021-88507190

تفریحات جذاب و به یاد ماندنی دیدیم

گردشگری پ.هنرکار 17 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دیدیم یکی از شهرهای محبوب ترکیه به عنوان مقصد تابستانی است. دیدیم با مناطق تاریخی و سواحل زیبا بسیار شناخته شده است و تفریحات و مناطق دیدنی زیادی را در خود جای داده است. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از تفریحات پر خاطره دیدیم را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دیدیم یکی از شهرهای محبوب ترکیه به عنوان مقصد تابستانی است. دیدیم با مناطق تاریخی و سواحل زیبا بسیار شناخته شده است و تفریحات و مناطق دیدنی زیادی را در خود جای داده است. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از تفریحات پر خاطره دیدیم را به شما معرفی میکند.

    ساحل Altınkum دیدیم

    اگر شما در یک دیدیم یک هتل رزرو کنید به ساحل اختصاصی آن دسترسی خواهید داشت ولی با این حال محبوب ترین ساحل این شهر ساحل Altınkum است. این ساحل که در 2 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد به راحتی با اتوبوس و تاکسی قابل دسترسی است. این ساحل نام خود را از شنها و ماسه های طلایی گرفته است. این ساحل در تابستانها بسیار شلوغ میشود ولی در عین حال تفریحات آبی زیادی در انتظار شماست  و میتوانید از ساحل ماسه ایی طلایی آن در تور دیدیم تابستان 98 نیز لذت ببرید.

    ساحل Altınkum دیدیم،مهرپرواز

    معبد دیدیما Didyma

    دیدیما یک معبد تاریخی یونان باستان است و یکی از مهمترین نقاط تاریخی دیدیم به شمار میرود که امروزه خرابه هایی از آن به جای مانده است. این معبد در فاصله کوتاهی از شهر قرار گرفته و یکی از بزرگترین و پر اهمیت ترین بناها در شهر ملیتوس میباشد. در اینجا شما میتوانید خرابه های معابد را که مربوط به قرن 7 و 8 قبل از میلاد است را مشاهده کنید. یک فضای باز؛ یک حیاط خلوت و محراب.البته یکی از مهمترین خرابه های این شهر معبد آپولو است که یکی از بزرگترین بناهای دوران یونان باستان است که دارای 124 ستون و تعداد مجسمه دیدنی است که در تور ارزان دیدیم آنها را مشاهده خواهید کرد.

    معبد دیدیما،مهرپرواز

    شهر ملیتوس Miletus دیدیم

    با یک ساعت و نیم رانندگی از دیدیم، به ویرانه های باستانی شهر ملیتوس خواهید رسید که یکی دیگر از جاذبه های تاریخی به شمار میرود. میلتس یک شهر پرجمعیت یونان و بندرگاه دریایی بود و طبق گفته ها یکی از بزرگترین و ثروتمند ترین شهرهای یونان باستان به شمار میرفته است. امروزه گردشگران تور لحظه آخری دیدیم میتوانند از خرابه های به جای مانده این شهر و تئاتر ملیتوس از  جاذبه های توریستی دیدیم که با محل نشستن برای بیش از 5000 تماشاگر ساخته شده است دیدن کنند.

    شهر ملیتوس،مهرپرواز

    موزه ملتوس دیدیم

    در موقع بازید از شهر ملتوس حتما از موزه این شهر دیدن کنید. موزه ایی که آثار تاریخی به جای مانده از تاریخ باستانی را نشان میدهد. در این موزه میتوانید اشیای ارزشمند از این شهر را مشاهده کنید. این موزه شامل مجسمه های شیر، لوح، مقبره ها، سکه ها و اشیای تزئینی و همچنین اشیای به جای مانده از محراب، معبد آپولو و.. میباشد.

    موزه ملتوس،مهرپرواز

    دریاچه بافا Lake Bafa دیدیم

    در فاصله 16 کیلومتری دیدیم، پارک طبیعی دریاچه بافا قرا دارد که برای افرادی که علاقه مند هستند تا در فضای باز و در بین درختان سرسبز و درختان چند ساعتی را سپری کنند بهترین انتخاب است. در این پارک بیش از 300 هزار پرنده وجود دارد و همچنین انواع درختان کاج و گونه های مختلف گیاهی. در این پارک اقامتگاهای مختلف پذیرای گردشگران است و تفریحات جذابی را مانند قایق رانی، کوه نوردی،پیاده روی را در این محل میتوانید تجربه کنید.

    دریاچه بافا دیدیم،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW