021-88507190

تفریحات هیجان انگیز دبی بعد از غروب خورشید

گردشگری م.مقیمی 19 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات جذاب دبی بعد از غروب خورشید
    در دبی هیچ وقت بعد از تاریکی شب و غروب کردن خورشید، تفریحات پایان پیدا نمی کند. همه تفریحات در دبی 24 ساعته هستند. از باشگاه های ورزشی گرفته تا باغ های زیبای دبی، تورهای فرهنگی، سافاری ها در بیابان و حتی مراکز اسپای دبی، همه امکانات تفریحی در دبی در تمامی ساعات شبانه روز قابل استفاده هستند. به هر حال دبی شهری است که هیچ وقت و در هیچ ساعتی از شبانه روز خاموش و سوت و کور نمی شود و همیشه در آن اسباب تفریح به راه است و همین مسئله یکی از جذابیت های شهر دبی است.در ادامه جذاب ترین تفریحات دبی بعد از تاریکی شب را به شما معرفی می کنیم.

    تفریحات جذاب دبی بعد از غروب خورشید

    یک بازی جانانه را در زمین دارک گلف دبی تجربه کنید
    دارک گلف دبی یک زمین مینی گلف سرپوشیده است که در همه ابعادش نورپردازی های هیجان انگیزی انجام شده است. البته این زمین گلف در همه ساعات شبانه روز حتی در طول روز نیز فضای تاریکی دارد. این زمین گلف با نورپردازی ها و نقاشی های نئونی زیبایش همیشه برای توریستان جذاب بوده است. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که حتما بازی در دارک گلف دبی را تجربه کنید.
    به یک تور رستوران گردی در دبی بپیوندید
    یکی از بهترین راه ها برای گشت و گذار در دبی بعد از تاریکی شب این است که با یک تور رستوران گردی همراه شوید. کمپانی فرایینگ پن ادونچرز (Frying Pan Adventures) انواع تورهای رستوران گردی را در دبی در اطراف نهر دبی برگزار می کند. اما از بین همه تورهای آن تور 4 ساعته غذای خاورمیانه ای جذاب ترین تور رستوران گردی دبی است که هر شب از ساعت 6:30 بعد از ظهر تا 10:30 شب با هزینه 395 درهم برگزار می شود و با همراهی با آن می توانید در خیابان های مخفی خیابان های دیرا در تاریکی شب قدم بزنید و غذاهای کمتر شناخته شده دبی نظیر غذاهای فلسطینی، لبنانی، مصری و ایرانی را میل کنید.

    تور رستوران گردی در دبی

    غواصی در تاریکی را یاد بگیرید
    در مرکز غواصی البوم در دبی می توانید غواصی را در شب تجربه کنید و با یک مربی اختصاصی در طول سه شب این ورزش مهیج را در تاریکی مطلق یاد بگیرید. در طی این آموزش های در ساحل جومیرا یا ساحل شرقی دبی یاد میگیرید که چگونه در زیر آفتاب نور را کنترل کنید، چگونه به آب وارد شوید، چگونه از آن خارج شوید و چگونه در تاریکی مسیر خود را پیدا کنید. تجربه غواصی در شب بسیار منحصر به فرد و جذاب است، چراکه رفتار حیوانات در طول شب به کل تغییر می کند و دیدن آن ها در آن زمان تجربه ایست که نصیب هر کسی نمی شود.

    غواصی در تاریکی

    به پارک یخی دبی بروید
    پارک یخی دبی یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری دبی است. این پارک جذاب با تم زمستانی در سال 2018 در دبی تاسیس شده است و یک عالمه مجسمه یخی مثل برج خلیفه، برج العرب، مسجد جامع شیخ زاید و یکی دو تا شتر یخی در آن ساخته شده است. دمای این پارک 8- درجه سانتیگراد است! اما نگران نباشید! در این پارک به شما یک سری کت و ژاکت می دهند تا سرما نخورید و از سرمای زیاد آن اذیت نشوید! به شما قول می دهیم که گشت و گذار در این پارک یخی بعد از گرمای زیاد شهر دبی برایتان جذاب باشد و حسابی خنکتان کند!

    پارک یخی دبی

    یک شام خوشمزه را در کویر دبی میل کنید
    در سراسر سال یک سری برنامه های تفریحی شاد و مهیج در کویر دبی برگزار می شود که به راحتی می توانید در یکی از آن ها شرکت کنید. این برنامه های مفرح شامل ترانسفر با ماشین سافاری به کویر دبی، شترسواری روی شن ها و خوردن یک شام سنتی عربی زیر چادرهای محلی عربی می شود. مطمئنا خوردن شام در فضای سنتی در کویر دبی، آن هم زیر آسمان پرستاره دبی و به دور از شلوغی شهر، تجربه جذابی است که هر توریستی باید یک بار تجربه اش کند.

    کویر دبی

    در زیر نور مهتاب در برج العرب شنا کنید
    هتل 7 ستاره برج العرب، یک سری برنامه شنا برای توریستان تدارک دیده می شود که یک برنامه کاملا لاکچری است.در صورت رزرو این برنامه می توانید در استخر برج العرب با 155 ارتفاع شنا کنید، یک ماساژ 55 دقیقه ای بگیرید و در استخری با گلبرگ های رز ریلکس کنید. در پایان نیز یک لباس عربی به شما هدیه می دهند تا هر بار با دیدن آن یاد تفریح لاکچریتان در یکی از مشهوترین هتل های دبی بیفتید. لازم به ذکر است که هزینه چنین تجربه لوکس و متفاوتی 7000 درهم است.

    برج العرب

    کروز سواری را در طول شب تجربه کنید
    کشتی باتوکس دبی یک کشتی کروز شیشه ای است که تورهای شبانه جذابی در آن برگزار می شود. این کشتی کروز هر روز در ساعت 7:45 دقیقه بعد از ظهر حرکت می کنند و بعد از یک گردش جذاب، یک شام اعیانی و خوشمزه در آن برای مهمانان سرو می شود. با این کشتی کروز می توانید چشم انداز جالبی را از بخش قدیمی دبی در طول شب تماشا کنید و نورپردازی های زیبای آن را در طول شب به زیباترین شکل ممکن ببینید.همچنین می توانید به روی بام کشتی کروز بروید و در آرامش کامل ساعتی را با چشم انداز بی بدیل آن سپری کنید. برنامه این کشتی در ساعت 10:30 پایان پیدا می کند و هزینه همراهی با آن 295 درهم است.
    در زیر قرص کامل ماه یوگا کنید
    هیچ تفریحی به آرامشب خشی و جذابیت یوگا در زیر نور ماه نیست! کلاس های فیرمونت د پالم (Fairmont The Palm) یکی از جذاب ترین کلاس های یوگا است که در هر ماه یک روز برگزار می شود. در این کلاس می توانید یک ساعت یوگا و 30 دقیقه مدیتیشن کنید و روی شن های سفید ساحلی، آرامش بی نهایتی را تجربه کنید. این برنامه 90 دقیقه ای یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید بعد از تاریک شدن هوا در دبی داشته باشید. البته اگر شانس این را داشته باشید که در زمان کامل شدن ماه در تور ارزان دبی اقامت داشته باشید و زمان برگزاری آن با روزهای اقامتتان در دبی هماهنگ شود. این مرکز یوگاه در پالم جومیرا دبی قرار دارد و هزینه شرکت در آن به ازای هر نفر 85 درهم و به ازای دو نفر 150 درهم است.

    در زیر قرص کامل ماه یوگا کنید

    ورزش شبانه را تجربه کنید
    آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در طول سفر تا دم دم های صبح خوابتان نمی برد و یا هوس ورزش کردن در نیمه شب به سرتان می زند؟باید به شما بگوییم که باشگاه ورزشی جیمنیشن (Gymnation) در دبی در 24 ساعت شبانه روز باز است و شما در هر ساعتی که اراده کنید، می توانید در آن ورزش کنید. لازم به ذکر است که حق عضویت این باشگاه ورزشی از 199 درهم شروع می شود و با پرداخت این مبلغ به بیش از 200 کلاس ورزشی دسترسی خواهید داشت.اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، می توانید برای رزرو تور لحظه آخری دبی با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    ورزش شبانه

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW