021-88507190

بهترین فروشگاه های لوازم جانبی در رم

گردشگری پ.هنرکار 20 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
استفاده از لوازم جانبی مناسب و زیبا میتواند به استایل ساده جلوه زیبایی ببخشد.همان طور که میدانید کشور ایتالیا پایتخت مد جهان است.اگر به رم سفر کردید و قصد خرید شیک ترین لوازم جانبی را دارید، آژانس مسافرتی مهرپرواز به شما بهترین فروشگاهها را معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    استفاده از لوازم جانبی مناسب و زیبا میتواند به استایل ساده جلوه زیبایی ببخشد.همان طور که میدانید کشور ایتالیا پایتخت مد جهان است.اگر به رم سفر کردید و قصد خرید شیک ترین لوازم جانبی را دارید، آژانس مسافرتی مهرپرواز به شما بهترین فروشگاهها را معرفی میکند.

    زیور آلات در فروشگاه Spazio Espanso

    یکی از زیباترین و شیک ترین فروشگاه های رم  یعنی Spazio Espanso  است که مجموعه بی نظیری از لباسهای زیبا و همچنین طیف وسیعی از انواع لوازم جانبی رنگارنگ و خاص را به فروش می رساند.شما می توانید کیف های پارچه ای رنگارنگ ،گردنبندهای مهره ای ظریف و زیبا، کیف های از پوست حیوانات، دستمال گردنهای رنگی با طرحها و مدل های مختلف را از این محل تهیه کنید. 

    Spazio Espanso با فضای خلاقانه خود، به طرز ماهرانه ایی اجناس منتخب شده خود را مانند یک موزه نمایش میدهد. در این فروشگاه به غیر از خرید کردن میتوانید طرحهای خاص اجناس را مشاهده کنید و حتی از آنها الهام بگیرید. جلوی در وردی این فروشگاه نیز صندلیهای چرمی برای استراحت کردن و رفع خستگی وجود دارد.( با رزرو بلیط هواپیما در مهرپرواز سفرهای خود را آغاز کنید)

    فروشگاه Spazio Espanso رم،مهرپرواز

    عینک از فروشگاه Mondelliani رم

    عینکهای زیبا این محل با بهترین فرمها و مدلها بسیار شیک و زیبا هستند.آنها به طرز ماهرانه ای طراحی شده اند که هم از لحاظ عملکردی و هم زیبایی عالی باشند. Mondelliani انواع عینک آفتابی ایتالیایی و بین المللی و همچنین عینک با برند تجاری خود را در مدلهای رنگارنگ و فوق العاده در معرض  فروش قرار داده است. انواع عینک در سبکهای مختلف از جمله کلاسیک و همچنین برند Mondelliani برای کیفیت و مهارت در ساخت آن در کل ایتالیا بسیار شناخته شده است.این فروشگاه همچنین انواع لوازم جانبی کوچک مانند ساعت، چتر و جواهرات را نیز برای فروش عرضه کرده است.

    فروشگاه Mondelliani رم،مهرپرواز

    کفش در فروشگاه Geppy رم

    این فروشگاه به همراه Via Cola di Rienzo, Via Nazionale یکی از بهترین فروشگاهای رم برای خرید کردن هستند. این فروشگاه در بالای میدان Piazza della Repubblica قرار دارد و  طیف گسترده ای از کفش های ساخت ایتالیا با قیمت های مقرون به صرفه را به فروش میرساند.

    کفش های ساخته شده از چرم با کیفیت و ترکیب سبک های کلاسیک و مد روز که با پوشیدن آنها احساس راحتی خواهید کرد. از بوتهای سوارخ دار تا کفشهای پاشنه بلند زیبا همه نرم و راحت هستند و در رنگهای مختلف عرضه شده اند از جمله قهوه ایی، خاکستری، سیاه و سفید.( برای اطلاع از قیمت تورهای خارجی، وب سایت مهرپرواز را به دقت مطالعه نمایید)

    کفشهایGeppy رم،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW