021-88507190

نکات مهم برام شروع یک سفر شگفت انگیز به آفریقا جنوبی

راهنمای سفر ش.مافی 23 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دنبال یک سفر پر از غذا های جذاب، مناظر جادویی و طبیعت بکر هستید یا سفری که آدرنالین خون تان را به حداکثر توان خود برساند همه این ها را در سفر به آفریقا جنوبی می توانید تجربه کنید و هر لحظه آن لذت ببرید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نکات مهم برام شروع یک سفر شگفت انگیز به آفریقا جنوبی

    به فکر سفر در آفریقا جنوبی هستید؟ برای شروع یک سفر هیجان انگیز و ماجراجویی آماده هستید؟
    دنبال یک سفر پر از غذا های جذاب، مناظر جادویی و طبیعت بکر هستید یا سفری که آدرنالین خون تان را به حداکثر توان خود برساند همه این ها را در سفر به آفریقا جنوبی می توانید تجربه کنید.
    آفریقا سومین قاره بزرگ جهان است این قاره پر از شگفتی می باشد. آفریقا جنوبی یکی زیباترین و کشور ها با متنوع ترین اکوسیستم ها می باشد. در این کشور زیبا می توان یک سفر رویایی را تجربه کرد و هر لحظه آن لذت برد. برای شروع یک سفر رویایی باید نکاتی را رعایت کرد که با هم این نکات را بررسی می کنیم.

    نما از شهر و دریا فضا سبز کشور آفریقا

    اندازه این کشور را دست کم نگیرید 

    آفریقا جنوبی کشور بزرگی می باشد و برای سفر به آن باید وقت زیادی را در نظر گرفت. فاصله شهر ها با هم زیاد می باشد و از این شهر به اون شهر شدن چیزی حدود یک روز را از شما میگیرد. مثلا سفر به ژوهانسبورگ به کیپ تاون می تواند چیزی حدود 13 ساعت با ماشین باشد. ولی سفر های داخلی با هواپیما در آفریقا ارزان است و شما می توانید برای جابه جایی میان شهر برای صرفه جویی در زمان و بهترین استفاده از سفرتان از پرواز های داخلی استفاده کنید.

    نما شهر آفریقا جنوبی از میان کوه ها

    ایمنی را در نظر بگیرید 

    به طور کلی آفریقای جنوبی مانند هر مکان دیگری مقصد آدما های متنوعی می باشد و هر قشر آدمی می توان در این کشور یافت. این به معنی که باید جانب احتیاط را رعایت کنید. به خصوص در شب شما در روز می توانید تنهایی به هر جایی بروید و یک روز عادی را طی کنید ولی در شب به تنهایی راه نروید هر جایی نروید و از قرار گرفتن در شرایط خطرناک بپرهیزید. توصیه می شود در مرکز شهر بمانید از لیدر یا محلی ها در مورد مقصدی که می خواهید سوال کنید و از ایمن بودن آن مطمئن شوید.

    نما پارک های ملی و هتل های لوکس آفریقا

    شناخت فرهنگ کشور آفریقا 

    دانستن فرهنگ کشوری که از آن بازدید می کنید می تواند به شما کمک کند تا برای هر چیزی آماده باشید و با نکات مهمی که برای ساکنان محلی اون کشور مهم است آشنا شوید و یک سری چیز ها را رعایت کنید. یکی از نکات مهم انعام دادن است این یکی از فرهنگ ها مهم برای بومیان است که برای هر کاری که می کنند منتظر یک انعام از طرف شما هستند و چیزی حدود ده درصد از صورتحساب شما شامل این موضوع می شود. حتی اگر از Uber (اسنپ خارجی ها) استفاده می کنید این موضوع در آن جا هم رعایت می شود و سعی کنید حساب خود را پر نکنید تا بیشتر از شما بابت انعام کسر نشود.

    مراقب مصرف آب خود باشید 

    آب در آفریقای جنوبی کمیاب و مهم است به شدت مراقب آب مصرفی خود باشید، حمام طولانی نکنید، شیر آب را بی حدوده باز نگذارید و در صورت لزوم فقط از آب استفاده کنید. آفریقایی ها تا همین جا هم خوش شانس بوده اند که آب آن ها کافی بوده که بتواند شرایط را کنترل کنند مراقب این نکته باشید چون با رعایت نکردن رفتار خوبی در انتظارتان نیست.

    نما از جاده و کوه ها و دریا کشور آفریقا

    رفتن به سافاری

    یک سفر پر هیجان را با رفتن به سافاری حیات وحش آفریقا تجربه کنید. سافاری جزیی از آفریقا می باشد کمتر کسی آفریقا می رود و خود را از رفتن به سافاری محروم می کند اصل سفر به آفریقا رفتن به سافاری می باشد. دیدن گونه های مختلف جانوران، گونه های در حال انقراض، شکار کردن طبیعی آن ها همه و همه یک تفریح جذاب و هیجان انگیز در آفریقا را برایتان رقم می زند.
    هنگام بازدید از پارک های ملی باید خیلی مواظب امنیت خود باشید چون وارد دنیای وحش شدن به آن آسانی هایی که فکر می کنید نیست، مثلا اگر می خواهید به پارک ملی کروگر بروید باید حتما قبلش قرص های مالاریا مصرف کنید.در مورد پارکی که قصد رفتن به آن را دارید به خوبی تحقیق کنید و همه جوانب را رعایت کنید.

    سافاری آفریقا جنوبی و زرافه و توریست ها

    سخن آخر 

    با آمادگی کامل و انجام تحقیقات خوب سفر خود را آغاز کنید و نهایت استفاده را از تک تک لحظات آن ببرید. دانستن فرهنگ، نکات و ترفند های یک کشور به شما امکان می دهد تا با برنامه ریزی کارآمد، ایمنی خود را تضمین کرده. آماده یک سفر هیجان انگیز به یکی از دیدنی ترین و هیجان انگیز ترین سفر ها شوید و از آن نهایت لذت را ببرید.

    سافاری آفریقا جنوبی و دیدن حیات وحش
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی در زمینه تورها گردشگری (تورهای تابستانی داخلی، تورهای تابستانی خارجی، تورهای لحظه آخری)، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویزا شینگن و.... در خدمت شما مسافران و همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW