021-88507190

چگونه هزینه تلفن همراه و اینترنت را در سفر های خارجی ، کاهش دهیم

راهنمای سفر ش.مافی 30 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از مشکلاتی که این روز ها مسافر ها در هنگام سفر با آن ها مواجه میشود و هزینه های زیادی از روی نا آگاهی بهشون تحمیل می شود ،هزینه تماس و اینترنت در سفر است. امروز درباره کاهش هزینه تماس و اینترنت صحبت میکنیم با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چگونه هزینه تلفن همراه و اینترنت را در سفر های خارجی، کاهش دهیم 

    یکی از مشکلاتی که این روز ها مسافر ها در هنگام سفر با آن ها مواجه می شود و هزینه های زیادی از روی نا آگاهی بهشون تحمیل می شود، هزینه تماس و اینترنت در سفر است. امروز درباره کاهش هزینه تماس و اینترنت صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

    کاهش هزینه تلفن همراه در سفر

    سرویس های اپراتور های مخابراتی داخلی 

    امروزه با گسترش تکنولوژی و راه های ارتباطی کشور ها باهم ،گاهی شرکت های مخابراتی داخلی با برخی کشور های همسایه و سایر کشور ها نیز کار می کنند و خدمات ارائه میدهند و برای ما مسافران به آن کشور ها یک آپشن خوب حساب می شود چون هزینه های مخابراتی زیاد تغییر نمی کند به علت یکی بودن اپراتور ها پس لطفا فعالیت سرویس مخابراتی خود را در کشور مقصد چک کنید.

    داده های تلفن همراه خود را چک کنید 

    در داخل کشور هم ما این مشکل را داریم با تموم شدن اینترنت گوشی، در صورت روشن بودن داده ها و فراموش از غیر فعال کردن آن هزینه های گزافی را روی دستمان می گذارد، در سفر های خارجی که این هزنیه چند برابر هم می شود لطفا از خاموش بودن آن نه یک بار بلکه چند بار اطمینان حاصل کنید تا از هزینه های میلیونی تلفن همراهتان جلوگیری کنید.

    کاهش هزینه های تلفن و اینترنت

    بهترین راه کاهش هزینه های تلفن همراه 

    یکی از بهترین و امن ترین روش های کاهش هزینه تلفن همراه، تهیه سیم کارت های مسافرتی آن کشور است. این سیم کارت ها بسته به کشور مقصد هزینه های متفاوتی دارند یکی از مهم ترین و بهترین نکات آن استفاده از اینترنت این سیم کارت ها و کاهش بیشتر هزینه ها است. این سیم کارت ها را میتوان در شارژ های دلخواهی خرید و در طول سفر آن ها را شارژ کرد. با استفاده از این سیم کارت ها هزینه های تلفن همراه به حداقل مصرف خود میرسد.
    بعضی از آژانس ها در تور های (تور های ترکیه)خود سیم کارت هم ارائه می دهند می تواند از آن ها پرس و جو کنید.

    فعال کردن برنامه های جانبی قبل از سفر 

    وجود یک سری از برنامه ها در سفر یکی از مهم ترین نکات است قبل از سفر آن ها را دانلود کنید و از فعال بودن آن اطمینان حاصل کنید. از مهم ترین آن ها میتوان به یک مترجم خوب،یک نقشه مناسب سفر، استفاده از برنامه های کاربردی و ارتباطی مثل واتس آپ، تلگرام، ایمو و.... استفاده خوب از آن ها و کاهش هزینه های تلفن و... می توان نام برد.

    غیر فعال کردن برنامه ها در سفر 

    یک سری از برنامه در طول سفر کاربردی ندارند برایمان ولی ممکن است اینترنت برایمان هزینه هایی ایجاد کند حتی بسته بودن آن ها هم ممکن است اینترنت مصرف کند لطفا از غیر فعال بودن آن ها در هنگام سفر مطمئن شوید.

    غیر فعال کردن برنامه های گوشی

    سخن آخر 

    سفر می رویم تا از تمام زمان آن لذت ببریم به طور عالی خوش بگذرونیم نه اینکه وقتتمان را صرف تلفن و اینترنت کنیم لطفا از تمام وقت خود استفاده کنید و در طول سفرتان استفاده از تلفن همراه خود را به حداقل برسانید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری، تور های داخلی و تور های خارجی در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW