021-88507190

حقایقی غیر قابل باور در مورد آلمان که واقعی هستند!

راهنمای سفر م.مقیمی 07 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در ادامه عجیب ترین حقایق غیر قابل باور در مورد آلمان را به شما معرفی می کنیم و مطمئنیم که شما هم از خواندن آن ها شگفت زده می شوید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    حقایقی غیر قابل باور در مورد آلمان
    هر کشوری در جهان با کشور دیگر تفاوت های زیادی دارد و می توان گفت که هر کشوری منحصر به فرد است و آلمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کشور زیبا همیشه به خاطر قوانین سفت و سختش مشهور بوده است و دلیل وجود چنین قواعد و قوانینی در آن نیز به خاطر بک گراند تاریخیش است. اما در میان همه حقیقت های جالبی که در مورد آلمان وجود دارد، یک سری حقایق غیر قابل باور نیز در آن مورد آن به گوش می رسد که در کمال ناباوری کاملا واقعی هستند. در ادامه عجیب ترین حقایق غیر قابل باور در مورد آلمان را به شما معرفی می کنیم و مطمئنیم که شما هم از خواندن آن ها شگفت زده می شوید.

    حقایقی غیر قابل باور در مورد آلمان

    طولانی ترین کلمه آلمانی از 80 حرف تشکیل شده است!
    اگر شما هم با گوش دادن به یک مکالمه آلمانی، اولین فکری که به ذهنتان خطور می کند این است که چقدر زبانشان سخت است، شما تنها نیستید! بیشتر مردم دنیا در یادگیری زبان آلمانی با مشکل مواجه هستند. می دانستید که طولانی ترین کلمه آلمانی 80 حرف دارد؟ این حقیقت باعث می شود که یادگیری زبان آلمانی برای خیلی از افراد مثل یک کابوس بشود!
    آلمانی ها در یک روز مشخص با بالش به جنگ یکدیگر می روند!
    احتمالا شما هم در دوران کودکی از بالش بازی و جنگ با بالش لذت می بردید و تجربه جنگ با بالش با هم سن و سال هایتان دارید. اما آن روزها برای همه ما گذشته است و فقط خاطره ای دور از آن بازی ها باقی مانده است. اما در آلمان این طور نیست! یک روز در سال در آلمان به نام جنگ با بالش نامگذاری شده است و مردم در خیابان های آلمان با بالش به جان یکدیگر می افتند! باور کردنی نیست، اما حقیقت دارد!

    آلمانی ها در یک روز مشخص با بالش به جنگ یکدیگر می روند

    در آلمان یک مکان مذهبی جهانی برای همه مذهب ها وجود دارد!
    بر خلاف پیشینه تاریخی آلمان و عقیده ای که اکثر ما در مورد نژاد پرستی مردم آلمان داریم، در این کشور یک مکان مذهبی ساخته شده است که مخصوص عبادت مسلمانان، مسیحیان و یهودیان در کنار یکدیگر است. احتمالا وجود چنین مکان مذهبی در آلمان، با تفکرات شما هم در مورد آلمان جور در نیاید، اما واقعا چنین مکانی وجود دارد و هر کسی با هر دین و آیینی که داشته باشد، می تواند برای عبادت به آن مراجعه کند! این بنا "خانه عبادت و آموزش" نام دارد و در برلین واقع شده است.

    در آلمان یک مکان مذهبی جهانی برای همه مذهب ها وجود دارد

    تصویر شرق و غرب برلین از فضا کاملا تفکیک شده است!
    این که چرا تصویر هوایی برلین به دو بخش شرقی و غربی مجزا شده است، علتش این است که در گذشته قبل از اینکه برلین شرقی و غربی به یک شهر واحد تبدیل شوند، نورپردازی های متفاوتی داشتند. ما هم خیلی خوش شانس بوده ایم که توانسته ایم که این تصویر هوایی جالب را برایتان پیدا کنیم تا تفاوت های آن ها را بتوانید لمس کنید.

    تصویر شرق و غرب برلین از فضا کاملا تفکیک شده است

    هنوز که هنوزه هزاران بمب منفجر نشده در آلمان وجود دارد!
    هنوز که هنوزه یادگارهایی از جنگ جهانی دوم در آلمان باقی مانده است. جالب است که بدانید به طور متوسط هر روز در آلمان 15 بمب منفجر نشده پیدا می شود و این حقیقتی است که احتمالا شما هم در مورد آلمان نمی دانستید!

    هنوز که هنوزه هزاران بمب منفجر نشده در آلمان وجود دارد

    در آلمان هیچ کسی حق دریل کاری در روز یکشنبه را ندارد!
    در آلمان به طور رسمی دریل کاری در روزهای یکشنبه ممنوع شده است و این ممنوعیت به خاطر این است که کسی آرامش دیگری را در آلمان در روز تعطیل هفته به هم نزند. البته به جز دریل کاری، هر کار دیگری نیز که باعث ایجاد آلودگی صوتی شود، در روزهای آخر هفته در آلمان ممنوع است. یک حقیقت جالب در مورد مردم آلمان وجود دارد و آن حقیقت این است که مردم آلمان علاقه ای به شستن لباس هایشان در روز یکشنبه ندارند و شاید دلیلش همین باشد که می ترسند صدای اضافه تولید کنند. همان طور که می بینید، وقتی پای قواعد و قوانین به میان می آید، خیلی جدی می شوند!

    در آلمان هیچ کسی حق دریل کاری در روز یکشنبه را ندارد

    هیچ کس در بزرگراه های آلمان نباید بنزینش تمام شود!
    باورتان نمی شود که اگر این مسئله را رعایت نکنید، چه عواقبی در انتظارتان است. اگر در بزرگراه های آلمان بنزینتان شود، تخطی قانون کرده اید و بهتر است که با قانون آلمان در نیفتید. به جای این مسئله، بهتر است که حواستان را جمع کنید و قبل از حرکت بنزینتان را چک کنید و با این مشکل ها مواجه نشوید.

    هیچ کس در بزرگراه های آلمان نباید بنزینش تمام شود

    در قانون آلمان فرار از زندان بخشیده می شود!
    فرار از زندان در بیشتر کشورهای مدرن و پیشرفته جرم بزرگی تلقی می شود، اما در جایی مثل آلمان، به گونه دیگری به آن نگاه می شود. اگر یک نفر از زندان فرار کند و خوش شانس نباشد و توسط نیروهای پلیس گرفته شود، دوباره به زندان برگردانده می شود. اما اگر فراری بتواند از دست چلیس در امان باشد، دیگر با قانون آلمان طرف نیست! از نظر قوانین آلمان، فرار به خاطر زندگی، پایه ای ترین غریزه انسانی تلقی می شود. 

    در قانون آلمان فرار از زندان بخشیده می شود

    در آلمان هیچ کس برای درس خواندن هزینه پرداخت نمی کند!
    این مسئله همیشه از زمان های دور در مورد آلمان وجود داشته است، اما شاید از دید مردمان کشورهای دیگر عجیب باشد. تحصیل در آلمان نه تنها برای آلمانی ها، بلکه برای همه دانشجویان بین المللی رایگان است. جالب است! نه؟شما هم می توانید برای اخذ ویزای شینگن و سفر به آلمان، با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    در آلمان هیچ کس برای درس خواندن هزینه پرداخت نمی کند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW