021-88507190

هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا

گردشگری م.مقیمی 25 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
همه ما نامی از دیزنی لند را شنیده ایم. طبق بعضی از گزارشارت تخمین زده شده است که بیش از 600 میلیون مهمان تا به حال هزینه سنگین ورودی این پارک را متقبل شده اند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا را بشناسید!
    همه ما نامی از دیزنی لند را شنیده ایم. پارکی که در سال 1955 در پاریس تاسیس شده است و بر طبق بعضی از گزارشارت تخمین زده شده است که بیش از 600 میلیون مهمان تا به حال هزینه سنگین ورودی این پارک را متقبل شده اند تا میکی ماوس و مینی ماوس را از نزدیک ببینند. با اینکه دیزنی لند پاریس جذاب ترین شهربازی دنیاست، اما تنها شهربازی اروپا نیست و شهربازی های هیجان انگیز دیگری نیز در اروپا وجود دارد که در ادامه به شما معرفی شان می کنیم.

    هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا

    1-دیزنی لند- پاریس- فرانسه
    همان طور که گفته شد دیزنی لند پاریس جذاب ترین شهربازی اروپاست و نمی توان در این لیست درمورد آن توضیح نداد. این شهربازی از 5 بخش مختلف تشکیل شده است و همه شخصیت های کلاسیک کارتونی در دیزنی لند شبیه سازی شده اند و یک عالمه جاذبه گردشگری، بهترین وسایل بازی اروپا و یک عالمه نمایش های هیجان انگیز در آن وجود دارد و همه چیز برای گذراندن یک روز تفریحی تمام عیار در آن آماده شده است. اگر شما هم قصد سفر به پاریس با تور پاریس و بازدید از دیزنی لند پاریس را دارید، بهتر است که بلیط تان را در صورت توان از قبل رزرو کنید تا از 20 یورو تخفیف بهره مند شوید.

    دیزنی لند- پاریس- فرانسه

    2-تیوولی گاردنز- کپنهاگ- دانمارک
    برعکس بیشتر شهربازی های اروپا، شهربازی تیوولی درون شهر است و برای رفتن به آن نیازی به خارج شدن از شهر ندارید. این شهربازی دومین شهربازی ساخته شده در اروپا است و درست در قلب شهر کپنهاگ واقع شده است.  این شهربازی برای هر کسی جذابیت خاص خودش را دارد و برای هر سن و سالی امکانات تفریحی بخصوصی دارد. در این شهربازی وسایل بازی بسیار مهیجی وجود دارد که آدرنالین را در خونتان بالا می برد و باب میل کسانی است که عاشق تفریح و هیجان و ماجراجویی هستند. اما اگر از وسایل بازی هیجان انگیز خوشتان نمی آید ، باغ های زیبا و سرسبز مجموعه تیوولی گاردنز حتما نظرتان را جلب می کند!

    2-تیوولی گاردنز- کپنهاگ- دانمارک

    3-اروپا پارک- روست- آلمان
    اروپا پارک بزرگترین شهربازی آلمان است و همان طور که از نامش بر می آید، یک اروپای کوچک است! بعضی از وسایل بازی اروپا پارک به یک کشور یا یک فرهنگ خاص اختصاص دارند و به همین دلیل گشت و گذار در آن برای هر کسی جذاب است. وسایل بازی اروپا پارک در سطح های مختلف هیجانی طراحی و تعبیه شده اند و به همین دلیل هر کسی می تواند وسایل بازی مورد علاقه خود را در آن پیدا کند و یک روز عالی و مهیج را در آلمان سپری کند.

    اروپا پارک- روست- آلمان

    4-شهربازی پورت اونتورا- تاراگونا- اسپانیا
    شهربازی پورت اونتورا در جنوب بارسلونا واقع شده است و پربازدیدترین شهربازی اسپانیا و یکی از 10 شهربازی پرطرفدار تور اروپا محسوب می شود. بیش از 4 میلیون توریست هر ساله از شهربازی پورت اونتورا بازدید می کنند تا مهیج ترین روز زندگیشان را در اسپانیا و در شهربازی پورت اونتورا رقم بزنند. این شهربازی نیز با نگاهی به گوشه کنار جهان مثل مکزیک، چین، جزایر پلی نزی و سواحل مدیترانه ای با جزئیات کامل و دقیق طراحی شده است و احتمالا یکی از دلایل جذابیت و مشهوریتش نیز همین باشد.

    شهربازی پورت اونتورا- تاراگونا- اسپانیا

    5-شهربازی گرونا لوند- استکهلم- سوئد
    شهربازی گرونا لوند به نسبت دیگر شهربازی های اروپا اندازه کوچکتری دارد. اما این کوچک بودن اصلا از میزان جذابیت آن کم نمی کند و با 30 وسیله بازی که در خود جای داده است، همیشه با عنوان یکی از بهترین شهربازی های اروپا شناخته می شود. از طرفی یک سری کنسرت های جذاب نیز در طول فصل تابستان در آن برگزار می شود که هواداران بسیار زیادی دارند. جالب است که بدانید قدمت این شهربازی به دهه 1880 بر می گردد و قدیمی ترین شهربازی سوئد به حساب می آید.

    شهربازی گرونا لوند- استکهلم- سوئد

    6-شهربازی لگولند- بیلوند- دانمارک
    لگو یا همان اسباب بازی های رنگارنگ آجری که در هم فرو می روند و با آن ها می توان اشکال گوناگونی ساخت، ساخته دانمارک است و در واقع شرکت لگو یک شرکت دانمارکی است. به خاطر همین اصلا جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که شهربازی لگولند دانمارک در بین همه شهربازی های زنجیره ای لگولند در سراسر دنیا، مشهورترین و جذاب ترین شهربازی است. یک عالمه وسیله بازی و یک عالمه جاذبه های گردشگری مختلف که بر اساس همان لگوها ساخته شده اند در شهربازی لگولند دانمارک وجود دارد و به همین دلیل یکی از جذاب ترین شهربازی های اروپا برای کودکان و البته تمام کسانی که با بازی لگو خاطره دارند، محسوب می شود.
    شما هم می توانید با اخذ ویزای شینگن و رزرو تور اروپا یک روز کاملا مهیج را در یکی از جذاب ترین شهربازی های اروپا سپری کنید. همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز به شما کمک می کنند تا به سریع ترین و راحت ترین شیوه ممکن ویزای شینگن خود را دریافت کنید و شانس سفر به اروپا را به دست بیاورید.

    شهربازی لگولند- بیلوند- دانمارک

    شهربازی لگولند- بیلوند- دانمارک

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW