021-88507190

خرید جواهرات خاص و بی نظیر در سریلانکا

گردشگری پ.هنرکار 22 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سریلانکا به داشتن سنگهای قیمتی مشهور است. از یاقوت گرفته تا سنگ چشم گربه ایی و سنگ ماه از مشهورترین سنگهای این کشور هستند. کلمبو پر است از فروشگاه های جواهر فروشی که جواهرات دست ساز را به فروش میرساند. آژانس مسافرتی مهرپرواز شما را در خرید جواهر در سریلانکا راهنمایی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سریلانکا به داشتن سنگهای قیمتی مشهور است. از یاقوت گرفته تا سنگ چشم گربه ایی و سنگ ماه از مشهورترین سنگهای این کشور هستند. کلمبو پر است از فروشگاه های جواهر فروشی که جواهرات دست ساز را به فروش میرساند. آژانس مسافرتی مهرپرواز شما را در خرید جواهر در سریلانکا راهنمایی میکند.

    جواهرات SquareD Designs سریلانکا

    Aeshini طراح جوان سریلانکایی در مغازه خود جواهرات زیبایی را که طراحی کرده به فروش می رساند. خلاقیت او در طراحی جواهرات در اشکال هندسی است. نقره هایی که او در ساخت جواهر به کار کی برد در حین سادگی خود بسیار ظریف و زیبا هستند.

    او همچنین جواهرات چوبی دست ساز نیز ساخته که بسیار دیدنی و زیبا هستند که مدلهای خاص و متفاوتی دارند. Aeshini طلا و جواهرات دست ساز خود را در مغازه های شهر کلمبو و از طریق فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند.

    SquareD Designs سریلانکا،مهرپرواز

    جواهرات Two Dots سریلانکا

    فروشگاه Two Dots در شهر ساحلی Unawatuna قرار گرفته است. طراح آن، لیززی Lizzie به سریلانکا سفر کرد و عاشق این کشور،مردمش و سبک زندگی آنها شد. او چندین سال است که در سریلانکا زندگی میکند و جواهرات زیبای خود را با الهام از از زندگی اش در جزیره طراحی می کند.جواهرات او را می توان در فروشگاه Two Dots  چندید فروشگاه دیگر در کلمبو و گالا پیدا کرد. این محصولات همچنین او در وب سایت او در معرض فروش قرار دارند.( برای اطلاع از قیمت تورهای خارجی، با ما در ارتباط باشید)

    Two-Dots-سریلانکا،مهرپرواز

    جواهرات Pure Passion سریلانکا

    Shyam در خانواده ای از فروشندگان جواهر و هنرمند بزرگ شد. خلاقیت او در ساخت محصولاتش بسیار منحصر به فرد است و هنر او را به بهترین شکل نشان می دهداو با نقره، طلا و یا ترکیب آنها جواهرات خیره کننده ایی می سازد. او همچنین از سنگ،چرم و یا چوب نیز دست سازه های بی نظیر ای خلق میکند.هنر دست شیام را فقط می توانید از طریق صفحه فیس بوک یا از طریق ارسال ایمیل به او خریداری کنید.

    Pure Passion سریلانکا،مهرپرواز

    جواهرات CShapes سریلانکا

    طلا و جواهر ساخته شده توسط Chamindra کمی متفاوت از بقیه دست سازه ها است.او با استفاده از مواد بازیافتی و همچنین سنگ های قیمتی و فلزات معمولی جوهرات خود را طراحی و خلق میکند. CShapes به عنوان "جواهرات سبز" طبقه بندی شده و هر قطعه با دیگری متفاوت به نظر می رسد. آنها طرح های بسیار رنگارنگ و بامزه و جالبی هستند که می توانند برای هر مناسبت استفاده شوند. برای ارتباط با CShapes  و سفارش محصولاتش به صفحه فیس بوک او مراجعه کنید.( قیمت بلیط هواپیما را در مهرپرواز جستجو کنید)

    CShapes سریلانکا،مهرپرواز


    جواهرات Blue Pendulum سریلانکا

    تری با استفاده از ساعتهای قدیمی که غیر قابل استفاده هستند جواهرات دست ساز را به نحوی شگفت انگیز خلق میکند و حیرت انگیز است از اینکه می توان از چیزهای بدون استفاده چنین هنری را خلق کرد.چرخ دنده ها و قطعات ساعت به گوشواره ها، دست بند، حلقه ها و آویزهای زیبا ساخته می شوند. طلا و جواهر Blue Pendulum  را می توانید در فروشگاه PR در کلمبو یا وب سایت آنها پیدا کنید.

    Blue Pendulum سریلانکا،مهرپرواز

    جواهرات LEAP سریلانکا

    Mihiri برای ساخت جواهرات خود روشی متفاوت دارد او از جواهرات گرانبها را کاملا برش نمیدهد که از نو یک قطعه متفاوت بسازد بلکه نواقص آن را به بهترین شکل تغییر فرم میدهد و جواهری کم نظیری را می سازد . قطعات تکمیل شده او بسیار ظریف و زیبای می باشند.. طلا و جواهر او را می توان از طریق LEAP و یا صفحه فیس بوک تهیه کرد.

    جواهرات LEAP سریلانکا،مهرپرواز




    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW