021-88507190

تعطیلات تابستانی خود را در این مقاصد گردشگری سپری کنید

راهنمای سفر ش.مافی 02 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تابستان از راه رسید با خودش گرما و تعطیلات را برای خانواده ها به ارمغان آورد ماهی که برای اکثر مردم پر از خوش گذرونی مسافرت به جاهای دور و نزدیک می باشد .

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تعطیلات تابستانی خود را در این مقاصد گردشگری سپری کنید

    تابستان از راه رسید با خودش گرما و تعطیلات را برای خانواده ها به ارمغان آورد ماهی که برای اکثر مردم پر از خوش گذرونی مسافرت به جاهای دور و نزدیک می باشد. سفر در تابستان یک گزینه خوب می باشد و از ایران گردی تا مسافرت های خارجی میتواند تجربه و خوب و متفاوتی باشد و خاطرات خوبی را برایمان رقم بزند.
    میتوانیم برنامه یک سفر رویایی را برای خودمان بچینیم یا یک سفر هیجان انگیز یا با کمی تحقیق در فستیوال هایی که در این فصل برگزار می شود هماهنگ باشیم و کلی خوش بگذرونیم یا یک سفر با یه عالمه خرید هیجان انگیز برنامه ریزی کنیم و... در کل تابستان زمان مناسبی برای سفر است با ما همراه باشید تا چند تا از بهترین مقاصد سفر آسیایی را با هم مرور کنیم تا یک سفر هیجان انگیز را برای خودمان برنامه ریزی کنیم.

    سفر های تابستانی

    بالی بهشت indonesia

    یکی از جذاب ترین مقاصد در تابستان می توان به بالی اشاره کرد. بهشت indonesia،این جزیره یکی از زیباترین جزایر جهان شناخته شده است و یکی از مقاصد اصلی توریست ها این جزیره زیبا می باشد بالی به جزایر خدایان معروف است. در تابستان تور بالی یکی از بهترین گزینه ها برای سفر است.
    یک کشور پر از تفریح و خوش گذرونی از تفریحات شبانه و جاذبه های بی نظیر گردشگری میتوان نام برد .تماشای غروب آفتاد در سواحل معرکه آن یکی از خاطره انگیز ترین سفر هایتان می شود. بالی جز بهترین گزینه های سفر در تابستان می باشد. 

    سفر تابستانی به بالی

    سفر به بهشت امن تایلند 

    تایلند یکی از زیباترین کشور های آسیا می باشد و در توریست و گردگشری این روز ها حرف های زیادی برای گفتن دارد از جزایر زیبا و فستیوال ها مهم و معروف آن بگذرونیم جزیره های و نقاط زیبای زیاد گردشگری آن این روز ها گردشگران زیادی را به سوی خود دعوت می کند.
    سامویی بهشت پنهان تایلند است این جزیره به بهشت امن تایلند معروف است و یکی از زیباترین و معرکه ترین جزیره تایلند می توان از آن نام برد. این جزیره زیبا در سواحل شرقی تایلند قرار دارد. این جزیره یکی از بهترین نقاط برای سفر تابستانی برای گردشگران است.

    بهشت امن تایلند

    گیلین چین 

    چین یکی از بهترین نقطه برای سفر و گردش است از تاریخ و قدمت و جاذبه های بی نظیر آن نگوییم برای گردش در چین در تور چین وقت کم میارین پر از جاذبه های گوناگون و بی نظیر می باشد.
    یکی از خوشگل ترین مناطق چین می توان به نطقه گیلین اشاره کرد منطقه سبرسبز و زیبا یا یه پوشش گیاهی خاص و بی نظیر این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه چین است. پر از آثار باستانی های ماندگار و دیدنی، گذر از رودخانه زیبا و جذاب لی و قایق سواری و... یک سفر خوب و هیجان انگیز در تابستان را برایتان رقم میزند.

    گیلین چین

    جزایر پرهنتیان مالزی 

    یکی از زیبا ترین جزایر مالزی میتوان به جزایر پرهنتیان اشاره کرد این جزایر شامل دو بخش است که به پرهنتیان کوچک و بزرگ معروف است. این جزایر پر از نقاط دیدنی و جذاب هستند و یکی سفر خانوادگی و خوب و بی نظیر را برایتان رقم میزنند. این جزیره با پوشش گیاهی بی نظیر ساحلی سفید و جذاب در کنار آبی دریا بهشتی در مالزی ساخته که گردشگران زیادی را به سوی خود دعوت می کند و یکی از بهترین مقاصد گردشگری تابستانی است.

    سفر تابستانی به مالزی

    سفر به کندی سریلانکا 

    امروزه کشور های آسیایی در حوزه گردشگری حرف های زیادی برای گفتن دارند و پیشرفته بی نظیری در این زمینه کرده اند. سریلانکا(تور سریلانکا) امروزه به یکی از نقاط گردشگری تبدیل شده و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود دعوت می کند این کشور دارای مناطق مهم و جذابی برای گردشگران می باشد. کندی یکی از مهم ترین و زیباترین شهر ها سریلانکا است و همواره گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند.
    یکی از جذاب ترین طبیعت ها و مناظر را می توانید در این شهر زیبا مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. کندی شهر جشنواره ها و فستیوال ها هم معروف است و بهترین فستیوال و جشنواره ها را در این شهر می توانید تجربه کنید. این شهر هم می تواند انتخاب فوق العاده ای برای سفر تابستانی باشد. 
    سفر به کندی سریلانکا

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی در زمینه تور های داخلی و خارجی، رزرو بلیط هتل و هواپیما و... در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW