ای که وایت واکرها در آن حضور داشتند،در ایسلند فیلم برداری شده است و برای دسترسی به آن کافیست که یک پرواز سه ساعته از لندن را تجربه کنید. جالب است که بدانید یک سری تور تحت عنوان گشت و گذار در لوکیشن های فیلم گیم آف ترونز در ایسلند برگزار می شود که با شرکت کردن در آن ها می توانید درست در نقطه ای قدم بزنید که وایت واکرها از آنجا عبور کرده اند و وحشت را در دل طرفداران این سریال جنجالی ایجاد کرده اند.

     لوکیشن های سریال گیم آف ترونز

    وانتاجوکول از سرزمین های گیم آف ترونز

    4- دریای دوتراکی ( باردناس ریلز در اسپانیا)

    یکی دیگر از لوکیشن های فیلم بازی تاج و تخت که در اسپانیا فیلم برداری شده است، باردناس ریلز در اسپانیا است. همان جایی که دنریس تاگرین همراه با سربازان دوتراکی از آن عبور کرد. طبیعت جذاب این نقطه از اسپانیا به خاطر نیروی آب به این شکل درآمده است و زیبایی خیره کننده ای دارد. اگر به اسپانیا سفر کنید و به لوکیشن دریای دوتراکی بروید، می توانید عبور اژدهاهای ملکه را از بالای سرتان احساس کنید و گوشه ای از سریال گیم آف ترونز را زندگی کنید! جالب است که بدانید گوشه ای آن طرف تر از این لوکیشن متعلق به یکی از بزرگترین ارتش های اروپای غربی است.

     لوکیشن های سریال گیم آف ترونز

    باردناس ریلز

    5-جاده شاهی (آنتریم در ایرلند شمالی)

    احتمالا شما هم این تصویر را در سریال بازی تاج و تخت به یاد داشته باشید. جالب است که بدانید این درختان دویست سال پیش توسط یک خانواده ایرلندی کاشته شده اند تا یک ورودی جذاب به عمارتشان داشته باشند. این خانواده فکرش را هم نمی کردند که 200 سال بعد این درختان قلب میلیون ها بیننده سریال گیم آف ترونز را  تسخیر کند! این جاده زیبا یکی از جذاب ترین لوکیشن های فیلم برداری سریال گیم آف ترونز است و توریستان زیادی در طی یک سفر جاده ای در ایرلند شمالی از آن بازدید می کنند.

     لوکیشن های سریال گیم آف ترونز

    آنتریم از لوکیشن های سریال گیم آف ترونز

    6-رودخانه وستروس (پارک ملی کارکا در جنوب کرواسی)

    صحنه های متعددی از فصل 5 سریال بازی تاج و تخت در پارک ملی کارکا فیلم برداری شده است. در این پارک ملی یک آبشار زیبا وجود دارد و فضای سرسبز بی نظیری دارد. این پارک ملی زیبا بعد از فصل 5 این سریال جذاب به یکی از جالب ترین مناطق توریستی کرواسی تبدیل شده است که در آن می توانید از یک صومعه دیدن کنید، در آب شنا کنید و در محیط زیبای آن قدم بزنید.

     لوکیشن های سریال گیم آف ترونز

    پارک کارکا کرواسی، محل فیلم برداری گیم آف ترونز

    7-وینترفل ( قلعه دون در اسکاتلند)

    احتمالا شما هم در سریال بازی تاج و تخت دلباخته لوکیشن زیبای وینترفل شده باشید. همان طور که می دانید در این سریال لوکیشن های متعددی از وینترفل و خانه استارک ها گرفته شده است و ماجراهای زیادی در آن رخ داده است. این قلعه در قرن 14 ساخته شده است و سالانه بیش از 25،000 بازدیدکننده دارد که مطمئنا بیشتر آن ها طرفداران سریال بازی تاج و تخت هستند.

     لوکیشن های سریال گیم آف ترونز

    قلعه دون اسکاتلند، از قلعه های گیم آف ترونز

    8-جزایر آهن (بندر بالینتوی در ایرلند شمالی)

    بندر بالینتوی در یک دهکده بسیار زیبا در ایرلند شمالی واقع شده است که لوکیشن فیلم برداری جزایر آهن در سریال گیم آف ترونز بوده است. این دهکده به خودی خود با ساختمان های زیبا و کلیسای سفیدرنگش به قدری جذاب است حتی قبل از فیلم برداری سریال گیم آف ترونز توریستان زیادی را جذب می کرده است. اما همان طور که احتمالا حدسش را زده اید، این نقطه از کره زمین نیز به خاطر سریال گیم آف ترونز محبوب تر از همیشه شده است و رونق اقتصادی پیدا کرده است.

     لوکیشن های سریال گیم آف ترونز

    بندر بالینتوی ایرلند

    9- نمایش اژدهاها و یکی از وایت واکرها به سرسی لنیستر (ایتالیکا در اسپانیا)

    شهر رومی ایتالیکا در استان سویل اسپانیا واقع شده است و یک آمفی تئاتر باستانی دارد. این آمفی تئاتر تا همین چند وقت پیش به عنوان یک آمفی تئاتر تاریخی شناخته می شد که 2500 نفر را در خود جای می داده است. اما امروزه به این خاطر شهرت یافته است که میزبان 2 لنیستر، 2 تاگرین، 2 اژدها و یک وایت واکر بوده است! اگر یادتان باشد در همین آمفی تئاتر بود که ملکه اژدها یک وایت واکر را در یک قفس به مقابل سرسی لنیستر برد تا با او بر علیه وایت واکرها هم پیمان شود!

     لوکیشن های سریال گیم آف ترونز

    سریال گیم آف ترونز ضبط شده در ایتالیکا

    10-باغ کاخ پادشاهی وستروس (باغ ترستنو در کرواسی)

    این باغ باستانی در فاصله 20 دقیقه ای شهر دوبروونیک در کرواسی واقع شده است و لوکیشن فیلم برداری باغ کاخ پادشاهی وستروس در فصل 3 سریال بازی تاج و تخت بوده است.در دنیای واقعی این باغ باستانی در قرن 15 ساخته شده است و یک سری فواره و مجسمه با قدمت بیش از 500 سال را در خود جای داده است.
    شما هم می توانید برای رزرو تور اروپا و تور کرواسی با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و با سفر به بعضی از این لوکیشن های جذاب سریال گیم آف ترونز، خود را جای یکی از شخصیت های محبوبتان در این سریال جنجالی تصور کنید!

     لوکیشن های سریال گیم آف ترونز

    باغ ترستتو کروواسی محل ضبط سریال گیم آف ترونز

    مطالب بیشتر را در این بخش بخوانید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW