021-88507190

مناطق بهشتی ونکوور را کشف کنید

گردشگری پ.هنرکار 01 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با توجه به نزدیکی مرز ایالات متحده در ساحل غربی کانادا ، مکانهای شگفت انگیزی برای سفر در ونکوور وجود دارد که تنها اشاره به طبیعت بی نظیر این شهر کافی است تا برای سفر به این شهر چمدانهای خود را ببندید.آژانس مسافرتی مهرپرواز شما را برای تماشای این زیباییها راهنمایی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    با توجه به نزدیکی مرز ایالات متحده در ساحل غربی کانادا ، مکانهای شگفت انگیزی برای سفر در ونکوور وجود دارد که تنها اشاره به طبیعت بی نظیر این شهر کافی است تا برای سفر به این شهر چمدانهای خود را ببندید.آژانس مسافرتی مهرپرواز شما را برای تماشای این زیباییها راهنمایی میکند.

    کوهستان گروس Grouseونکوور

    کوه گرووس نمای فوق العاده ایی از شهر ارائه میدهد که هر زمان در روز یا شب می توانید در این منطقه محو زیباییهایش شوید. برای تماشای این محل بهترین راه این است که سوار تله کابین شده و کوه های گروس را از میان ابرها تماشا کنید . در انتهای مسیر نیز رستورانها و کافه های مختلف آن پذیرای مسافران میباشند. به غیر ازاین، اسکی و اسنوبرد نیز از دیگر تفریحات جذابی است که در این محل میتوانید تجربه کنید به خصوص در فضای باز آن که مناظر اطراف آن شما را مجذوب خود خواهد کرد.

    قدم زدن و پیاده روی در فضای زیبا و به دور از آلودگی به خصوص در شب و روشن شدن این کوهستان با چراغها نیز مورد علاقه عده دیگری از گردشگران تور کانادا است.این کوهستان همچنین به گروس گریند Grouse Grind نیز شناخته مسود و آن را پله های مادر طبیعت Stairmaster می نامند.

    کوهستان گروس ونکوور،مهرپرواز

     گاس تاون Gastown ونکوور

    قدیمی‌ترین منطقه ونکوورگاوس تاون نام دارد که بناهای که در آن قرار دارد از رستوران‌ها و کافه ها گرفته  تا گالری‌های هنری و فروشگاهای آن به سبکِ ویکتوریایی بنا شده اند. قدمت این منطقه به سال 1867 می رسد. خیابانهای سنگ فرش این محل نیز به جذابیت این منطقه افزود است. از جمله جاذبه های که در این محله شهر قرار دارد مجسمه جان دیتون و همچنین ساعت بخار است که دارای کمتر از 50 سال قدمت است. ساعتی که از آن بخار خارج میشود که هر 15 دقیقه این اتفاق می افتد.

    گاس تاون ونکوور،مهرپرواز

     پل معلق کاپیلانو Capilano ونکوور

    در سال 1889 پل معلق کاپیلانو Capilano به عنوان نخستین جاذبه‌ی توریستی در ونکوور افتتاح شد که با توجه به ارتفاع 70 متری و چشم انداز نفس گیر اطراف، یک پل رویایی برای تماشای این منطقه از ایالت بریتیش کلمبیا است.
    نزدیک این پل، منطقه‌ای به نام کلیف واک Cliffwalk  قرار دارد که دارای مجموعه‌ای از ستون‌های توتم و  همچنین رستوران‌های مختلف است. انتهای این پل به پارکی میرسد که مسیرهای جنگلی و پر درخت دارد که بسیار دیدنی است. از تفریحات اطراف این محل میتوان به تله کابین اشاره کرد که توسط آن میتوانید به مناطق توریستی تری تاپس و کلیف واک نیز بروید.

    پل معلق کاپیلانو ونکوور،مهرپرواز

    پارک ملکه الیزابت ونکوور

    پارک ملکه الیزابت Queen Elizabeth Park در بلندترین نقطه ونکوور و در بلندی کوهستان کوچک Little Mountain قرار گرفته است که نمای حیرت انگیزی از شهر را ارائه میدهد. پارک رنگارنگ و پر گل و درختی که در بین گردشگران بسیار محبوب است. زمین گلف و تنیس، باغ گیاه‌شناسی و باغ وحش از جمله امکانات و تفریحات این پارک زیبا است. باغ گیاه شناسی VanDusen دارای پوشش گیاهی و درختان سر سبز و خیره کننده ایی است که می توانید از جذابیتهای آن دیدن کنید و لذت ببرید. برای اخد ویزای کانادا با ما همراه باشید.

    پارک ملکه الیزابت ونکوور،مهرپرواز

    خلیج انگلیسی English Bay ونکوور

    خلیج انگلیسی ونکوور از پرطرفدار ترین و جذاب ترین نقاط این شهر است. این خلیج در مجاورت اقیانوس آرام گرفته است که دارای مراکز خرید و تفریحی مختلفی است. در این خلیج که در منطقه وست ونکوور واقع شده  می توانید پیاده روی، دوچرخه سواری، اسکیت سواری کنید، از مراکز خرید مختلف دیدن کنید و یا در رستوارنهای مختلف غذای خوشمزه سفارش دهید.
     در تابستان جشنواره شادی در خلیج انگلیسی برپا می شود که با آتش بازی و اجرای موسیقی زند همراه است.در فصل زمستان نیز فستیوال قرس قطبی برگزار می شود که شناگران در آب های سرد اقیانوس آرام شنا میکنند که این جشنواره جالب در روز سال نوی میلادی اتفاق می افتد.

    خلیج انگلیسی ونکوور،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW