021-88507190

تفریحات ارزان در مارماریس

گردشگری م.مقیمی 22 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با همه امکانات تفریحی که در مارماریس وجود دارد، مطمئنا با هیچ کم و کاستی از نظر تفریحات مواجه نخواهید شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات ارزان در مارماریس
    مارماریس در جنوب غربی ترکیه واقع شده است و یکی از مشهورترین مقاصد مسافرتی این کشور به حساب می آید. با همه امکانات تفریحی که در مارماریس وجود دارد، مطمئنا با هیچ کم و کاستی از نظر تفریحات مواجه نخواهید شد. حتی اگر بودجه کمی برای تفریح در مارماریس داشته باشید یا حتی اگر اصلا بودجه ای نداشته باشید و به دنبال تفریحات رایگان در مارماریس باشید! تفریحات در مارماریس مدل های متنوعی دارند و برای هر نوع مسافری جذاب هستند. در ادامه بهترین تفریحات ارزان مارماریس را به شما معرفی می کنیم.

    تفریحات ارزان در مارماریس

    حمام ترکی بگیرید
    اگر نیاز به ریلکس شدن دارید، گرفتن حمام ترکی بهترین تفریحی است که می توانید در مارماریس انجام دهید. حمام ترکی تمام آرامش از دست رفته تان را به شما باز می گرداند و برای ساعتی شما را از زمین و زمان و تمام دغدغه هایش جدا می کند. اگر شما هم عاشق آفتاب گرفتن هستید، توصیه ما به شما این است که در ابتدای تعطیلاتتان به حمام ترکی بروید تا پوستتان تر و تازه شود و مطمئن باشید که در این صورت تاثیرات آفتاب گرفتنتان بهتر از قبل می شود. حمام های ترکی در مارماریس به وفور یافت می شوند و در رنج های مختلف قیمتی قرار گرفته اند. شما هم می توانید با توجه به بودجه ای که دارید، یک حمام ترکی ارزان در مارماریس را انتخاب کنید و از این تفریح لذت ببرید. رفتن به حمام عمومی ارزان ترین راه برای تجربه حمام ترکی است. چراکه حمام های عمومی قیمت کمتری به نسبت حمام های خصوصی دارند و شما با حدود 3 یورو می توانید در آن ها تجربه ای به یادماندنی را از حمام گرفتن به سبک ترکیه ای ها کسب کنید.  

    حمام ترکی بگیرید

    به یک تور یک روزه بروید
    به محض اینکه پایتان را به خاک مارماریس بگذارید، متوجه می شوید که تورهای یک روزه مختلفی وجود دارد که از مبدا مارماریس می توانید در آن ها شرکت کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که یک تور یک روزه مناسب با روحیات خودتان پیدا کنید. مارماریس نزدیک به جزیره رودس یونان است و شما با یک قایق ساده می توانید یک ساعته از مارماریس به یک کشور دیگر بروید. همچنین می توانید در قالب یک تور یک روزه از مارماریس از سواحل و غارهای اطراف مارماریس دیدن کنید و یا به شهرهایی مثل دالیان بروید تا یک تجربه فرهنگی و به یادماندنی را در تور مارماریس کسب کنید. خوبی تورهای یک روزه از مارماریس این است که معمولا این تورها ارزان هستند و قیمت چندانی ندارند و علاوه بر این شامل سرو ناهار نیز می شوند. برای مثال شما با پرداخت 10 تا 11 یورو می توانید از 10 صبح سوار قایق شوید و به دل آب های کریستالی بزنید و با اسنورکلینگ ماهی های رنگارنگ دریا را از نزدیک ببینید. این تورها شامل یک توقف در شهر تورونک در نزدیکی مارماریس نیز می شوند و شما می توانید گشتی در این منطقه از مارماریس بزنید و خرید جذابی را انجام دهید. با این تور می توانید یک روز ایده آل را در مارماریس تجربه کنید و ساعت 6 بعد از ظهر هم به هتلتان برگردید. 

    به یک تور یک روزه بروید

    در سواحل مارماریس استراحت کنید
    مطمئنا یکی از دلایل شما هم برای سفر به مارماریس به عنوان یک شهر ساحلی، ریلکس کردن و تفریح در سواحل است. پس دلیل اصلی سفرتان به مارماریس را فراموش نکنید و حتما زمان کافی را به تفریح در سواحل مارماریس اختصاص دهید. استراحت و تفریح در سواحل مارماریس یکی از بهترین و البته ارزان ترین تفریحاتی است که می توانید در تور مارماریس داشته باشید.

    در سواحل مارماریس استراحت کنید

    یک شام خوشمزه بخورید
    در تور مارماریس رژیم های غذایی را فراموش کنید و از لذت خوردن غذاهای ترکی غافل نشوید. همه ما دوست داریم در حالی که در ساحل دراز کشیده ایم و در حال تماشای غروب آفتاب هستیم، غذایمان را آماده کنند و ما حاضر و آماده برویم و با خوردن غذا خستگی را از تنمان دور کنیم. خوشبختانه شما می توانید در مارماریس این تجربه را با هزینه ای نه چندان زیاد کسب کنید. رستوران هایی که در بخش های خلوت تر مارماریس قرار دارند، همیشه ارزان تر هستند و شما با کمی وقت گذاشتن برای پیدا کردن این رستوران های خلوت تر و دنج تر می توانید به میزان زیادی در هزینه های سفرتان به مارماریس صرفه جویی کنید. اتفاقا چنین رستوران هایی در مارماریس غذاهای خوشمزه تری دارند و معمولا غذاهایشان سنتی تر و خوش طعم تر از رستوران های توریستی مارماریس هستند.
    البته گذشته از همه موارد بالا شما می توانید انواع ورزش های آبی را در مارماریس از جت اسکی گرفته تا غواصی با یک قیمت معقول و به صرفه تجربه کنید. همچنین می توانید زمانتان را با گشت و گذار در بازار بزرگ مارماریس سپری کنید و در حین قدم زدن در فضای جذاب آن با سنت های مردم مارماریس آشنایی پیدا کنید. توصیه آخر ما به شما این است که حتما برای تردد در مارماریس از دلموش ها (ون ها) به جای تاکسی استفاده کنید تا هزینه های سفرتان به مارماریس کمتر هم شود. ضمنا برای رزرو آفر تور مارماریس می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    یک شام خوشمزه بخورید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW