021-88507190

حالت پرواز تلفن همراه

راهنمای سفر ش.مافی 04 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از نکات خیلی مهم در سفر هوایی و جلوگیری از آسیب های جدی تلفن همراه است. این شی کوچیک پر استفاده این روز هایمان گاهی باعث فاجعه های بزرگ می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چرا باید در هواپیما ، تلفن خود را در حالت پرواز قرار دهیم ؟

    یکی از نکات خیلی مهم در سفر هوایی و جلوگیری از آسیب های جدی تلفن همراه است. این شی کوچیک پر استفاده این روز هایمان گاهی باعث فاجعه های بزرگ می شود. البته با پیشرفت تکنولوژی این موضوع در بعضی از شرکت های هواپیمایی در حال حل شدن است و در آینده خیلی نزدیک خاموش بودن یا حالت پرواز برای تلفن حل می شود ولی هنوز یک معضل بزرگ برای شرکت های هواپیمایی و مسافران است.

    در حالت پرواز، تلفن یا تبلت شما، سرویس های وایفا، بلوتوث، داده ها و... غیر فعال میشود و امواج که از خود ساطع می کند هم غیر فعال می شود. اگر در حالت پرواز قرار نگیرد، سیگنال های ناشی از آن ممکن است برای وسایل بسیار حساس الکترونیکی داخل هواپیما، تداخل ایجاد کند. حتی حالت sleeping هم به طور کامل اموج خود را غیر فعال نمی کند و ممکن است سبب آسیب شود و لازم است حتما در حالت پرواز یا کلا خاموش شود.
    سیگنال دستگاه های همراه شما می تواند باعث ایجاد اختلال رادیویی شود و خلبان اطلاعاتی که توسط کنترل کننده های ترافیکی ارسال می شود را نشنود و منجر به یک وضعیت اضطراری شود. در حالت پرواز میت وان از گوشی و تبلت و هر وسیله ای که از تبدل های اطلاعات ی مثل بلوتوث و وایفای استفاده نمی کند، استفاده کنید حتی لب تاپ هم با خاموش بود وایفای هم می توانید استفاده کنید و مشکلی ایجاد نمی کند.
    از طرف دیگر شما می توانید حالت پرواز را فقط در طول مرحله پرواز (معمولاً چند دقیقه بعد از بلند شدن از زمین) و بعد از پیام خدمه پرواز برای خاموش کردن گوشی (قبل از فرود) فعال کنید.

    حالت پرواز تلفن همراه در سفر هوایی

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری، تور های داخلی و تور های خارجی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW