021-88507190

سفر به پنانگ بهتر است یا سفر به لنکاوی

راهنمای سفر م.مقیمی 20 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در ادامه سوالاتی را مطرح می کنیم که شما با پاسخ دادن به آن ها می توانید بین پنانگ و لنکاوی یکی را برای سفر خود انتخاب کنید!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مقایسه پنانگ و لنکاوی از جهات مختلف

    آیا شما هم سر دو راهی پنانگ یا مالزی مانده اید و نمی دانید که کدام تور را برای سفرتان به مالزی رزرو کنید؟ باید بگوییم که این دو راهی برای خیلی از توریستان وجود دارد و واقعیت این است که هم پنانگ و هم لنکاوی جذابیت های زیادی دارند و واقعا تصمیم بین آن دو سخت به نظر می رسد. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که این دو جزیره زیبا را با هم مقایسه کنیم تا شما بتوانید تصمیم راحت تری بین سفر به لنکاوی یا سفر به پنانگ بگیرید. در ادامه سوالاتی را مطرح می کنیم که شما با پاسخ دادن به آن ها می توانید بین پنانگ و لنکاوی یکی را برای سفر خود انتخاب کنید!

    آیا شما عاشق ساحل هستید؟

    اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که معنای سفر برایتان دراز کشیدن زیر آفتاب و تماشای دریای بی کران و یا تجربه ورزش های آبی مهیج است، باید به شما بگوییم که سفر به لنکاوی برای شما بهتر است! لنکاوی با تفاوت بسیار زیاد، سواحل بهتری دارد. از طرفی دور تا دور لنکاوی را جزیره های کوچکتر احاطه کرده اند و شما می توانید با سفرهای تورهای غواصی از آن ها بازدید داشته باشید. در خود جزیره اصلی لنکاوی هم امکانات زیادی برای تجربه تفریحات ساحلی است و هیچ کم و کاستی از این نظر در لنکاوی احساس نمی شود. البته سواحل پنانگ هم بسیار زیبا هستند، اما اگر بخواهیم آن ها را با سواحل لنکاوی مقایسه کنیم؛ مطمئنا این لنکاوی است که برنده می شود!
    تا اینجای کار لنکاوی 1- پنانگ 0

    آیا شما عاشق ساحل هستید

    آیا شما عاشق غذا و امتحان کردن غذاهای جدید هستید؟

    پنانگ و به طور اختصاصی جورج تاون در جزیره پنانگ از نظر غذا و خورد و خوراک حرف اول را می زنند! در جورج تاون در جزیره پنانگ غذاهای خیابانی بی نظیری سرو می شود و یک عالمه رستوران های جذاب در آن وجود دارد که انواع و اقسام غذاهای خوشمزه را می توانید در آن ها امتحان کنید. البته منظور ما این نیست که در تور پنانگ نمی توانید غذاهای خوشمزه میل کنید، اما به هر حال مسئله ای که مشخص است، این است که غذاهای لنکاوی بهتر از غذاهای پنانگ هستند.
    تا اینجای کار لنکاوی 1؛ پنانگ 1

    آیا شما عاشق غذا و امتحان کردن غذاهای جدید هستید

    آیا شما عاشق بازدید از اماکن فرهنگی هستید؟

    تاریخ لنکاوی پوشیده شده از افسانه ها و داستان های جالب است، اما در حال حاضر خیلی از این داستان ها منشا علمی ندارند و هیچ مدرکی برای اثباتشان وجود ندارد! لنکاوی اولین جایی بود که در جنوب شرقی آسیا سر از آب در آورد و قدمتش به حدود 500،000،000 سال پیش بر می گردد، اما از این تاریخ طولانی فقط یک کوهستان بزرگ باقی مانده است و عملا نسبت به پنانگ اماکن فرهنگی کمتری را در خود جای داده است! اما در مقابل این پنانگ است که مثل یک موزه محسوب می شود و غنای فرهنگی و تاریخی گسترده ای دارد. البته در لنکاوی هم موزه های متعددی وجود دارد، اما از نظر فرهنگی و اماکن فرهنگی، این پنانگ است که برنده به نظر می رسد!
    تا اینجای کار لنکاوی 1؛ پنانگ 2

    آیا شما عاشق بازدید از اماکن فرهنگی هستید؟

    آیا شما عاشق تفریحات هیجان انگیز و مهیج هستید؟

    وقتی صحبت از تفریحات هیجان انگیز می شود، منظورمان تفریحاتی مثل جنگل نوردی، بالا رفتن از آبشارها، غواصی و یا ورزش های آبی است. در همه این زمینه ها لنکاوی گوی رقابت را از پنانگ می دزدد! در لنکاوی یک تله کالبین وجود دارد که واقعا زیباییش نفسگیر است و خودش به تنهایی می تواند دلیلی برای سفر به لنکاوی باشد! البته پنانگ هم باغ های سرسبز متعدد و همین طور تپه پنانگ را در بر گرفته است و طبیعت بسیار زیبایی دارد، اما در کل از نظر امکانات تفریحی برای تجربه تفریحات مفرح قابل مقایسه با لنکاوی نیست!
    تا اینجای کار لنکاوی 2؛ پنانگ 2

    آیا شما عاشق تفریحات هیجان انگیز و مهیج هستید

    آیا شما برای ماه عسل به مالزی سفر می کنید؟

    در این صورت انتخاب بین لنکاوی و پنانگ واقعا کار سختی برایتان خواهد بود! چراکه از نظر رومانتیک بودن، هر دو جزیره لنکاوی و پنانگ بهترین محسوب می شوند. هتل های لنکاوی و پنانگ، هر دو برای اقامت زوج های جوان مناسب هستند و از این نظر نمی توان رای کلی بین لنکاوی و پنانگ صادر کرد!
    تا اینجای کار لنکاوی 2؛ پنانگ 2

    آیا بودجه سفرتان به مالزی محدود است؟

    اگر بودجه سفرتان کم است، بهتر است که سفر به پنانگ را انتخاب کنید! در پنانگ هتل های ارزان تر و غذاهای ارزان تری می توانید پیدا کنید و از طرفی هزینه تردد در پنانگ هم کمتر است. هزینه سفر به لنکاوی کمی برایتان بیشتر خواهد بود و به همین دلیل اگر به دنبال سفر ارزان ساحلی هستید، بهتر است که تور پنانگ را انتخاب کنید.
    لنکاوی2؛ پنانگ 3

    آیا بودجه سفرتان به مالزی محدود است_2

    در مجموع سفر به لنکاوی بهتر است یا سفر به پنانگ؟

    با همه این صحبت ها، این که واقعا سفر به لنکاوی بهتر است یا سفر به پنانگ؛ کاملا به خودتان بستگی دارد! ما سعی کردیم که در این مقاله، تصمیم گیری را برایتان راحت تر کنیم و برایتان شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانید جنبه های مختلف این دو جزیره زیبا را با هم مقایسه کنید. اما در نهایت این شما هستید که می توانید بهترین تورهای خارجی را برای خودتان انتخاب کنید. انتخاب شما چیست؟ تور پنانگ یا تور لنکاوی؟ برای رزرو تور ارزان پنانگ و تور ارزان لنکاوی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW