021-88507190

ایده هایی برای تفریح زوج های جوان در مالزی

راهنمای سفر م.مقیمی 21 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم قصد سفر به مالزی، آن هم از نوع دو نفره را دارید، بهتر است که قبل از سفر به مالزی این مطلب را بخوانید تا ایده هایی برای تفریحات دو نفره در مالزی داشته باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ایده هایی برای تفریحات دو نفره در مالزی
    اگر شما هم قصد سفر به مالزی، آن هم از نوع دو نفره را دارید، بهتر است که قبل از سفر به مالزی این مطلب را بخوانید تا ایده هایی برای تفریحات دو نفره در مالزی داشته باشید و بتوانید اوقات خوب و به یادماندنی را در مالزی سپری کنید. 

    ایده هایی برای تفریحات دو نفره در مالزی

    تماشای غروب آفتاب از روی تپه بروگا
    تماشای غروب آفتاب با نیمه وجودتان می تواند جذاب ترین و به یادماندنی ترین تفریح برایتان باشد. چشم انداز تپه بروگا در مالزی به غروب آفتاب به قدری زیبا و نفس گیر است که به هیچ عنوان نباید تماشای آن را در تور مالزی از دست بدهید. از بالای این تپه می توانید هم سرسبزی اطراف و هم نورهای شهر را تماشا کنید و ساعتی را با یکدیگر خلوت کنید و در مورد آرزوهایتان با یکدیگر صحبت کنید! تپه بروگا حدودا 40 کیلومتر با کوالالامپور فاصله دارد و آرامش آن همان چیزی است که برای یک تفریح دو نفره به دنبالش هستید! لازم به ذکر است که بالا رفتن از تپه بروگا کار بسیار راحتی است و از این بابت نیازی به نگرانی وجود ندارد. این مسیر برایتان 1 تا 1:30 ساعت طول می کشد و اگر بتوانید در زمان غروب آفتاب به بالای تپه برسید، می توانید بهترین چشم انداز مالزی را تماشا کنید.

    تماشای-غروب-آفتاب-از-روی-تپه-بروگا

    خوردن یک شام دو نفره در مرتفع ترین کافه کوالالامپور
    کافه ای که در طبقه 57 برج 3 پتروناس واقع شده است، مرتفع ترین کافه کوالالامپور است و شما می توانید بهترین غذای ممکن را در آن میل کنید. جالب است که بدانید پایه گذار این کافه یک سرآشپز ایتالیایی بنام است که منوی این کافه را خودش نوشته است و غذاهایش معرکه است! توصیه ما به شما این است که به همراه همسرتان یک شام به یادماندنی و رویایی را در این کافه میل کنید و مطمئن باشید که خاطرات آن تا پایان عمر به همراهتان خواهد بود.

    خوردن یک شام دو نفره در مرتفع ترین کافه کوالالامپور

    تجربه اسکای دایوینگ (پرش از هواپیما) در لنکاوی
    لنکاوی یکی از بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای تجربه اسکای دایوینگ است. همین که از داخل هواپیما بر فراز لنکاوی بپرید، چشم انداز بی نظیری را از دریای آندامان از دید پرنده خواهید دید که مطمئنا نفس شما را در هم سینه حبس می کند!

    تجربه اسکای دایوینگ (پرش از هواپیما) در لنکاوی

    اقامت در یک دکل نفت!
    ایده بدی نیست که برای یک شب در وسط اقیانوس و آن هم در تنها هتل دکل نفتی دنیا بخوابید! این دکل نفت در وسط دریا در بورنئو مالزی واقع شده است و چشم انداز 360 درجه ای به دریا دارد و اقامت در آن، این احساس را برایتان فراهم می کند که با یارتان در دریا تنها هستید! در این هتل می توانید تفریحاتی مثل غواصی را تجربه کنید و مرجان های زیبا را از نزدیک ببینید. 

    اقامت در یک دکل نفت

    تماشای زندگی دریایی در جزیره سیپادان
    در جزیره سیپادان می توانید بهترین سفر غواصی ممکن را تجربه کنید. جزیره سیپادان به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای غواصی شناخته می شود و شما در آن فرصت این را دارید که در آب های تمیز و کریستالی، موجودات دریایی را با وضوح کامل تماشا کنید.

    تماشای زندگی دریایی در جزیره سیپادان

    تجربه زیپ لاین در اقیانوس بورنئو
    توصیه ما به شما این است که به جای اینکه با قایق در اطراف جزیره پرسه بزنید، در بورنئو زیپ لاین را تجربه کنید. زیپ لاین تفریح بسیار مفرحی است و اتفاقا بلیط آن از اجاره یک قایق برایتان ارزان تر تمام می شود و تجربه ای به یادماندنی را برایتان رقم می زند. کافی است که تصورش را کنید که در حال پرواز در وسط دریا با سرعت 65 کیلومتر در ساعت هستید تا خودتان هم با ما هم عقیده شوید که زیپ لاین در بورنئو یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید در تور مالزی داشته باشید.

    تجربه زیپ لاین در اقیانوس بورنئو

    اقامت در هتل سکپینگ سرنداه 
    این هتل حدودا 1 ساعت با کوالالامپور فاصله دارد و درست وسط جنگل واقع شده است. هتل سکپینگ سرنداه هتلی است که تاکید بر آرامش مهمانانش دارد و در آن می توانید برای چند روز به دور از هیاهوی شهر زندگی کنید. پس اگر به دنبال تجربه یک سفر رومانتیک هستید، حتما به اقامت در هتل سکپینگ سرنداه در تور مالزی فکر کنید! 

    اقامت در هتل سکپینگ سرنداه

    کشف غار کلیرواتر
    غار کلیرواتر یکی از طولانی ترین غارهای آسیا است که صخره های جذابش با فرم ها و رنگ های جذابشان حتما نظر شما را هم جلب خواهند کرد. اگر شما هم از آن دسته از زوج هایی هستید که عاشق کشف و کسب تجربه های جدید هستند، حتما باید برنامه ای برای کشف غار کلیرواتر را در تور ارزان مالزی برای خودتان ترتیب دهید. مطمئنا با بازدید از غار کلیرواتر، خاطرات بسیار جذاب و عکس های یادگاری جذاب تری نصیبتان می شود و مطمئنا از انتخاب خود در پایان مسیر راضی خواهید بود. حتی یک هتل به نام مولا ماریوت در پایان مسیر این غار وجود دارد که شما می توانید در آن اقامت کنید و آرامش را به معنای واقعی کلمه در آن تجربه کنید. این غار به همراه هتل آن جزئی از پارک ملی گونونگ مولو به حساب می آیند که برای دسترسی به آن باید از کوالالامپور پرواز به مقصد مولو داشته باشید و از آنجا با ترانسفر فرودگاه به پارک ملی مولو دسترسی پیدا کنید.

    کشف غار کلیرواتر

    بازدید از دهکده های فرانسوی و ژاپنی مالزی
    اگر شما هم به همراه همسرتان همیشه آرزو بازدید از فرانسه و ژاپن را داشته اید، می توانید با بازدید از دهکده های فرانسوی و ژاپنی مالزی تا قدری به رویایتان دست پیدا کنید! در دهکده ژاپنی ها می توانید مثل یک زوج ژاپنی لباس کیمونو به تن کنید و در یک جشن چای شرکت کنید! این دهکده ها در برجایا هیلز در فاصله یک ساعته از کوالالامپور واقع شده اند. در واقع دهکده فرانسوی به سبک یکی از دهکده های فرانسه و دهکده ژاپنی هم به سبک دهکده های ژاپنی ساخته شده اند و حال و هوای آن ها درست مثل این دو کشور است. مطمئنا بازدید از این دهکده ها هم یکی از جذاب ترین تفریحات دو نفره در مالزی خواهد بود که به هیچ عنوان نباید آن را از دست بدهید. 

    بازدید از دهکده های فرانسوی و ژاپنی مالزی

    گرفتن عکس های جذاب در ساحل آینه ای مالزی
    ساحل ساساران در تنگه مالاکا جایی است که دو بار در طول ماه به آینه تبدیل می شود! در این ساحل آسمان به زمین متصل می شود و شما می توانید جذاب ترین عکس های یادگاری سفرتان به مالزی را در آن تهیه کنید. جالب است که بدانید در این قسمت از مالزی عکس های عروسی به کرات گرفته می شود و یک لوکیشن خوب عکاسی به شمار می آید. فقط یادتان باشد که همان طور که گفته شد این پدیده 2 بار در ماه و در طول 4 تا 5 روز اتفاق می افتد و به همین دلیل بهتر است که برای بازدید از آن در تورهای محلی شرکت کنید و زمان شکل گیری آن را ، با تور لیدر محلی چک کنید. برای دسترسی به آن کافی است که به ساساران در فاصله 1 ساعته از کوالالامپور بروید و بعد با یک قایق ظرف مدت 45 دقیقه به تنگه مالاکا دسترسی پیدا کنید.برای رزرو تورهای لحظه آخری میتوانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    گرفتن عکس های جذاب در ساحل آینه ای مالزی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW