021-88507190

ترسناک ترین و خوفناک ترین پل های جهان را میشناسید

گردشگری م.مقیمی 02 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در ادامه ترسناک ترین پل های جهان را به شما معرفی می کنیم و مطمئنیم که شما هم از دیدن آن ها حیرت می کنید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ترسناک ترین و خوفناک ترین پل های جهان
    پل ها از ضروری ترین سازه هایی هستند که در هر شهر و کشوری ساخته می شوند تا انسان ها بتوانند با پای پیاده یا ماشین از روی آن ها عبور کنند. اما همیشه پل ها شبیه به پل هایی که ما تا به حال در زندگیمان از روی آن ها عبور کرده ایم، نیستند! بعضی از پل هایی که در کشورهای مختلف دنیا ساخته شده اند، به قدری ترسناک هستند که هر کسی شهامت عبور از روی آن ها را ندارد و یا اگر مجبور باشد، با سلام و صلوات از روی آن ها عبور می کند! در ادامه ترسناک ترین پل های جهان را به شما معرفی می کنیم و مطمئنیم که شما هم از دیدن آن ها حیرت می کنید.
    پل رویال گورج - کولورادو
    این پل عجیب و غریب مرتفع ترین پل معلق آمریکا است  و در سال 1929 ساخته شده است. از آن سال تا کنون این پل همیشه توریستی بوده است و امروزه یک تلکابین نیز در کنار آن نصب شده است و جذابیتآن بین توریستان و گردشگران دوچندان شده است.

    پل رویال گورج- کولورادو

    پل میمون - ویتنام
    این پلی که در تصویر می بینید، تنها پلی نیست که به این شکل در ویتنام ساخته شده است و چندین پل دیگر شبیه به این پل در خلیج مکونگ در ویتنام ساخته شده است. شاید به نظر برسد که فقط میمون ها می توانند از چنین پلی عبور کنند، اما جالب است که بدانید اهالی این منطقه هر روز از آن ها برای عبور و مرور استفاده می کنند. پل میمون از یک تکه چوب بامبو ساخته شده است و نامگذاری آن هم به این خاطر بوده است که مردمی که از آن عبور می کنند، ژست های خنده داری در حال عبور می گیرند که یادآور حرکات میمون های بامزه است!

    پل میمون- ویتنام

    پل محلق حسینی - پاکستان
    اغلب این پل را به عنوان ترسناک ترین پل جهان می شناسند و استفاده از آن به کسانی که قلب ضعیفی دارند، اصلا توصیه نمی شود! مسئله ای که باعث این شده این پل یکی از ترسناک ترین پل های جهان باشد، فقط این نیست که اگر از بین چوب ها پایتان بلغزد، داخل آب رودخانه می افتید، بلکه به خاطر این هم هست که بقایای پلی که قبلا در این منطقه نصب شده بوده و تخریب شده است، از کنار این پل آویزان است و با دیدن آن حتما نفس شما هم در سینه حبس خواهد شد.

    پل محلق حسینی- پاکستان

    پل هفت مایلی - فلوریدا
    اگرچه پل هفت مایلی به ترسناکی پل های دیگر این لیست به نظر نمی رسد، اما کافی است که تصور کنید در طوفان های شدیدی فلوریدا روی چنین پلی روی آب در حال رانندگی هستید تا شما هم با ما در ترسناک بودن این پل هم عقیده شوید.

    پل هفت مایلی- فلوریدا

    پل دسپشن پس - ایالت واشینگتن
    رانندگی روی پلی که پوشیده از مه است، شاید ترسناک نباشد؛ اما نظرتان چیست اگر بخواهید از قسمت پیاده روی آن با پای پیاده عبور کنید و در عین حال منظره زیر پایتان را از ارتفاع 55 متری تماشا کنید؟
    این پل بین جزیره وهیدبی و جزیره فیدالگو کشیده می شود و با یک صخره دو تکه شده است. قبل از اینکه این دو پل ساخته شود، تنها راه تردد بین این دو جزیره قایقرانی بوده است. اما الان هم مطمئنیم که خیلی ها ترجیح می دهند تا با قایق این مسیر را طی کنند تا اینکه از روی یک پل ترسناک عبور کنند!

    پل دسپشن پس- ایالت واشینگتن

    پل گذرگاه دریاچه پونتچارترین - لوئیزیانا
    این پل طولانی ترین پل جهان است که از روی آب عبور می کند. جالب است که بدانید این پل ترسناک فقط 5 متر بالای امواج آب نصب شده است و این مسئله ترسناک بودنش را تشدید می کند. جالب است که بدانید قدمت این پل به دهه 1950 میلادی باز می گردد و از آن زمان تا کنون همیشه در لیست ترسناک ترین پل های جهان جایگاه ویژه ای داشته است.

    پل گذرگاه دریاچه پونتچارترین- لوئیزیانا

    پل کانوپی واک - غنا در غرب آفریقا
    این پل که در ارتفاع 12 متری سطح زمین معلق شده است، در یک جنگل بارانی واقع شده است و توریستان با عبور از آن فرصت این را پیدا می کنند که در بین درختان قدم بزنند. البته این پل فقط به خاطر معلق بودنش ترسناک نشده است! بلکه پرندگان و میمون هایی که درست از کنار توریستان حرکت می کنند نیز مزید بر علب شده اند و نام پل کانوپی واک را به عنوان یکی از ترسناک ترین پل های جهان مطرح کرده اند. یک مسئله دیگر اینکه این پل 304 متر طول دارد و شما اگر وسط راه بترسید، نمی توانید این همه راه را برگردید و مجبور به ادامه راه هستید!

    پل کانوپی واک- غنا در غرب آفریقا

    پل هوایی لنکاوی - مالزی
    این پل که در ارتفاع 122 متری زمین ساخته شده است، تا به حال چندین بار برای تعمیر و نگهداری بسته شده است، اما الان به روی عموم باز است. اما اینکه چرا استفاده از آن برای 2 سال پیاپی ممنوع بود، جای بحث دارد! جالب است که بدانید شایعاتی در لنکاوی پیچیده بود و این شایعات حاکی از این بود که احتمال فروپاشی پل هوایی لنکاوی زیاد بوده است و به همین دلیل کسی در طول آن 2 سال اجازه عبور از آن را نداشت. در تور مالزی خود، بازدید از این پل را از دست ندهید.

    پل هوایی لنکاوی- مالزی

    پل کوه تیتلیس - سوئیس
    آیا ایده قدم زدن روی پلی که در زمان وزش باد تکان می خورد و به کوه های آلپ سوئیس چشم انداز دارد و در ارتفاع 3،000 متری زمین نصب شده، شما را می ترساند؟ مشخص است که هر انسان عاقلی از چنین ایده ای می ترسد. اما جالب است که بدانید چنین پلی در سوئیس وجود دارد و اسکی بازها و توریستان هر ساله از این پل عبور می کنند و ظاهرا این پل یکی از امن ترین پل های جهان است!

    پل کوه تیتلیس- سوئیس

    پل رودخانه ویتیم - روسیه
    این پل زهوار در رفته یکی از ترسناک ترین پل های جهان است که تا به حال تعداد اندکی توانسته اند از آن با سلامت کامل عبور کنند! این پل هیچ گارد ریلی ندارد، در زمان های خاصی از سال یخ می بندد و بدتر از همه اینکه بعضی از بخش هایی از کف آن تخریب شده اند! البته این را هم بگوییم که هر ساله تعداد زیادی از افراد به سیبری سفر می کنند تا روحیه ماجراجوییشان را اغنا کنند و تلاش کنند که جزء کسانی باشند که توانسته اند از این پل عبور کنند!اگر شما هم دوست دارید که تجربه عبور از ترسناک ترین پل های جهان را داشته باشید، می توانید برای رزرو تورهای لحظه آخری و تورهای خارجی با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید و به یکی از کشورهای بالا سفر کنید.

    پل رودخانه ویتیم- روسیه

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW