021-88507190

مکان های جذاب برای بولینگ بازی در دبی

گردشگری ش.مافی 05 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دبی برای گردشگران و مسافران خود چیزی کم نمی گذارد و از هر سرگرمی و جاذبه های تفریحی بهترین نوع آن را می توانید در دبی پیدا کنید و اوقات خوشی را بگذرانید.با هم بهترین مجموعه های بولینگ را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مکان های جذاب برای بولینگ بازی در دبی 

    باز هم دبی و جاذبه های جذاب و دیدنی و سرگرم کننده آن. دبی برای گردشگران و مسافران خود چیزی کم نمی گذارد و از هر سرگرمی و جاذبه های تفریحی بهترین نوع آن را می توانید در دبی پیدا کنید و اوقات خوشی را بگذرانید. امروز با هم چند تا از بهترین مکان ها برای بولینگ بازی را بررسی می کنیم.

    مجموعه رنگی رنگی بولینگ با توپ های رنگی

    Wavehouse 

    مجموعه آتلانتیس پالم یکی از کامل ترین مجموعه های تفریحی و گردشگری در دبی می باشد. برای این مجموعه پول زیادی سرمایه گذاری شده تا یک مکان سطح بالا تفریحی برای گردشگران فراهم شود. علاوه بر مجموعه کامل از هتل، رستوران ها، مجموعه بزرگی برای بازی و سرگرمی در نظر گرفته شده است. از بهترین بازی ها و سرگرمی های آن می توان به مجموعه بولینگ آن به نام Wavehouse  اشاره کرد که یکی از کامل ترین مجموعه ها در دبی می باشد.

    مجموعه تفریحی خط های بولینگ مبلمان چرم قوه ای

    The 44 هیلتون ال هابورت سیتی 

    یک مکان پر جنب و جوش نشاط آور دیگر در یکی از بهترین مکان های تفریحی دبی که در آن میتوانید بهترین تفریحات و سرگرمی ها از جمله بولینگ را تجربه کنید. این مکان یک مجموعه شبانه روزی می باشد که با حداقل هزینه ها می توانید از یک رستوران خوب و بازی های نشاط آور و... استفاده ویژه داشته باشید.
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و تفریحی در تورهای دبی در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    نمای سالن بولینگ خط های مخصوص و توپ و صندلی

    مرکز بولینگ بین المللی دبی

    این مرکز جز یکی از اصلی ترین مراکز بولینگ دبی می باشد که در سال 2001 افتتاح شده این مکان جز جذاب ترین و بزرگ ترین مکان های بولینگ دبی می باشد. علاقمندان و حرفه ای بازهای این ورزش اخر هفته های جذابی را در این مجموعه سپری می کنند.این مجموعه شامل یه فروشگاه حرفه ای بولینگ هم نیز هست.

    سالن حرفه ای بولینیگ با خط ها نمایشگر ها و بازیکنان

    مجموعه Yalla بولینگ

    یک مرکز سرگرمی تفریحی در بازار Yalla است. بولینگ بازی در دبی یک امر عادی می باشد و افراد زیادی برای این سرگرمی و تفریح این بازی را انتخاب می کنند. این مجموعه محل برگزاری مسابقات بولینگ، بولینگ کیهانی و... می باشد. این مجموعه دارای یک شبیه ساز ویدیویی پیشرفته می باشد و شما می توانید تمام جزیئات بازی خود را مشاهده کنید.

    سالن نیلی بنفش بولینگ

    مرکز بولینگ دبی

    یکی از حرفه ای ترین مراکز بولینگ دبی این مجموعه می باشد که دارای 16 خط حرفه ای و یک صفحه نمایش های بزرگ که در بالای این خط ها وجود دارد و گزارش ها لحظه به لحظه با بازیکنان ارائه می دهند. این مجموعه رستوران های عالی هم دارد که غذا های خوبی را ارائه می کند.

    نمای مجموعه تفریحی بولینگ با نور پردازی

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی در زمینه تورها گردشگری (رزرو تورهای داخلی، رزرو تورهای خارجی، رزرو تورهای لحظه آخری)، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویزا شینگن و.... در خدمت شما مسافران و همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW