021-88507190

بهترین جاذبه های دیدنی دنیا به انتخاب گردشگران و دیلی میل

گردشگری ش.مافی 11 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یک سفر خوب و تجربه خوب برای گردشگران و به وجود آمدن یک خاطره بی نظیر، توسعه گردشگران در آن منطقه را روز به روز بهبود می بخشد. جذب روز افزون جاذبه های گردشگری یک کشور، بستگی به آن کشور در رابطه با توریست ها دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین جاذبه های دیدنی دنیا به انتخاب گردشگران و دیلی میل

    یک سفر خوب و تجربه خوب برای گردشگران و به وجود آمدن یک خاطره بی نظیر،توسعه گردشگران در آن منطقه را روز به روز بهبود می بخشد.جذب روز افزون جاذبه های گردشگری یک کشور،بستگی به آن کشور در رابطه با توریست ها و برخورد و خیلی چیز های دیگر دارد. هرچه برای جذب و توسعه گردشگری تلاش شود محبوبیت آن کشور و جاذبه های آن برای جذب توریست نیز بیشتر می شود.
    اگر جایی بهترین جاذبه گردشگری دنیا نام میگیرد همه و همه انتخاب گردشگران و بازدید آن ها از آن مکان یا کشور است و رابطه مستقیم با توسعه گردشگری و توریست پذیری آن کشور دارد. امروز به انتخاب بهترین و محبوب ترین جاذبه های دیدیی دنیا به انتخاب گردشگران و روزنامه معروف دیلی میل می پردازیم.

    بهترین جاذبه های گردشگری جهان

    بازار بزرگ استانبول یا کاپالی چارشی 

    باز هم ترکیه و جاذبه های دیدنی بی نظیر آن ،با گردشگرانی که هر روز بیشتر از دیروز می شوند و توسعه رونق بازار گردشگری این کشور به خصوص استانبول رکوردی دیگری رقم خورد، بازار بزرگ استانبول به عنوان پر بازدید ترین در جذب توریست با 91 میلیون بازدید و گرفتن صدر جدول به انتخاب گردشگران و روزنامه معروف بریتانیا (دیلی میل) رقم خورد.
    این بازار که یکی از بزرگترین بازار های سرپوشیده دنیا و همین طور جز اولین بازار های جهان نیز است محبوبیت زیادی میان گردشگران و توریست ها دارد این بازار یکی از تاریخی ترین مکان های استانبول نیز به شمار می رود حتما در سفر به استانبول، در تور استانبول از این بازار زیبا برای خرید سوغاتی های محبوب و خرید صنایع دستی و.. دیدن کنید.

    بازار بزرگ استانبول

    میدان "زوکالو" مکزیکوسیتی 

    مکزیکوسیتی پایتخت کشور مکزیک یکی از کشور های آمریکای شمالی است. این کشور به آثار تاریخی و طبیعت عالی آن معروف است و گردشگران زیادی از این کشور زیبا دیدن می کنند. یکی از معروف ترین و بهترین جاذبه های گردشگری این شهر میدان زوکالو است این میدان یکی از بزرگترین میدان های دنیا و نماد این شهر می باشد. به انتخاب گردشگران و رونامه معروف دیلی میل با 85 میلیون بازدید به عنوان یکی از پر بازدید کننده ترین مکان ها و جاذبه های گردشگری دنیا انتخاب شده است.

    میدان

    میدان "تایمز" نیویورک

    نیویورک پرجمعیت ترین و قلب اقتصادی آمریکا و جهان است این شهر یکی از قطب های اصلی سیاسی و اقتصادی فرهنگی جهان است. این شهر به شهر آسمان خراش ها نیز معروف است. یکی از محبوب ترین جاذبه های آن از نظر گردشگران و روزنامه معروف انگلیسی (دیلی میل ) با 50 میلیون بازدید یکی از پربازدید ترین جاذبه های دنیا معروف است.

    میدان

    نوار لاس‌وگاس 

    یکی بزرگترین و معروف ترین شهر های سرگرمی جهان می توان از لاس وگاس نام برد. این شهر در ایالات نوادا آمریکا واقع است و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. نوار لاس وگاس به دلیل هتل های فوق لوکس و قمارخانه های آن مشهور است و به انتخاب گردشگران روزنامه معروف دیلی میل با بازدید 30 میلیونی یکی از پر بازدید کننده ترین جاذبه های دیدنی و گردشگری جهان به ثبت رسیده است.

    نوار لاس‌وگاس

    معابد "میجی جینگو" توکیو 

    ژاپن سومین و بزرگترین اقتصاد و پرجمعیت ترین کشور جهان است. ژاپن با رشد روز افزون آن و فرهنگ خاص آن همواره و همیشه گرشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. توکیو پایتخت ژاپن،گران ترین پایتخت جهان نیز می باشد همواره گردشگران و توریست های فراوانی را به سوی خود جذب می کند. معبد میجی یکی از محبوب ترین و پربازدید ترین جاذبه های دیدنی توکیو ژاپن است و از نظر گردشگران و رونامه دیلی میل با 26 میلیون بازدید جز پر بازدید ترین جاذبه های جهان انتخاب شده است.

    معابد

    پنج تا از مهم ترین و پر بازدید ترین نقاط جهان به واسطه انتخاب گردشگران و یکی از بزرگ ترین و مهم ترین منابع خبری، با هم مرور کردیم.
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمت گردشگری در زمینه تور های داخلی، تور های خارجی، تور های لحظه آخری، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و کلیه خدمات مسافرتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW