021-88507190

از قوانین خیلی عجیب غریب دنیا چیزی می دانید

گردشگری ش.مافی 25 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
قوانین عجیب و غریب در جهان وجود دارد که از شنیدن بعضی از آن ها انگشت بر دهان می مانید، بعضی از آن ها جوری عجیب و باور نکردنی هستند که برای فهمیدن و درک کردن آن ها باید مدتی زمان گذاشت.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    از قوانین خیلی عجیب غریب دنیا چیزی می دانید 

    قوانین عجیب و غریب در جهان وجود دارد که از شنیدن بعضی از آن ها انگشت بر دهان می مانید، بعضی از آن ها جوری عجیب و باور نکردنی هستند که برای فهمیدن و درک کردن آن ها باید مدتی زمان گذاشت با ما همراه باشید برای درک عجیب غریب ترین های دنیا.

    قوانین عجیب غریب در دنیا

    هر جرم سنگینی که میخوای انجام بدی لطفا جلیقه نپوش!!!

    برای شما دوست عزیز که در سفر به نیوجرسی آمریکا میخوای قتل، آدمکشی،سرقت مسلحانه، دزدی، آدم ربایی و ... انجام بدی لطفا جلیقه ضد گلوله نپوش، در نیوجرسی جرم محسوب میشه. نپوش لطفا !!!

    در نیوجرسی جلیقه ضد گلوله نپوش

    لطفا ماهی سالمون حمل نکنید !!!

    در انگلستان قانون عجیبی وضع شده در دست داشتن ماهی سالمون در شرایط خاص و ویژه جرم است، قانون عجیب و غریبی ماه سالمون ! جرم! لطفا در دست نگیرید با پا حمل شود لطفا !!!

    در انگلیس ماهی سالمون حمل نکنید

    لطفا در هنگام دزدی تفنگ آبی حمل نشود !

    لطفا میخواین در لوئیزیانا، که یکی از ایالت های جنوبی آمریکا است به بانک دستبرد بزنید تفنگ آبی با خودتون نبرید، لطفا واقعی ببرید آبی جرم حساب میشه دوست ندارن خیس بشن دوستان !!!

    حمل تفنگ آبی ممنوع

    اینجا آدامس نخور دوست عزیز !!!

    اگر دوست ندارید در هنگام سفر به جرم خوردن آدامس بازداشت شوید لطفا آدامس نخورید در سنگاپور ممنوع است و در فهرست ممنوع های عجیب سنگاپور این یکی از غریب ترین های آن محسوب می شود لطفا رعایت کنید و آدامس در خیابان ها نخورید.

    در سنگاپور آدامس خوردن ممنوع

    لطفا در اینجا هرگز نمیرید !!!

    اگر بعد از مرگ برای خانواده تان دردسر های بزرگ نمیخواهید، در مجلس نمایندگان انگلیس نمیرید!!چون در اینجا مردن ممنوع ممنون میشن رفتین برون بمیرین ناراحت میشن دوستان !!

    در ساختمان مجلس انگلیس نمیرید

    لطفا وقتی گاوهاتون دوتا شون بالغ شدن چکمه بپوشید !!

    در بلایت کالیفرنیا، یکی از عجیب ترین قوانین که می توانید بشنوید ممنوع بودن پوشیدن چکمه های کابویی در صورت نداشتن دوتا گاو بالغ است لطفا اگه گاو دارین ولی بالغ نشدن لطفا تا بلوغ شون برای پوشیدن چکمه کابویی صبر کنید وگرنه جریمه یا دستگیر می شوید !!!!

    چکمه کابویی

    لطفا در اینجا صحنه های عاشقانه نسازید !!!

    دبی، امارات متحده ی عربی هم یکی از شهر های سخت گیر و با قوانین است. لطفا در ملا عام در دبی هم را نبوسید وگرنه دادگاهی می شود و سفر خوبتان به یک سفر بد تبدیل می شود لطفا عاشقانه های خود را به محیط خصوصی ببرید.

    در دبی همو نبوسید

    لطفا مواظب سرعت خود باشید !!!

    در یکی از ایالت های شمال شرقی آمریکا به نام کنتیکت مواظب سرعت خود وقتی دوچرخه سواری می کنید باشید. سرعت بالای 105 کیلومتر بر ساعت برای دوچرخه سواران در کنتیکت ممنوع است!! صد در صد کسی که با دوچرخه 105 کیلومتر بر ساعت میره رو باید نگه داشت !!!

    سرعت در دوچرخه سواری

    لطفا نمک نریزید !!!

    اگر نمیخواهید در یکی از ایالت های جنوبی آمریکا به طور غریب و باور نکردنی کشته نشوید لطفا در روی ریل راه آهن نمک نریزید مجازات آن مرگ است !!!

    ریل راه آهن نمک نریز

    لطفا بدون اردک رد بشوید !!!

    یکی از ایالت های غربی آمریکا قانون عجیب غریبی دارد و شاید احمقانه و خنده دار، لطفا وقتی یک اردک در روی سرتان است از مرز مینه‌سوتا رد نشوید لطفا رعایت کنید اردک آخه !!!

    حمل اردک ممنوع

    یکی از ده تا از خنده دار ترین یا شاید احمقانه ترین قانون ها و قوانین دنیا رو مرور کردیم شاید برای ما خواندنش هم حتی مضحک باشه ولی قوانین یک سری کشور هاست و در هنگام سفر به آن ها برای اینکه دوچار مشکلاتی از جمله مشکلات قوانینی نشویم رعایت کنیم.
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری در زمینه تور (تور استانبول) بهترین هتل های و خدمات پرواز(رزرو بلیط هواپیما) در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW