021-88507190

کدام جزیره در مالدیو را برای اقامت انتخاب کنیم

گردشگری م.مقیمی 01 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هر کدام از جزایر مالدیو کاراکتر خاص خودشان را دارند و حال و هوای هر کدامشان با دیگری زمین تا آسمان متفاوت است. نظر شما باید کدام جزیره در مالدیو را برای اقامت انتخاب کنیم؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین جزایر مالدیو برای اقامت
    هر کدام از جزایر مالدیو کاراکتر خاص خودشان را دارند و حال و هوای هر کدامشان با دیگری زمین تا آسمان متفاوت است. به همین دلیل است که اکثر مسافران این سوال را دارند که باید کدام جزیره در مالدیو را برای اقامت انتخاب کنیم؟ در ادامه یک سری از بهترین جزایر مالدیو را به شما معرفی می کنیم و از ویژگی های هرکدامشان برایتان می گوییم تا انتخابتان برای جزیره مناسب در مالدیو راحت تر شود. البته همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز نیز راهنمایی های لازم را به شما ارائه می کنند تا بتوانید بهترین اقامت ممکن را باب میل خودتان در تور مالدیو تجربه کنید.

    بهترین جزایر مالدیو برای اقامت

    جزیره سونوا فوشی
    جزیره سونوا فوشی یکی از جذاب ترین جزیره های مالیدو است که در آن می توانید متفاوت ترین تجربه های زندگیتان را کسب کنید. در این جزیره می توانید در بالای درخت تمرین یوگا انجام دهید و یا شب ها در رصدخانه آن مشغول تماشای ستارگان شوید. این جزیره درست مثل عکس های کارت پستالی زیبا است و گشت و گذار در آن برای هر توریستی جذاب است. در جزیره سونوا فوشی می توانید زمانتان را با دوچرخه سواری در اطراف جزیره و یا تماشا کردن صخره های مرجانی که با همه صخره های مرجانی در دیگر جزایر مالدیو متفاوت است، سپری کنید.

    جزیره سونوا فوشی

    جزیره جا مانافارو
    این جزیره که رسیدن از ماله به آن با هواپیمای دریایی 75 دقیقه به طول می انجامد، یک جزیره منزوی و بسیار آرام است و برای اقامت آن دسته از توریستانی مناسب است که عاشق آرامش و خلوت کردن هستند. جزیره جا مانافارو دقیقا همان شکل و همان حال و هوایی را دارد که شما از مالدیو در ذهن دارید. هیچ محدودیتی برای تجربه انواع ورزش های آبی در جزیره جا مانافارو وجود ندارد و شما می توانید کل روزتان را روی آب های کریستالی آن و در حال تجربه تفریحات مهیج سپری کنید. تمرکز اصلی در جزیر هجا مانافارو روی حریم شخصی مهمانان است و به همین دلیل هر کدام از اتاق های جزیره جا مانافارو در میان فضای سرسبز پنهان شده اند و حریم خیلی امنی دارند.

    جزیره جا مانافارو

    جزیره گیلی لانکانفوشی
    این جزیره اولین جزیره ای در مالدیو بود که تمام هتلش روی آب ساخته شده است و مهمترین ویژگی و شاخصه آن نیز همین ویلاهای جذابی است که روی آب واقع شده اند. حال و هوای جزیره گیلی لانکانفوشی کاملا رومانتیک است و برای سفرهای زوج های جوان به معنای واقعی کلمه عالی است. برای دسترسی به جزیره گیلی لانکانفوشی کافی است که از ماله سوار قایق های سرعتی شوید و با طی کردن یک مسیر کوتاه به گیلی لانکانفوشی برسید. یک رستوران ژاپنی نیز در جزیره گیلی لانکانفوشی وجود دارد که برای دوستداران خوراکی های خوشمزه، یک بهشت زمینی محسوب می شود و قایق سواری و شنا کردن در آب های اطراف این جزیره نیز حرف ندارند.

    جزیره گیلی لانکانفوشی

    جزیره پر آکیوم نیاما
    هتل واقع شده در جزیره پر آکیوم نیاما یکی از جذاب ترین هتل های مالدیو است. به محض اینکه پایتان را به داخل اتاقتان بگذارید، یک پیام متنی خوش آمدگویی روی آینه ویلایتان نقش می بندد و سر یعا یک بستنی خوشمزه برایتان آماده می شود. جزایر نیاما در حقیقت دو جزیره هستند که با نام های جزایر دوقلوی چیل (Chill) و پلی (Play) شناخته می شوند. با اقامت در این جزایر می توانید انتخاب های زیادی برای تفریح داشته باشید. می توانید در جزیره چیل انواع خدمات ماساژ را دریافت کنید و ریلکس کنید و یا از آن جالب تر در جزیره پلی در کنار ماهی ها در کلاب زیردریایی سوبسیکس تفریح و شادمانی کنید!

    جزیره پر آکیوم نیاما

    جزیره باروس
    جزیره باروس یکی از جذاب ترین جزایر مالیدو برای سفرهای ماه عسل است. جزیره باروس کوچک است و به همین دلیل تمام خدمه آن حواسشان به همه مهمانان و نیازهایشان هست و به صورت شخصی به همه مهمانان سرویس می دهند. این جزیره بسیار محیط آرامش بخشی دارد و یکی از جذاب ترین صخره های مرجانی مالدیو را در خود جای داده است و برای اسنورکلینگ عالی است. یک نکته دیگر اینکه اقامت در جزیره باروس به نسبت دیگر جزایر مالدیو ارزان تر است و به همین دلیل توریستان زیادی اقامت در آن را انتخاب می کنند.

    جزیره باروس

    جزیره آمیلیا فوشی
    هتل واقع شده در جزیره آمیلیا فوشی دیزاین مدرنی دارد و ویلاهایش به زیبایی دکور شده اند. محوطه این اقامتگاه به سبک مدرن طراحی شده است، اما با این حال گرما و صمیمیت لازم نیز در فضای آن حفظ شده است و اصلا محیط سردی ندارد. در این جزیره یک سینمای سرباز و بدون سقف وجود دارد و فضاهای بازی متعددی برای کودکان با سنین مختلف در آن تعبیه شده است و به همین دلیل اقامت در آن برای خانواده ها عالی است. هر ویلا یک خدمتکار شخصی دارد که برنامه های مفرحی برای هر خانواده ترتیب می دهد تا در طول روز سرگرم و راضی باقی بمانند. از طرفی رستوران این هتل از دیگر رستوران های هتل های دیگر مالدیو فضای صمیمانه تری دارد و غذاهای بسیار لذیذی نیز در آن سرو می شود.برای رزرو تور ارزان مالدیو می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید و از راهنمایی های آن ها جهت انتخاب بهترین هتل در مالدیو برای اقامت چند روزه تان استفاده کنید.

    جزیره آمیلیا فوشی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW