021-88507190

با چند بازار محلی محبوب صربستان آشنا شوید

گردشگری پ.هنرکار 20 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از تفریحاتی که در بلگراد میتوانید انجام دهید گشت زدن در بازارهای آن است. چیزهای جالبی در این بازار ها میتوانید بخرید. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از بهترین بازارچه های محلی بلگراد را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    یکی از تفریحاتی که در بلگراد میتوانید انجام دهید گشت زدن در بازارهای آن است. چیزهای جالبی در این بازار ها میتوانید بخرید. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از بهترین بازارچه های محلی بلگراد را به شما معرفی میکند.

    بازار زمون بلگراد

    یکی از بازارهای محبوب و شلوغ بلگراد بازار زمون Zemun است که اشیای قدیمی و خرت و پرت در آن میتوانید پیدا کنید. این بازار در روزهای 1 شنبه قبل از ساعت 10 صبح برپا می شود.لباسهای مختلف، کتب قدیمی، لوازم الکترونیکی و اشیای کوچک و بزرگ حتی عجیب که شاید برایتان جالب باشد را با گشت زدن در این بازار میتوانید پیدا کنید. در تور صربستان ارزان گردشگرانی که دنبال چیزهای عجیب و جالب هستند سری به این بازار بزنند.

    بازار زمون بلگراد،مهرپرواز

    بازار کالِنیچ بلگراد

    یکی از بزرگترین بازارهای بلگراد بازار کالِنیچ  Kalenić است که در 7 روز هفته باز است و هزاران نفر از سراسر شهر به این محل میروند تا میوه و سبزی تازه از آنجا تهیه کنند. یکی از بهترین مزایای این بازار این است لازم نیست تنها در روزهای آخر هفته به آنجا بروید. اشیای قدیمی را نیز با کمی قدم زدن در این بازار میتوانید پیدا کنید.

    بازار کالِنیچ بلگراد،مهرپرواز

    بازار Subotica بلگراد

    این بازار در شمال بلگراد و در یکی از زیباترین مناطق شهر قرار گرفته است. این بازار در روزهای شنبه برپا میشود.این بازار شاید زیاد تمیز و مدرن نباشه اما برای وقت گذرانی و تماشا کردن فروشندگانی که در این محل جنسهای مختلف را به فروش میرسانند مناسب است. اجناس گوناگون مانند لباس و کیف و کفش و لوازم الکترونیکی را در این محل به فروش میرسد.

    در صبح روز شنبه میتوانید چند ساعتی را به گشتن در این محل اختصاص دهید و سرگرم شوید.برای رزرو بلیط هواپیما با ما همراه باشید.

    بازار Subotica بلگراد،مهرپرواز

    بازار ایلونی بلگراد

    این بازار در انتهای خیابان اسکادارلیا واقع شده است. در این بازار میتوانید انواع خوراکی‌های مختلف را بخرید. علاوه بر خرید میوه و خوارکی میتوانید جنسهای مختلف از جمله لباس را در این محل تهیه کنید.بازار بایلونی متشکل از چند قسمت است که میتوانید بر اساس انتخاب خود از هر قسمت دیدن کنید. بایلونی دارای فضای جالبی است و تعدای از فروشندگان در داخل خانه های خود به فروش اجناس خود مشغول هستند.

    بازار ایلونی بلگراد،مهرپرواز

     
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW