021-88507190

خیابانهای رنگارنگ آفریقا را بشناسید

گردشگری پ.هنرکار 22 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آفریقا قاره ای با طبیعت زیبا،لباسهای سنتی جذاب،بازارهای خیابانی رنگارنگ در بین توریستها زبان زد خاص و عام است.خیابانها و محله های دیدنی زیادی در شهرهای مختلف این قاره وجود دارد.همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز چند خیابان رنگارنگ آفریقا را بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آفریقا قاره ای با طبیعت زیبا،لباسهای سنتی جذاب،بازارهای خیابانی رنگارنگ در بین توریستها زبان زد خاص و عام است.خیابانها و محله های دیدنی زیادی در شهرهای مختلف این قاره وجود دارد.همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز چند خیابان رنگارنگ آفریقا را بشناسید.

    اتیوبی،هرر

    شهر هرر واقع در شرق اتیوپی، در سال 2006 در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت. طراحی معماری این شهر دارای ترکیبی منحصر به فرد و ترکیبی متاثر از آفریقایی و اسلامی است. در قرن نوزدهم تجار هند خانه هایی با بالکن های چوبی زیبا در این شهر ساختند. 82 مسجد و 102 مکان مقدس دیگر نیز به جاذبه های مذهبی این شهر اضافه شد.بسیاری از خانه های سنتی این شهر دارای نقاشی های زیبا به رنگهای نارنجی، فیروزه ایی تزیین شدند که به این شهر باستانی جلوه زیبا و امروزی میبخشند.

    اتیوپی،آفریقا،مهرپرواز

    ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

    ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی قرار دارد و دارای خانه هایی با آثار هنری زیبا و خیره کننده است، مانند دو برج خنک کننده نیروگاه شهر سوتو که با نقاشی های تخیلی و زیبا به زیباترین شکل تزیین شده است. این مدل معماری معاصر از سبک های انتزاعی و طرح های رنگارنگ استفاده می کند. در این شهر تصاویری زیبا از طبیعت قابل مشاهده است به خصوص تصویری از دو فیل آفریقایی که نمادی از قدرت است.

    نیروگاه سوتو ،south-africa،مهرپرواز

    مراکش

    مراکش به دلیل داشتن ساختمانها و بناهای قرمز رنگ به عنوان شهر سرخ شناخته شده است.دیوارهای رنگارنگ در این شهر با کوچه پس کوچه های پر پیچ و خم این شهر قدیمی را بسیار زیبا و سرزنده کرده است.از ساختمان های آبی در باغ های گرمسیری Le Jardin Majorelle گرفته تا فرش های روشن رنگی و بازارچه های خیابانی نشان میدهد که مراکش شهری زیبا و پر جنب و جوش است.

    باغهای Le Jardin Majorelle مراکش،مهرپرواز
    آکرا،غنا

    از سال 2011، جشنواره هنرهای خیابانی Chale Wote بیش از جیمز تاون، آکرا را بسیار مورد توجه گردشگران آفریقای غربی قرار داده است. رویدادهای هنری مختلفی نیز در این شهر برگزار می شود.فضاهای عمومی شهر با نقاشی های خیابانی، اجراهای زنده و نمایش های مد، اکرا را به یک شهر با ترکیب فرهنگی جذابی تبدیل کرده است.( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما، با کارشناسان مهرپرواز در ارتباط باشید)

    جشنواره هنرهای خیابانی Chale Wote غنا،مهرپرواز

    کیپ ورد

    کیپ ورد از 10 جزیره آتشفشانی تشکیل شده و در اقیانوس اطلس قرار دارد و دارای ترکیبی از فرهنگ آفریقایی و پرتغالی می باشد. اطراف این جزیره را دریای آبی زلال و لاجوری دربرگرفته است و تابش نور خورشید بر روی ساختمانهای رنگارنگ آن کیپ ورد را به شهری رویایی تبدیل کرده است.

    کیپ ورد،آفریقا،مهرپرواز

    تونس

    تونس از سال 1979 میلادی با کاشی کاریهای دیدنی در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت .شهر تونس با بازارهای رنگارنگ و طراحهای و معماری پیچیده ای و خیره کننده معماری باستانی، زیباییهای بسیاری را در خود نهفته است.شهری با بناهای تاریخی و قدیمی با معماری قدیمی این محل را به بوم نقاشی تبدیل کرده که پر از جاهای دیدنی و بسیار زیبا است.( برای آشنایی با سایر زیباییهای دنیا، مجله گردشگری مهرپرواز را حتما مطالعه کنید)

    تونس،آفریقا،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW