021-88507190

عمان مقصد جدیدی برای گردشگران

گردشگری ش.مافی 22 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
عمان کشوری زیبا در سواحل خلیج فارس که پر از جاذبه های جدید و جذاب برای گردشگران است و به تازگی رشد چشمگیری در صنعت گردشگری داشته است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عمان مقصد جدیدی برای گردشگران 

    عمان کشوری زیبا در سواحل خلیج فارس که پر از جاذبه های جدید و جذاب برای گردشگران است و به تازگی رشد چشمگیری در صنعت گردشگری داشته است.در سال گذشته این کشور پذیرای سه میلیون گردشگر بوده است.که 1.4 میلیون نفر از این بازدید کنندگان شهروندان کشورهای خلیج فارس بوده اند.تعداد هتل هایی که در سال گذشته حدود 13 درصد افزایش داشته است و حدود 8 در صد به تعداد اتاق و مسکن به این کشور برای اسکان مسافر اضافه شده است.
    و در این سال رشد 28 درصدی برای گردشگران از این کشور به ثبت رسیده است و روز به روز این رقم در حال افزایش است.

    مسجد معروف عمان در شب

    طبق گزارشی که از سازمان گردشگری عمان ارائه داده است از این رشد و توسعه گردشگری در این کشور بسیار خرسند هستند و برای ترویج و توسعه گردشگری برنامه ریزی های زیادی انجام شده است و طبق آمارها رشد گردشگری در سال 2040 در این کشور به 11 میلیون بازید گردشگر می رسد.
    سازمان توسعه صنعت گردشگری عمان میگوید ما عجله برای رشد سریع صنعت گردشگری نداریم و در تلاشیم به شیوه ای پایدار و مسئولانه این توسعه و رشد را انجام دهیم و دوست نداریم به محیط زیست و طبیعت،آداب و رسوم،فرهنگ، غذا، موسیقی و... هیچ آسیبی نرسد.ما در تلاشیم کشورمان را به بهترین شکل برای آیندگان توسعه دهیم و برای حفظ ارزش ها و سنت های خود بهترین تلاش خود را انجام می دهیم.
    عمان اولین کشور جهان عرب که 32 سال است که بخشی از ITB برلین بوده است و در سال 2020 نیز شریک این ITB Berlin 2020 است که این عضویت نه تنها در بازار های اروپایی بلکه در سطح جهانی باعث رشد و توسعه این کشور خواهد شد.
    با مهرپرواز سفری بی نظیر به دبی را در تورهای دبی تجربه کنید.بهترین خدمات توسط مهرپرواز برای شما مسافران گرامی ارائه شده است.

    دریاچه زیبا میان درختان بازدید گردشگران در سال جاری 

    در ماه اوریل امسال بازدید گردشگران به 3.2 میلیون از این کشور رسیده است.
    از مهم ترین دلایل این رشد و توسعه می توان به صدور ویزا که به یک روند جدید و مدرن و کاملا سیستمی اشاره کرد که به آسانی و سریع ترین شکل ممکن میتوان به ویزا کشور عمان دست یافت علاوه بر آن میتوان به توسعه فرودگاه بین المللی مسقط و افزایش ظرفیت این فرودگاه اشاره کرد.همچنین عمان اعلام کرده است که قصد دارد در آینده نزدیک پروازهای مستقیم به عمان را افزایش دهد و تنوع گردشگری و تفریحی را برای گردشگران به شدت تسهیل کند.

    بندرگاه عمان در میان آفتاب روز
    همچنین گزارش ها حاکی از آن است که حدود 600 هتل و آپارتمان و 18 مهمان خانه و پروژه هایی از این قبیل برای اسکان مسافران و گردشگران در حال توسعه و ساخت می باشد.همچنین بسیار از هتل های بزرگ برای ساخت هتل ها در این کشور حاضر به همکاری و سرمایه گذاری هستنید.طبق یک حکم سلطنتی رسمی از طرف دولت حاکم عمان اعلام شده است که سرمایه گذارانی که پروژه جدیدی برای توسعه گردشگری در عمان ایجاد کنند از مالیات معاف هستند و همچنین از عوارض گمرکی برای مصالح و تجهیزات برای ساخت این پروژه ها نیز معاف هستند.

    نما شب شهر عمان در کنار دریا
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمت گردشگری و مسافرتی در زمینه تورهای داخلی، تورهای خارجی، تورهای لحظه آخری، رزرو بلیط هواپیما ،رزرو هتل و کلیه خدمات مسافرتی و گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW