021-88507190

تماشای دریای زیبا اژه در هتلهای ازمیر

گردشگری پ.هنرکار 11 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در مرکز شهر ازمیر تا شهر چشمه اقامتگاه های زیادی وجود دارد. از هتل های معمولی گرفته تا هتل های لوکس در کنار دریای اژه قرار دارند. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از این هتلها را به شما معرفی میکند.

    کی هتل Key ازمیر

    بوتیک هتل کی یکی از هتلهایی است که می خواهیم به شما معرفی کنیم.این هتل به علت داشتن سویئت های بزرگ در کنار ساحل دریای اژه همراه با تراسهای بزرگ در ازمیر بسیار شناخته شده است. همچنین باید به این ویژگی اشاره کنیم که این نمای بی نظیر به دلیل پنجره های بزرگ سرتاسری این هتل از تخت های آن هم قابل مشاهده است.اتاق های دیگر کی هتل نیز دارای منظره زیبا بوده و همچنین با امکانات و خدمات با استاندار بالایی از گردشگران تور ازمیر تابستان 98 استقبال میکنند.

    کی هتل ازمیر،مهرپروازهتل ویندهام گرند ازمیر

    برای یک تجربه لوکس در یک هتل کلاسیک پنج ستاره، هتل ویندهام گرند ازمیر Wyndham Grand Izmir را به شما پیشنهاد میکنیم که درست در رو به روی دریای اژه قرار دارد و چشم انداز دیدنی از این دریا دارد که با وجود پنجره ها از کف تا سقف همه چیز را برای حس دل پذیر از دیدن نمای زیبای این محل فراهم میکند.

    شما می توانید از تمام امکانات مدرن و خدمات عالی این هتل پنج ستاره، از جمله اتاق های شیک، خدمات ماساژ و اسپا در اتاقتان و همچنین صرف غذا و نوشیدنی در رستورانها و بارهای این هتل در تور لحظه آخری ازمیر بهره مند شوید.

    هتل ویندهام گرند ازمیر،مهرپرواز
    هتل Otel Kilim ازمیر

    این هتل دوست داشتنی سه ستاره در نزدیکی نوار ساحلی واقع شده و گزینه ی عالی برای اقامت با بودجه محدود است. هتل کلیم تمیز و مدرن است و نمای حیرت انگیزی از آبهای فیروزه ای دریا را ارائه میدهد. این هتل همچنین دارای یک رستوران دریایی بزرگ در طبقه همکف است که در آن شما می توانید انواع غذاهای دریایی را در آنجا امتحان کنید.برای رزرو هتل های ازمیر با کارشناسان مهرپرواز در ارتباط باشید.

    هتل Otel Kilim ازمیر،مهرپرواز

    هتل Kordon Otel Pasaport ازمیر

    این هتل چهار ستاره نیز در نزدیکی نوار ساحلی واقع شده و تقریبا از تمام اتاقهای آن با منظره ای از  دریای بی کران اژه رو به رو خواهید شد. اتاق های استاندارد و سوئیت های این هتل همه مجهز به امکانات مدرن هستند، همچنین پنجره های کف تا سقف اتاقهای آن زمینه برای عکس گرفتن از ساحل و دریا را  فراهم میکند . رستوران تاریخی Bonjour که در دهه 1960 تأسیس شده نیز غذاهای خوشمزه را برای مشتریان سرو میکند.

    هتل Kordon Otel Pasaport ازمیر،مهرپرواز

    هتل ازمیر پلاس Izmir Palas 

    هتل ازمیر پالاس در سال 1927 تاسیس شده که از آن زمان تا به امروز فعالیت خود را ادامه میدهد.این هتل دارای 16 سوئیت و 148 اتاق است که نمایی دیدنی از ساحل و دریا و یا زیباییهای شهر ازمیر را ارائه میدهد.در رستوران Deniz نیز غذاهای دریایی لذیذ با کیفت عالی سرو میشوند که طعم و مزه آن را هرگز فراموش نخواهید کرد. برای اطلاع از قیمت بلیط پرواز ازمیر با ما همراه باشید.

    هتل ازمیر-پلاس،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW