021-88507190

عجیب ترین رستوران های جهان از نظر موقعیت مکانی

گردشگری م.مقیمی 24 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در ادامه جالب ترین رستوران های جهان که بعضی از آن ها روی درخت و بعضی دیگر در کف اقیانوس جای گرفته اند را به شما معرفی می کنیم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عجیب ترین رستوران های جهان
    دلیل خیلی از توریستان برای سفر، کسب تجربه های جدید است و گاهی این تجربه جدید مربوط به سبک خوردن غذا در یک کشور جدید می شود. اگر شما هم جزء این دسته از توریستان هستید و عاشق خوردن غذا در رستوران های عجیب دنیا هستید، این مطلب را بخوانید تا با عجیب ترین رستوران های دنیا که تجربه غذا خوردن در آن با هر جای دیگری متفاوت است، آشنا شوید. در ادامه جالب ترین رستوران های جهان که بعضی از آن ها روی درخت و بعضی دیگر در کف اقیانوس جای گرفته اند را به شما معرفی می کنیم.
    رستوران سارنیک- ترکیه
    رستوران سارنیک در یک آب انبار 1،000 ساله رومی واقع شده است و درست بالای یک تچه در استانبول قرار گرفته است. معنای سارنیک در زبان ترکی همان "آّب انبار" است و به همین دلیل چنین نامی روی این رستوران جذاب تاریخی گذاشته شده است. این رستوران با ارتفاع 9 متریش هیبت بسیار زیادی دارد و سقف آن توسط 6 ستون بسیار بزرگ نگه داشته شده است. این رستوران جذاب با آتشدان بزرگی که دارد و با نور کمش که توسط صدها شمع تولید می شود، حال و هوای بسیار جالبی دارد که مثالش را در هیچ نقطه از زمین نمی توانید پیدا کنید. جالب است که بدانید رستوران سارنیک در فصل تابستان به صورت طبیعی خنک می شود و خوردن غذا در آن عجیب می چسبد!

    رستوران سارنیک- ترکیه

    رستوران تری پاد- تایلند
    این رستوران در جزیره کوه کوت تایلند واقع شده است. 4 نفر می توانند درون این لانه چوبی که حدودا 5 متر بالای زمین در داخل یک جنگل بارانی باستانی قرار گرفته است، بنشینند و به یادماندنی ترین غذای زندگیشان را در آن بالا میل کنند. این لانه چوبی بیشتر شبیه به یک نارگیل بزرگ است که از بالای درخت آویزان مانده است و طراحی آن با الهام از جنگل بارانی اطراف آن انجام شده است. مهمانان این رستوران جذاب در حین خوردن غذایشان می توانند از چشم انداز بی نظیر این جنگل بارانی و سواحل شنی نزدیک به آن استفاده کنند. جالب است که بدانید پیش خدمت این رستوران با یک زیپ لاین به میز این مهمانان دسترسی پیدا می کند و غذای سفارشی مهمانان را برای آن ها سرو می کند.

    رستوران تری پاد- تایلند

    رستوران فانگ ونگ- چین
    این رستوران در استان هوبی چین واقع شده است و داخل یک صخره آهکی ساخته شده است. برای ورود به این رستوران باید از یک مسیر معلق عبور کنید که در نوع خودش تجربه جالب و التبه ترسناکی است. مسیر ورودی این رستوران در ارتفاع زیادی از زمین قرار گرفته است و خود رستوران در داخل یک غار طبیعی واقع شده است. البته که یک سری میز نیز در این رستوران وجود دارد که خارج از غار و به صورت معلق در آن سوی صخره ها تعبیه شده اند. نور کم و مبلمان سنتی این رستوران،حس و حال رمزآلودی به فضای آن داده اند و مطمئنا شما هم تجربه خوردن غذا در چنین رستورانی را تا عمر دارید فراموش نخواهید کرد. منوی رستوران وانگ ونگ در تور چین شامل غذاهای محلی و غذاهایی است که عموما در استان هوبی سرو می شوند.

    رستوران فانگ ونگ- چین

    رستوران د ریم- آمریکا
    رستوران د ریم یک رستوران لوکس است که در خانه ولکانو، قدیمی ترین هتل هاوایی واقع شده است. این رستوران چشم انداز بی نظیری به دهانه آتشفشان هالما اومائو دارد. چشم انداز این رستوران در زمان غروب آفتاب بسیار زیبا می شود و مهمانان می توانند در حین خوردن شام رنگ های زیبای گدازه های آتشفشان را در حین خوردن غذایشان تماشا کنند. منوی این رستوران از انواع غذاهای گوشتی، سبزیجاتی و دریایی تشکیل شده است و در طبخ آن ها از قارچ های وحشی و سیب زمینی های شیرینی که در ساحل هاماکوا کشت می شوند، استفاده می شود.

    رستوران د ریم- آمریکا

    رستوران ایتها- مالدیو
    این رستوران که عنوان "زیباترین رستوران جهان" را از نیویورک دیلی نیوز در سال 2014 از آن خود کرده است، اولین رستوران زیردریایی دنیا است. این رستوران در جزیره رنگالی تور مالدیو واقع شده است و نامش در زبان مالدیوی به معنای مادر مروارید است.این رستوران 30 متر زیر دریا واقع شده است. این رستوران با دیوارهای تمام شیشه ای چشم انداز 180 درجه ای را به مرجان های زیر دریا و ماهی های رنگارنگ، کوسه ها و دیگر موجودات زیردریایی مهیا کرده است و به همین دلیل یکی از زیباترین و عجیب ترین رستوران های دنیا محسوب می شود. 

    رستوران ایتها- مالدیو

    رستوران آبشارهای لاباسین- فیلیپین
    رستوران آبشارهای لاباسین در شهر سان پابلو در کشور فیلیپین واقع شده است و مهمانان می توانند در آن درست زیر یک آبشار قدرتمند غذایشان را میل کنند. در این رستوران عجیب میزهایی از جنس بامبو ساخته شده است که فقط چند متر با چشمه آب فاصله دارند و این امکان برای مهمانا وجود دارد که پایشان را در آب قرار دهند و غذایشان را در کمال آرامش میل کنند و چشم انداز جالبی هم به آبشار داشته باشند. این رستوران فقط برای وعده ناهار به مهمانان خدمات ارائه می کند و انواع غذاهای فیلیپینی به سبک سلف سرویس در آن سرو می شود. خوردن غذا در این رستوران باعث می شود که کمی از رطوبت فیلیپین فاصله بگیرید و در آرامش زیاد غذایتان را میل کنید.

    رستوران-آبشارهای-لاباسین

    رستوران د راک زانیزیبار- تانزانیا
    این رستوران روی یک صخره در وسط اقیانوس هند واقع شده است و زمان هایی که سطح آب بر اثر جزر و مد پایین می آید، مردم می توانند از ساحل تا صخره را قدم بزنند و اینگونه وارد رستوران شوند. در باقی اوقات در زمانی که آب دریا بالا است نیز می توانند با قایق به رستوران دسترسی پیدا کنند. در این رستوران انواع غذاهای دریایی سرو می شود و فقط 12 میز برای پذیرایی از مهمانان در آن تعبیه شده است. خوردن این غذا با چشم اندازی که به دریا دارد و محیط داخلی زیبایش، تجربه بسیار جالبی است که تا همیشه در ذهنتان ماندگار خواهد شد.

    رستوران د راک زانیزیبار- تانزانیا

    رستوران ایرپلین (هواپیما)- آمریکا
    رستوران هواپیما در داخل یک هواپیمای بوئینگ واقع شده است و ظرفیت پذیرایی از مهمانان تا  275 نفر در داخل هواپیما و ساختمان های اطراف آن که به ترمینال معروفند، وجود دارد.  بال چپ هواپیما به محل پذیرایی ترمینال متصل می شود که با یک عالمه وسیله مربوط به هوانوردی مثل صدها عکس تزئین شده است. مشتری های این رستوران آزادانه می توانند در هواپیما گشت و گذار کنند و حتی می توانند از کابین خلبان نیز دیدن کنند و روی صندلی خلبان بنشینند.

    رستوران ایرپلین (هواپیما)- آمریکا

    رستوران لومیلینا اسنو کستل (رستوران قلعه برفی لومیلینا)- فنلاند
    این رستوران کاملا از یخ و برف درست شده است. این رستوران بخشی از یک قلعه برفی بزرگتر است که شامل یک هتل برفی و یک کلیسای برفی می شود. رستوران قلعه برفی لومیلینا از ماه ژانویه تا آپریل باز است و هر سال دوباره بازسازی می شود. دمای داخلی این قلعه همیشه حدود 5- درجه سانتیگراد است و مشتری ها باید پشت میزهایی از جنس یخ و روی صندلی هایی که از کنده درخت درست شده اند و با پوست گوسفند و گوزن پوشانده شده اند، بنشینند.

    رستوران لومیلینا اسنو کستل (رستوران قلعه برفی لومیلینا)- فنلاند

    رستوران نگورونگورو کریتر لودج- تانزانیا
    این رستوران شیک و لوکس بر روی لبه بزرگترین دهانه آتشفشانی غیرفعال دنیا ساخته شده است. تراس این رستوران چشم انداز خیره کننده ای به  طبیعت سرسبز اطراف دارد و در محوطه اطراف آن حیوانات مختلفی زندگی می کنند که مشتری های رستوران می توانند آن ها را با دوربین دوچشمی تماشا کنند. در داخل این رستوران یک شومینه مرکزی وجود دارد و دیوارهایش با نقاشی های غاری ماقبل تاریخ تزئین شده اند. منوی این رستوران بر غذاهای  آفریقایی تمرکز دارد و بیشتر غذاهایش با گوشت، لبنیات و سبزیجات درست می شوند.

    رستوران نگورونگورو کریتر لودج- تانزانیا

    رستوران ردوودز تری هاوس- نیوزیلند
    همان طور که از نام این رستوران بر می آید، در بالای یک درخت و در ارتفاع 9 متری واقع شده است. این رستوران در یک جنگل در نزدیکی شهر آوکلند نیوزیلند واقع شده است. این رستوران توسط یک معمار نیوزیلندی طراحی و ساخته شده است و در آن می توان مهمانی های شخصی، عروسی و حتی رویدادهای شرکتی برگزار کرد. مهمانان برای دسترسی به این رستوران باید از یک راهروی مرتفع عبور کنند. مطمئنا این رستوران هم یکی از عجیب ترین رستوران های دنیا است که خوردن غذا در آن برای همیشه در ذهن هر کسی ماندگار خواهد شد.

    رستوران ردوودز تری هاوس- نیوزیلند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW