021-88507190

هنردوستدان در ازمیر از چه گالریهایی دیدن کنند

گردشگری پ.هنرکار 25 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ازمیر با قرار گیری در نزدیکی اقیانوس آرام و همچنین تاریخ غنی و معماری آن، ایده های زیادی برای هنرمندان برای خلق آثار هنری دارد. به همین ترتیب، ازمیر دارای گالری های هنری دیدنی است که عشقان هنر را مجذوب خود میکند. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ازمیر با قرار گیری در نزدیکی اقیانوس آرام و همچنین تاریخ غنی و معماری آن، ایده های زیادی برای هنرمندان برای خلق آثار هنری دارد. به همین ترتیب، ازمیر دارای  گالری های هنری دیدنی است که عشقان هنر را مجذوب خود میکند. آژانس مسافرتی مهرپرواز  تعدادی از آنها را به شما معرفی میکند.

    گالری Selçuk Yaşar Sanat Galerisi

    این موزه و گالری هنری که توسط یک بازرگان به نام Selçuk Yasar در سال 1985 تاسیس شده است و یکی از اولین موزه های هنری خصوصی در ترکیه است که در داخل یک خانه زیبا قدیمی ازمیر واقع شده است که تماشای آن را د رتور ازمیر خرداد 98 به شما توصیه میکنیم.این مکان شامل مجموعه آثار خصوصی گالری Yasar است، از جمله آثار برندگان مسابقات هنری DYO که از زمان تأسیس آن در سال 1967 به حدود 196 اثر هنری بین المللی جایزه اهدا کرده است.

    گالری Selçuk Yaşar Sanat Galerisi،ازمیر،مهرپرواز

    گالری Galeri Diogenes ازمیر

     گالری Galeri Diogenes به طور انحصاری بر روی عکاسی متمرکز است. این گالری به نام فیلسوف یونانی Diogenes که یکی از بنیانگذاران فلسفه Cynic بود نامگذاری شد.این گالری که در سال 2014 افتتاح شد، نمایشگاهی از آثار هنرمندان جوان است همچنین آثار عکاسی هنرمندان محلی و بین المللی را نیز نمایش می دهد.این آثار دیدنی را در تور ازمیر بهار 98 میتوانید تماشا کنید.

    گالریGaleri Diogenes ازمیر،مهرپرواز

    گالری Seba ازمیر

    Seba Uğurtan معلم هنر با 20 سال سابقه و تجربه و مدیر اجرایی هنر Biennial  ازمیر، یکی از بهترین گالری های هنر ازمیر را برگزار میکند. در گالری Seba، شما می توانید کارگاه های آموزشی فشرده و همچنین نمایشگاه های زیبا از هنرمندان محلی را پیدا کنید.( برای سفر به این شهر بلیط هواپیما ازمیر را از ما بخواهید)

    گالری Seba ازمیر،مهرپرواز
    گالری Art Shop Sanat Galerisi

    این گالری هنری بزرگ در سال 1998 تاسیس شد تا بهترین هنرهای پلاستیکی را برای دوستداران هنر ازمیر به نمایش در بیاورد. از آن به بعد، Art Shop Sanat Galerisi میزبان نمایشگاه های نقاشی و مجسمه سازی می باشد و از زمان بازگشایی تا کنون حدود 200 نمایشگاه آثار هنری برگزار نموده است.

    گالری Art Shop SanatGalerisi ازمیر،مهرپرواز

    گالری K2 Güncel Sanat Merkezi

    این گالری نه تنها میزبان نمایشگاه های ملی و بین المللی است، بلکه محل برگزاری سخنرانی ها، سمینارها، نمایش ها و نمایش فیلم بوده، همچنین دارای یک استودیوی هنرمندان مهمان می باشد. این گالری آثار هنری هنرمندان معاصر را در معرض نمایش قرار داده است و تمرکز خود را بر هنرمندان باتجربه و همچنین کم تجربه تر قرار داده است.

    گالری K2 Güncel Sanat Merkezi ازمیر،مهرپرواز

    مرکز هنری آرکاس Arkas Art Center

    این گالری نمایشگاهی از مجموعه آثار شخصی یک هنرمند به نام Lucien Arkas است که هم معماری و هم فضای داخلی آن بسیار زیبا و دیدنی است.این گالری در کنسولگری سابق فرانسه با معماری زیبایی نئوکلاسیک و چشم انداز بی نظیر در دو طبقه 10 اتاق مختلف می باشد. مجموعه آثار Luminists نقش و نگار عثمانی و فرانسوی، فرش های عثمانی و آثار امپرسیونیست ها در این گالری به چشم میخورند.( گالریهای هنری دیگر نقاط دنیا در مجله گردشگری مهرپرواز بشناسید)

    مرکز هنری آرکاس ازمیر،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW