021-88507190

زیباترین و دیدنی ترین آسمان شب در دنیا

گردشگری ش.مافی 02 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آسمان چه در روشنایی چه در تاریکی یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه ها است که در هر جا و مکانی میتوان از این زیبایی لذت برد ولی این زیبایی بی بدیل در هر جایی زیبایی خاص خود را دارد.باهم جذاب ترین آسمان های شب را بررسی می کنیم .

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین و دیدنی ترین آسمان شب در دنیا 

    آسمان چه در روشنایی چه در تاریکی یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه ها است که در هر جا و مکانی میتوان از این زیبایی لذت برد ولی این زیبایی بی بدیل در هر جایی زیبایی خاص خود را دارد آسمان دریا یک جور خوبی خوشگل آسمان در کویر پر از ستاره جوری خیلی خاصی زیباست وخیلی از مکان های دیدنی و جذاب دیگر که هر کجا آسمان زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارا می باشد امروز با هم چندتا از زیباترین آسمان شب در سرتاسر دنیا را بررسی می کنیم.

    آسمان شب مملو از ستاره ها و نما کوه زیبا

    عکس آسمان شب پرستاره

    صحرای آتاکاما در شیلی

    کویر آتاکاما که عمدتا از شن و ماسه تشکیل شده است، دارای زیبایی خیره کننده ای است این صحرا یکی از بهترین جا برای کشف و رصد آسمان است که خیلی از محققین نجوم در طول سال برای کشف و اکتشاف به این مکان زیبا می آیند .این آسمان بدون هیچ آلودگی در یک زمین سیاه و سفید و مملو از ستاره به یک منظره مبهوت کننده در این صحرا زیبا تبدیلی شده است.

    آسمان شب در شیلی در زمین قرمز

    زیباترین عکس آسمان شب در شیلی

    لاپونیا در فنلاند

    این منطقه که سرتاسر آن از درختان کاج، دریاچه های جذاب و دیدنی،منظره های پوشیده از برف و یخ،جنگل ها با پوشش گیاهی خاص و جذاب مکان عالی برای دیدن شفق قطبی، گردش با قایق در دریاچه با منظره های گونان از جذابه های دیدنی و جذاب این منطقه می باشد.البته از مهم ترین دیدنی های آن آسمان شب و پرستاره آن است که منظره بی نظیری را به نمایش می گذارد و گردشگران زیادی برای دیدن این زیبایی کم نظیر به این شهر سفر می کنند.

    یک کلبه زیبا در آسمان مملو در شفق قطبی

    زیباترین شفق قطبی

    جزایر قناری در اسپانیا 

    جزایر قناری به خودی خود یکی از دیدنی ترین و زیباترین مناطق دنیا محسوب می شود. این جزیره رویایی به دلیل مناطق طبیعی و ساحل و پوشش گیاهی خاص خود هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود دعوت می کند.این زیبایی بی نظیر در شب هم به یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین مکان نیز تبدیل می شود تماشا شهاب سنگ ها و ستاره ها در آسمان شب این جزایر یکی از بهترین دیدگاه ها در آسمان اروپا می باشد و یکی از رصد خانه های اصلی برای محققین نجوم می باشد.

    آسمان شب و نما یک چادر مسافرتی مدرن

    عکس آسمان شب در اسپانیا

    جزیره میلیدهو در مالدیو 

    خواب در زیر ستاره ها در ماسه های نرم و سفید در جزیره فیروزه ای Milaidhoo مالدیو، آب و هوای آرام و آسماین زیبا و احساس آرامشی که به طور عجیب و چشمگیری حس می شود یک تجربه متفاوت و کم نظیر را رقم می زند .این آسمان زیبا در این جزیره فوق العاده جذاب گردشگران زیادی را برای رصد جذاب و دو نفره ستاره و شهاب سنگ ها، میزبانی می کند.

    جزیره زیبا و سواحل جذاب میان صندلی های ساحلی

    عکس شب رویایی در مالدیو

    شبه جزیره ترول در ایسلند

    ایسلند یکی از زیبا ترین کشور ها برای گردشگران تبدیل شده است.البته در شمال این کشور زیبا شبه جزیره ای پوشیده از کوه های بلند و آسمانی مملو از ستاره ها به یکی از جذاب ترین مناظر دنیا تبدیل کرده است و هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن این آسمان زیبا به این مکان دیدنی می آیند.

    آسمان زیبا شب و استخر آب گرم در هوا سرد

    شفق قطبی در ایسلند

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی در زمینه تورها گردشگری (تورهای تابستانی داخلی، تورهای خارجی، تورهای لحظه آخری)، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویزا شینگن و.... در خدمت شما مسافران و همراهان گرامی می باشد.

    با دیگر زیباترین های دنیا آشنا شوید

    زیباترین روستاهای ترکیه

    زیباترین شهر های اتریش

    زیباترین و خوش منظره ترین دریاچه های اتریش

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW