021-88507190

باورهای اشتباه مردم در مورد سفر آفریقای جنوبی

راهنمای سفر م.مقیمی 20 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
احتمالا شما هم تا به حال در زندگیتان صحبت هایی از آفریقای جنوبی شنیده باشید و یک سری اطلاعات در مورد این کشور زیبا داشته باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اطلاعاتی که در مورد آفریقای جنوبی اشتباها به ما داده اند! 
    احتمالا شما هم تا به حال در زندگیتان صحبت هایی از آفریقای جنوبی شنیده باشید و یک سری اطلاعات در مورد این کشور زیبا داشته باشید. اما جالب است که بدانید بیشتر توریستان بعد از سفر به آفریقای جنوبی اذعان می کنند که این کشور با تمام تصوراتشان متفاوت تر بود. چراکه بیشتر ما یک سری باورهای اشتباه در مورد آفریقای جنوبی داریم که با واقعیت ها تفاوت های بسیار زیادی دارند. در ادامه این باورهای اشتباه متداول در مورد آفریقای جنوبی را برای شما یک به یک توضیح می دهیم.

    باورهای اشتباه ما در مورد آفریقای جنوبی

    باور غلط 1: حیوانات وحشی به صورت آزادانه در کشور آفریقای جنوبی رفت و آمد می کنند!
    اولین سوالی که معمولا توریستان به محض اینکه پایشان را روی خاک آفریقای جنوبی می گذارند، می پرسند این است که "حیوانات وحشی کجا هستند؟" اما واقعیت این است که آفریقای جنوبی آن شکلی که در ذهنتان نیست! درست است که آفریقای جنوبی به خاطر حیات وحش جذابش شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است و درست است که در بعضی از نقاط آفریقای جنوبی، انسان ها یاد گرفته اند که چگونه با حیواناتی نظیر میمون ها، پنگوئن ها و یا حتی پلنگ ها چگونه در فاصله نزدیک زندگی کنند، اما هیچ وقت در خیابان های یک شهر شیر دیده نمی شود و هیچ وقت یک کارمند روی پشت یک فیل به سر کارش نمی رود! در واقع یک سری پناهگاه های حیات وحش در سراسر کشور آفریقای جنوبی وجود دارد و فقط در آن ها می توانید حیات وحش را از نزدیک ببینید.

    کشور آفریقای جنوبی

    باور غلط 2: مردم آفریقای جنوبی با زبان آفریقایی با هم صحبت می کنند
    جالب است که بدانید آفریقایی یک زبان نیست! پس از مردم آفریقای جنوبی در مورد آن سوال نپرسید. در واقع زبان های آفریقایی چندین و چند زبان هستند و یک زبان واحد ندارد! برای مثال در آفریقای جنوبی 11 زبان رسمی وجود دارد و اکثر اهالی آفریقای جنوبی حداقل به دو تا از این زبان ها مسلطند. انگلیسی نیز یک زبان اصلی در آفریقای جنوبی است و همین مسئله باعث راحت تر سفر کردن مردم جهان به این کشور شده است.
    باور غلط 3: همه آفریقایی ها در زمین کشاورزی زندگی می کنند
    یکی از باورهای اشتباه اکثر توریستان در مورد آفریقای جنوبی این است که فکر می کنند همه مردم آفریقای جنوبی در زمین های کشاورزی زندگی می کنند و هیچ وقت در شهرهای بزرگ کار و سرمایه گذاری نمی کنند. حقیقت این است که فرهنگ، کسب و کار و طرز زندگی مردم آفریقای جنوبی بسیار متنوع است و مردم آفریقای جنوبی از این مسئله که در یک طبقه خاص قرار بگیرند و همه شان را مثل هم بدانیم، متنفرند!

    همه آفریقایی ها در زمین کشاورزی زندگی می کنند

    باور غلط 4: سافاری در طبیعت تنها تفریح موجود در آفریقای جنوبی است
    سافاری در طبیعت تفریح جذابی است که باید حتما در تور آفریقای جنوبی تجربه اش کنید. اما سعی کنید که زمانتان را به گونه ای برنامه ریزی کنید که به تفریحات دیگر نیز برسید و خودتان را محدود به یک ماشین نکنید! آفریقای جنوبی شهرهای بزرگی دارد و جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی زیادی را در خود جای داده است.

    سافاری در طبیعت تنها تفریح موجود در آفریقای جنوبی است

    باور غلط 5: آفریقای جنوبی یک کشور کوچک است
    آفریقا یک قاره بزرگ است. در واقع این قاره دومین قاره بزرگ دنیا است. آفریقای جنوبی هم یکی از بزرگترین کشورهای قاره آفریقا است و حدودا 5 برابر انگلیس مساحت دارد. به همین دلیل امکان ندارد که شما در طول یک سفر یک هفته ای بتوانید از همه جای آفریقای جنوبی دیدن کنید. پس سعی کنید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و بدانید که دقیقا از کدام شهر آفریقای جنوبی می خواهید دیدن کنید و آن شهر چه جاذبه های گردشگری را درخود جای داده است. بهتر است که بدانید فاصله بعضی از شهرهای آفریقای جنوبی بسیار زیاد است و ممکن است که سفرهای جاده ای وقتتان را بیش از حد بگیرید. برای مثال رفتن از ژوهانسبورگ تا کیپ تاون بدون هیچ گونه توقفی از شما 14 ساعت زمان می برد و شما باید همه این ها را در برنامه ریزی سفرتان به آفریقای جنوبی لحاظ کنید

    آفریقای جنوبی

    باور غلط 6: مردم آفریقای جنوبی شکارچیان بی مروتی هستند!
    شکار یک سرگرمی مشهور در آفریقای جنوبی است. اما این سرگرمی تحت قوانین حیات وحش است و مردم آفریقای جنوبی از همه قسمت های یک حیوان شکار شده از موی آن گرفته تا گوشتش استفاده می کنند و فقط بابت سرگرمی و بدون هیچ گونه فکری این شکار را انجام نمی دهند.

    مردم آفریقای جنوبی شکارچیان بی مروتی هستند

    باور غلط 7: آفریقای جنوبی کشور امنی برای سفر نیست
    به هر حال برای سفر به هر کشور دیگری بهتر است که حواستان را جمع کنید و وسایل گرانقیمتی مثل زیورآلات همراه خودتان نداشته باشید. احتمال جرم در آفریقای جنوبی هم مثل هر کشور دیگری وجود دارد، اما این مسئله آنقدری زیاد نیست که شما به خاطرش بخواهید از سفر به آفریقای جنوبی صرف نظر کنید!
    باور غلط 8: در آفریقای جنوبی نژادهای مختلف با یکدیگر رابطه خوبی ندارند
    آفریقای جنوبی گذشته ای متلاطم داشته است.اما امروزه این آشفتگی ها کنار گذاشته است و با هم رابطه خوبی دارند. این باور غلط که اکثر مردم در مورد آفریقای جنوبی دارند، به محض ورودشان به این کشور و روز اول اقامتشان فرو ریخته می شود. 

    در آفریقای جنوبی نژادهای مختلف با یکدیگر رابطه خوبی ندارند

    باور غلط 9: آفریقای جنوبی فقط از کیپ تاون، ژوهانسبورگ و پارک ملی کروگر تشکیل شده است
    در کشور آفریقای جنوبی با این عظمت شهرهای متعددی وجود دارد و فقط محدود به شهرهایی که شما در مطالب و بروشورهای گردشگری دیده اید، نمی شود. این سه جزء مهمترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی هستند، اما بهتر است که بازدید از شهرهای کوچکتر آفریقای جنوبی را نیز از دست ندهید. 
    باور غلط 10: هوای آفریقای جنوبی هیچ وقت سرد نمی شود
    احتمالا شما هم تا اسم آفریقای جنوبی به گوشتان می خورد، به روزهای گرمی که در سواحل آفریقای جنوبی سپری خواهند شد، فکر می کنید. درست است که بعضی از بهترین سواحل دنیا و همچنین یکی از بهترین آب و هواهای دنیا را دارد. اما آفریقای جنوبی نیز همیشه گرم گرم نیست و بهتر است که قبل از سفر به آفریقای جنوبی، علی الخصوص در فصل زمستان، پیشبینی آب و هوا را بررسی کنید و یک لباس گرم هم همراه خود داشته باشید.برای رزرو تور ارزان آفریقای جنوبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    آفریقای جنوبی 5

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW