021-88507190

راهنمای بازدید از بهترین موزه های پاریس

راهنمای سفر م.مقیمی 10 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پاریس شهر موزه هاست و همیشه از نظر فرهنگی سری بین سران داشته است. در پاریس تعداد زیادی موزه وجود دارد که هر کدامشان از دیگری جذاب تر است و می توان گفت که بازدید از همه آن ها جالب است

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین موزه های پاریس
    پاریس شهر موزه هاست و همیشه از نظر فرهنگی سری بین سران داشته است. در پاریس تعداد زیادی موزه وجود دارد که هر کدامشان از دیگری جذاب تر است و می توان گفت که بازدید از همه آن ها جالب است. وقتی صحبت از بهترین موزه های پاریس می شود، انتخاب بین این همه موزه جذاب و دیدنی سخت می شود. اما به هر حال ما این کار سخت را برایتان آسان کرده ایم و در ادامه لیستی از بهترین موزه های پاریس را به شما معرفی می کنیم. موزه هایی که اگر تا پاریس بروید و از آن ها بازدید نکنید، آن طور که باید و شاید از سفرتان به اروپا استفاده نکرده اید! با ما همراه باشید تا با این موزه های جذاب پاریسی آشنا شوید.

    بهترین موزه های پاریس

    موزه لوور
    موزه لوور بدون شک مشهورترین موزه پاریس است و همه ما نامش را تا به حال بارها و بارها شنیده ایم. این موزه به شکل یک هرم از زمین پاریس به بیرون کشیده شده است. در این موزه شاهکارهای بی نظیر آثار هنری به نمایش گذاشته می شود و مطمئنا شما هم با قدم زدن در محیط داخلی بسیار زیبا و فاخر آن هر لحظه از لحظه قبل شگفت زده تر می شوید و خیلی سخت می توانید از تماشای هر کدام از آثار هنری آن دل بکنید و در موزه به راهتان ادامه دهید. مسافران تور فرانسه لازم است بدانند که بازدید از موزه لوور در روز یکشنبه اول هر ماه رایگان است و در این روز صف بسیار طولانی دارد.

    موزه لوور

    موزه اورسای
    موزه اورسای برای نمایشگاه جهانی پاریس در سال 1900 ساخته شده است و ساختمان آن یک شاهکار معماری به حساب می آید. در این موزه کلکسیون هنری سال 1848 تا 1914 نگهداری می شوند. این آثار هنری شامل نقاشی، مجسمه، عکس، هنرهای دکوراتیو، هنرهای گرافیکی و معماری می شود و بازدید از آن برای همه هنردوستان جذاب است. بازدید از این موزه هم در اولین یکشنبه هر ماه رایگان است و شما با بازدید از موزه اورسای در این روز می توانید در هزینه های سفرتان به پاریس صرفه جویی کنید. یک نکته دیگر اینکه بیشتر شاهکارهای هنری این موزه در طبقه بالایی آن واقع شده اند. پس بهتر است که بازدیدتان را از طبقه بالا شروع کنید و بعد به سمت پایین بروید.

    موزه اورسای

    موزه سانتره پومپیدو
    سانتره پومپیدو چیزی بیشتر از یک موزه ساده است و یک مرکز فرهنگی به حساب می آید. در سانتره پومپیدو یک کتابخانه عمومی وجود دارد و در آن انواع نمایش ها، کنسرت ها و فیلم ها به نمایش گذاشته می شود.گذشته از این ها یک سری برنامه های تفریحی برای کودکان نیز اجرا می شود که در نوع خودشان جالب هستند. جالب است که بدانید معماری سانتره پومپیدو در دهه 1970 میلادی جنجالی اساسی به پا کرده است. چراکه این موزه هیچ شباهتی با دیگر موزه های جهان ندارد و بیشتر شبیه به یک کارخانه صنعتی به نظر می رسد و بازدید از ساختمان آن حتما برای شما هم جالب خواهد بود. کلکسیون این موزه یکی از بزرگترین کلکسیون های آثار مدرن و معاصر اروپا است و آثار هنری قرن 20 و 21 را پوشش می دهد. ورودی این موزه هم در اولین یکشنبه هر ماه رایگان است و بازدید از آن در چنین روزی بسیار مقرون به صرفه است. توصیه ما به شما این است که حتما به طبقه ششم ساختمان سانتره پومپیدو بروید و چشم انداز زیبای شب های پاریس را از آن بالا تماشا کنید. یک مسئله دیگر اینکه ساختمان، کتابخانه و سینمای سانتره پومپیدو هر کدامشان ساعات کاری متفاوتی دارند و باید در برنامه ریزی های گشت و گذارتان در پاریس حواستان به این مسئله باشد.

    موزه سانتره پومپیدو

    موزه اورانژری
    موزه اروانژری یکی دیگر از بهترین موزه های پاریس است که در آن نقاشی های امپرسیونیست و پست امپرسیونیست به معرض نمایش عموم گذاشته شده است. فضای داخلی موزه اورانژری با دیگر موزه های پاریس متفاوت است و فضای دلبازی دارد و بازدیدکنندگان می توانند به راحتی بین آثار هنری مجموعه موزه تردد کنند و آزادی عمل زیادی در حرکت بین آثار هنری داشته باشند. لازم به ذکر است که این موزه در روزهای سه شنبه هر هفته تعطیل است و ورودی آن در یکشنبه اول هر ماه رایگان است.

    موزه اورانژری

    موزه کاخ توکیو
    این موزه که در سال 2002 تاسیس شده است، با همه موزه های پاریس متفاوت است. تفاوت این موزه با دیگر موزه های پاریس در این است که هیچ کلکسیون دائمی ندارد و گاه و بیگاه نمایشگاه های هنری خاص در آن برگزار می شوند. این موزه تا نیمه شب باز است و به همین دلیل بازدید از آن در هنگام غروب یا در طول شب بسیار توصیه می شود. این فضای هنری در یک ساختمان بزرگ که در سال 1937 برای نمایشگاه پاریس ساخته شده بود، واقع شده است و نمایشگاه های آن بسیار جالب و دیدنی هستند. برای بازدید از موزه های شهر پاریس و سفر به این شهر فوق العاده می بایست حتماً ویزای شینگن را اخذ نمایید چرا که فرانسه یکی از کشورهای عضو حوزه شینگن به شمار می رود.

    موزه کاخ توکیو

    موزه کوای برانلی
    موزه کوای برانلی در مرکز شهر پاریس واقع شده است و در آن آثار ارزشمند هنری و فرهنگی مربوط به آفریقا، آسیا، آمریکا و اقیانوسیه به نمایش گذاشته می شود و تعداد اشیائی که در آن نگهداری می شود، به 450،000 عدد می رسد. این موزه در سال 2006 تاسیس شده است و جدیدترین موزه در بین موزه های اصلی پاریس به حساب می آید. ساختمان این موزه با هدف نشان دادن گشایش و آزادی طراحی شده است و این مسئله در همه قسمت های موزه نمود پیدا کرده است. در این موزه هیچ نرده یا مانعی کار نشده است و حتی در باغ اطراف ساختمانش هم هیچ گیت ورودی وجود ندارد و مثل یک جنگل و باغ رها به نظر می رسد. به هر حال خودتان باید از این موزه بازدید داشته باشید تا آزادی عمل را در آن درک کنید. گفتنی است که این موزه در همه روزهای هفته به جز دوشنبه ها باز است و ورودی آن در اولین یکشنبه هر ماه رایگان است. 

    موزه کوای برانلی

    موزه کلونی
    موزه کلونی یکی از جذاب ترین موزه های پاریس است که بازدید از آن برای آن دسته از توریستانی که علاقه به قرون وسطی دارند، بسیار جالب است. ساختمان موزه کلونی نیز خودش به تنهایی نشانگر معماری قرون وسطی است و تم موزه به خوبی در آن دیده می شود. بازدیدکنندگان این موزه می توانند از 2،300 اثر نقاشی دیدن کنند که همگی آن ها به قرون وسطی تا قرن 16 تعلق دارند. در کلکسیون این موزه مجسمه هایی به سبک رومانسک و گوتیک نگهداری می شود و اگر شما هم علاقه به تاریخ دارید ، حتما باید از آن بازدید کنید. در پایان لازم به ذکر است که ورودی این موزه نیز در روز یکشنبه اول هر ماه رایگان است.

    موزه کلونی

    امیدواریم این راهنمای بازدید از بهترین موزه های پاریس در سفرتان به بهترین شکل کارآمدتان باشد و بتوانید بیشترین بهره را از این اطلاعات ببرید.

    اگر شما هم همیشه رویای سفر به پاریس و بازدید از موزه های پاریس را در سر می پروراندید، می توانید با مهرپرواز رویایتان را به حقیقت پیوند دهید. برای اخذ ویزای شینگن و رزرو تور فرانسه می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW