021-88507190

تجربه خرید لذت بخش در بهترین بازارهای ونکوور

گردشگری پ.هنرکار 24 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین راه برای امتحان کردن مواد غذایی و فرهنگ یک شهر جدید، گشت و گذار در بازارهای آن است. محصولات محلی آن منطقه را تهیه کنید، غذاهای خیابانی را امتحان کنیدو گلهایی را که فقط در منطقه یافت می شود بویید. اژانس مسافرتی مهرپرواز چند بازار محلی ونکوور را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین راه برای امتحان کردن غذا و فرهنگ یک شهر جدید، گشت و گذار در بازارهای آن است. محصولات محلی آن منطقه را تهیه کنید، غذاهای خیابانی را امتحان کنید و گلهایی را که فقط در آن منطقه یافت می شود را بویید. آژانس مسافرتی مهرپرواز چند بازار محلی ونکوور را به شما معرفی میکند.

    بازار Granville Island ونکوور

     در غرفه های رنگارنگ بازار Granville انواع محصولات خانگی و غذاهای محلی را میتوانید مشاهده کنید. محصولاتی که در این بازار به فروش میرسند بسیار تازه هستد و فروشندگانی که ماهیهای تازه را دریا گرفته اند و یا محصولات خود را جمع آوری کردند در این بازار آنها را به فروش می رسانند.غذاهای خیابانی و اسنکهای مختلف را میتوانید در این بازار امتحان کنید. این بازار هر روز هفته از ساعت 9 صبح تا 7 شب باز است.( برای اخذ ویزای کانادا با ما در ارتباط باشید)

    بازار Granville Island ونکوور،مهرپرواز

    بازار Main Street ونکوور

    این بازار در نزدیکی تقاطع پر رفت و آمدی واقع شده است و پیدا کردن آن کار سختی نیست. غرفه های مختلفی در این بازار وجود دارند که انواع مختلفی از گوشت، پنیر و محصولات غذایی را در معرض فروش قرار داده اند. بسیاری از فروشندگان غذا در این محل آشپزی می کنند و از بازدیدکنندگان دعوت می کنند تا غذایشان را امتحان کنند و در این بین تماشای سرآشپزها در موقع طبخ غذا مهارت های آنها را نشان می دهد. بازار Main Street در روز چهارشنبه از ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر در ماه های بین جون تا اکتبر برپا می شود.

    بازار Main Street ونکوور،مهرپرواز

    بازار Yaletown ونکوور

    بازار Yaletown یک بازار اروپایی است که بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا با گشت زدن در این بازار تصور کنند که انگار دارند در خیابان اروپایی قدم میزنند، بوی غذاهای خوشمزه را استشمام کنند و محصولات عرضه شده را به دلخواه انتخاب کنند. 

    این بازار  در منطقه تاریخی Yaletown قرار دارد و بازدیدکنندگان نه تنها در این منطقه با تاریخ ونکوور آشنا می شود بلکه فرصتی پیدا میکنند تا محصولات محلی را از این محل خیداری کنند. این بازار در روزهای پنجشنبه از ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر در ماههای می تا اکتبر برپا میشود.( از قیمت بلیط هواپیما شهرهای مختلف مطلع شوید)

    بازار Yaletown ونکوور،مهرپرواز

    بازار West End ونکوور

    یک بازار جمع و جور در نزدیکی پارک نلسون و چندین باغ زیبا واقع شده است. این بازار محصولات های متنوعی از تولیدات محلی، غذاهای آماده و صنایع دستی دست ساز را ارائه میدهد. در روزهای شنبه صبح می توانید میوه و نان تازه از این محل بخرید و یک صبحانه خوشمزه میل کنید.بازار West End ونکوور در ماه های می تا اکتبر از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر باز است.

    بازار West End ونکوور،مهرپرواز

    بازار ونکوور Vancouver Flea Market

    بازار ونکوور Flea Market در بین محلیها Big Red Barn نامیده می شود که یک مجموعه بزرگ از کلکسیون ها، لوازم خانگی و حتی چیزهایی است که شما هرگز تصور نمیکنید ممکن است به آنها احتیاج پیدا کنید.این ساختمان بیش از 40،000 متر مربع مساحت داد و گنجایش 4000 هزار نفری دارد.این بازار یک مکان ایده آل برای خرید در آخر هفته و تماشای اجناس عتیقه است. بازار ونکوور در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر باز است.

    بازار ونکوور،مهرپرواز




    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW