021-88507190

لیست وسایل مورد نیاز برای سفر به هند

راهنمای سفر م.مقیمی 06 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما در ادامه یک سری پیشنهاد به شما ارائه می دهیم که بر طبق آن می توانید لباس ها و دیگر وسایلتان را برای سفر به هند آماده کنید و بر طبق لیست چمدانتان را ببندید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    وسایل ضروری سفر به هند

    هند یک کشور در حال توسعه است و استانداردهای خاصی برای پوشش دارد. به همین خاطر مهم است که قبل از سفر به هند زمانی را به تحقیق در مورد وسایل مورد نیاز برای سفر به هند اختصاص دهید و بعد با آگاهی کامل نسبت به جمع کردن چمدان خود برای سفر به هند اقدام کنید. ما در ادامه یک سری پیشنهاد به شما ارائه می دهیم که بر طبق آن می توانید لباس ها و دیگر وسایلتان را برای سفر به هند آماده کنید و بر طبق لیست چمدانتان را ببندید.

    وسایل ضروری سفر به هند

    چمدان مناسب برای سفر به هند

    اینکه چه نوع چمدان یا ساکی برای سفر به هند انتخاب کنید، به خودتان و شرایط تان بستگی دارد. اگر می خواهید که فقط از شهرهای اصلی هند دیدن کنید و قرار نیست که قدم زدن های طولانی را تجربه کنید، بهتر است که یک چمدان را برای بستن وسایلتان انتخاب کنید. اما اگر می خواهید که از شهرهای کوچکتر دیدن کنید، بهتر است که بدانید خیابان های بعضی از شهرهای کوچک هند به قدری باریک است که وسایل نقلیه نمی توانند از آن ها عبور کنند و ممکن است که نتوانند شما را تا مقصد اصلیتان برسانند. پس اگر قرار است که در سفرتان به هند پیاده روی های زیادی داشته باشید و از مسیرهای دشوار عبور کنید، بهتر است که یک کوله پشتی برای سفر به هند داشته باشید و تمام وسایلتان را در آن جا کنید. گذشته از این ساک یا چمدانی که کل وسایلتان را در آن جا می دهید، بهتر است که یک کیف رو دوشی مناسب همراه خود به هند ببرید تا برای گردش های روزانه تان و بازدید از جاذبه های گردشگری هند، وسایل مورد نیاز همان روزتان را در آن جا دهید. البته کیفی که به راحتی زیپش باز نشود و کیف قاپان نتوانند از آن دزدی کنند. بهتر است که کیفی را انتخاب کنید که هم امنیت لازم را داشته باشد و هم به قدری بزرگ باشد که وسایل مورد نیازتان از جمله بطری آب در آن جا شود.

    چمدان مناسب برای سفر به هند

    لباس های مناسب برای سفر به هند

    بیشتر توریستان ترجیح می دهند که لباس هایی که می خواهند در زمان اقامتشان در هند بپوشند را از همان کشور هند تهیه کنند. چراکه این گونه می توانند به سبک هندی ها لباس بپوشند و از طرفی قیمت لباس در هند بسیار پایین است. البته این را هم بهتر است که بدانید که در شهرهای اصلی هند مثل بمبئی و دهلی، مردم مثل کشورها و شهرهای دیگر جهان لباس می پوشند و شما هم می توانید مثل آن ها شلوار جین، تیشرت و یا شوارک های کوتاه را به تن کنید. اما در شهرهای کوچکتر و روستاهای هند، هنوز که هنوزه مردم محافظه کارانه لباس می پوشند و معمولا لباس های پوشیده و سنتی به تن دارند.
    در کل مهمترین قانون لباس پوشیدن در هند هم برای آقایان و هم برای خانم ها این است که باید پاها و شانه های خود را پوشیده نگهدارید. اما در شهرهای بزرگ هند و همچنین مناطق ساحلی آن مشکلی ندارد که لباس ها تا این اندازه پوشیده نباشند. به هر حال توصیه ما به شما این است که یک سری پیراهن، دامن و شلوار بلند همراه خود داشته باشید تا پوشش راحتی در چین داشته باشید. مردان هم بهتر است که پیراهن های آستین کوتاه به جای تیشرت همراه خود داشته باشند، اگرچه پوشیدن تیشرت هم مشکلی ایجاد نمی کند.
    البته این که شما چقدر این مسائل را رعایت کنید به خودتان بستگی دارد و اینکه تا چه اندازه دوست دارید به فرهنگ یک ملت احترام بگذارید.

    لباس های مناسب برای سفر به هند

    کفش مناسب برای سفر به هند

    کفش یکی دیگر از چیزهایی است که شما با قیمت خیلی ارزان می توانید از هند تهیه کنید. کفش ها با رنگ ها و طرح های مختلف در هند با قیمت مناسب به فروش می رسند و در صورت نیاز می توانید از آن ها کفشی مناسب را برای خود خریداری کنید. اما یادتان باشد که حتما یک کفش راحت برای پیاده روی و یک صندل همراه خود داشته باشید. اگر هم می خواهید که شب ها در جشنی شرکت کنید، بهتر است که یک جفت کفش مهمانی نیز همراه خود داشته باشید. به جز این ها، هر کفشی که نیاز پیدا کنید را می توانید از فروشگاه های هند تهیه کنید و نیازی نیست که چندین و چند جفت کفش در چمدانتان قرار دهید. یک نکته دیگر اینکه شما برای بازدید از بعضی از جاذبه های گردشگری هند مثل معابد نیاز پیدا می کنید که کفش هایتان را از پا خارج کنید، به همین دلیل اگر کفشتان بدون بند باشد، این کار برایتان راحت تر خواهد شد.

    کفش مناسب برای سفر به هند

    داروهای مورد نیاز برای سفر به هند

    داروهای کشورهای دیگر در هند نیز موجود هستند. اما مشکل اینجاست که فهماندن اینکه چه دارویی نیاز دارید به کارمندان داروخانه های هند ممکن است که کار سختی باشد. برای مثال داروهای معمولی مثل ویتامین سی و استامینوفن نیز به راحتی در داروخانه های هند پیدا می شوند. اما مشکلی که در مورد آن ها وجود دارد این است که تلفظ آن ها در هند متفاوت است. برای مثال هندی ها به استامینوفن، پراستامول می گویند و به همین دلیل شاید نتوانید داروی مورد نیاز خود را در داروخانه های هند پیدا کنید. به همین دلیل بهتر است که داروهای ضروری خود را برای سفر به هند همراه خود داشته باشید. 

    داروهای مورد نیاز برای سفر به هند

    وسایل شخصی

    شامپو، مرطوب کننده، تیغ ریش تراش و دئودورانت نیز از دیگر وسایلی است که باید در چمدان خود برای سفر به هند قرار دهید.  بهتر است که ضد آفتاب و محصولات مراقبت از مو را نیز همراه خود داشته باشید. چراکه اولا تنوع محصولات مراقبت از مو مثل ژل و اسپری های مو در هند بسیار محدود است و از طرفی یک سری از محصولات مثل واکس مو اصلا در شهرهای کوچکتر هند پیدا نمی شود.

    وسایل شخصی

    دیگر وسایل مورد نیاز برای سفر به هند

    دستمال های مرطوب نیز از دیگر وسایل هستند که در هند به کرات به کارتان خواهد آمد. حتما یک چراغ قوه، عینک افتابی، کلاه، قفل برای چمدانتان، دستمال توالت و گوشگیر نیز همراه خود داشته باشید تا اقامت راحت تری را در هند تجربه کنید. یک توصیه دیگر اینکه حتما چند کتاب برای سفر به هند همراه خود داشته باشید. چراکه احتمالا در شرایط مختلف در هند مجبور می شوید که ساعات طولانی را در انتظار بمانید و شاید برای پر کردن وقتتان به کتاب نیاز پیدا کنید.پیشنهاد ما به شما رزرو تور ارزان هند است.برای اطلاع از بهترین آفرهای تورهای لحظه آخری هند با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    دیگر وسایل مورد نیاز برای سفر به هند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW