021-88507190

راهنمای سفر به بدروم برای ماه عسل

راهنمای سفر م.مقیمی 26 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بدروم مجموعه ای از زیبایی های طبیعی، امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است که از این رو یکی از بهترین جاها برای ماه عسل شناخته شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    قبل از سفر به بدروم برای ماه عسل، این مطلب را بخوانید!
    چند دهه ای است که بدروم به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای ساحلی ترکیه برای خانواده ها و زوج ها مطرح شده است. بدروم مجموعه ای از زیبایی های طبیعی، امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است و با همه این ها جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که بدروم یکی از جذاب ترین مقاصد مسافرتی برای تجربه یک ماه عسل رویایی است. اگر شما هم قصد سفر ماه عسل به بدروم را دارید، اول ازدواجتان را تبریک می گوییم و برایتان یک عمر خوشبختی را آرزو می کنیم و بعد شما را دعوت می کنیم تا این مطلب را بخوانید تا ببینید که چگونه می توانید یک ماه عسل به یادماندنی را به مقصد بدروم تجربه کنید.

    راهنمای سفر به بدروم برای ماه عسل

    بهترین هتل های بدروم برای ماه عسل
    معمولا زوج های جوان و کسانی که به تازگی ازدواج کرده اند، به دنبال بهترین اتاق ها برای اقامت هستند و این همان جایی است که بدروم برتری خودش را نشان می دهد و همین برتری افراد را متقاعد می کند که برای ماه عسل به بدروم سفر کنند. هتلداران بدروم بسیار در این زمینه خوش ذوق بوده اند و از چندین دهه قبل سوئیت هایی را برای ماه عسل توریستان در هتل هایشان تعبیه می کرده اند. این اتاق ها معمولا چشم انداز جالبی به طلوع و غروب خورشید دارند، سرویس های جالبی از سمت خدمه هتل دریافت می کنند، امکانات رفاهی خوبی مثل جکوزی های بزرگ دارند و زیباترین دکوراسیون در آن ها کار شده است. 
    هتل کیپ بدروم بیچ ریزورت یک هتل 5 ستاره است که سوئیت های وی آی پی جذابی برای سفرهای ماه عسل در آن تدارک دیده شده است و یک بهشت به تمام معنا است. این هتل استخرهای خصوصی در بالکن های سوئیت هایش دارد و دکوراسیونشان بسیار جذاب است. این سوئیت ها به دریا چشم انداز کاملی دارند، بسیار رومانتیک هستند و حریم شخصی کاملی دارند.
    از طرفی هتل ماندارین اورینتال بدروم نیز یکی دیگر از هتل های لاکچری ترکیه است که انتظار تجربه یک اقامت لوکس و درخور سفر ماه عسل را می توانید از آن داشته باشید. تخت خواب های کینگ سایز و امکانات رفاهی لوکسی که در اتاق های این هتل تعبیه شده اند، همه و همه باعث این می شوند که اقامت در آن ها برای ماه عسل گزینه عالی باشد. در اتاق های این هتل آشپزخانه های مدرن و مجهزی نیز وجود دارد که زوج های جوان می توانند در آن ها برای خودشان غذای روزشان را تهیه کنند و سفر ماه عسلشان را با خاطرات جذابشان به یادماندنی تر کنند.

    بهترین هتل های بدروم برای ماه عسل

    هتل پریمیوم ریکوس بدروم نیز یکی دیگر از بهترین هتل های بدروم برای ماه عسل است که اتاق ها و سوئیت هایش دارای امکانات رفاهی کامل هستند و شما می توانید با اقامت در آن ها از یک خدمتکار شخصی سرویس بگیرید و در روزهای اول ازدواجتان چند روزی را به سبک سلطنتی زندگی کنید! جالب است که بدانید دکوراسیون اتاق های این هتل نیز بسیار خاص است و حتی کاشی های حمام نیز دست ساز هستند.
    هتل کارس لاکچری ریزورت اند اسپا بدروم نیز یکی دیگر از هتل های خوب بدروم است که می توانید چند روز را سرشار از آرامش در آن سپری کنید. این هتل لوکیشن ساحلی بی نظیری دارد و یک مرکز اسپای بزرگ با 1600 متر مربع مساحت در آن وجود دارد که می توانید هر روز یک ماساژ ریلکسی در آن بگیرید و یک ماه عسل جذاب را در آن سپری کنید.
    التبه این هتل هایی که ذکر شد، تنها تعداد کمی از هتل های جذاب بدروم هستند که شما می توانید به عنوان هتل ماه عسلتان آن ها را انتخاب کنید. اگر انتخاب بین هتل های بدروم برایتان سخت است، با تماس با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز می توانید، یک هتل خوب با توجه به علایق شخصیتان و انتظاراتتان در بدروم پیدا کنید.

    بهترین هتل های بدروم برای ماه عسل 2

    جذاب ترین رستوران های بدروم برای ماه عسل
    نظرتان در مورد یک حیاط زیبا در وسط یک خانه تاریخی یونانی که با نور شمع روشن شده است، چیست؟ فکر می کنیم که خوردن غذا در چنین رستورانی برای ماه عسل ایده خوبی باشد. اگر شما هم موافقید حتما در تور بدروم به رستوران کوچادون بروید. این رستوران در قلب شهر بدروم واقع شده است و منوی بی نظیری دارد.
    از طرفی رستوران مارینا یاچت کلاب نیز از بهترین رستوران های بدروم است که تمام آشپزانش در سطح جهان مشهور هستند و جزء بهترین سرآشپزان دنیا تلقی می شوند. اگر به دنبال گذراندن یک شب رویایی هستید، حتما به این رستوران بروید و از خوردن شام در فضای چشم نواز آن همراه با گوش دادن به موزیک زنده لذت ببرید.
    یک گزینه دیگر در بدروم این است که به شهر ساحلی یالیکاواک در بدروم بروید و در منطقه بندری آن در یکی از رستوران هایی که در خیابان های سنگفرش شده واقع شده اند و چشم انداز جالبی به غروب آفتاب دارند، غذایتان را میل کنید. البته رستوران های منطقه پالمارینا بدروم نیز در نوع خودشان جالب هستند و خوردن غذا در آن ها حتما برایتان تجربه جالبی خواهد بود.

    جذاب ترین رستوران های بدروم برای ماه عسل

    جذاب ترین تفریحات در بدروم برای ماه عسل
    اولین تفریحی که بدروم باید داشته باشید، گشت و گذار در مرکز بدروم است. قلعه سنت جان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بدروم است که می توانید گشت و گذارتان را از آن شروع کنید و از چشم انداز دریای اژه لذت ببرید و از موزه زیر دریایی بدروم دیدن کنید. یک سری فروشگاه ها و کافه های جذاب نیز در خیابان های سنگ فرش شده مرکز شهر بدروم وجود دارد که می توانید در میان آن ها قدم بزنید و یک روز عالی را در بدروم سپری کنید.
    اگر در تور بدروم دلتان خواست که کمی از شهر فاصله بگیرید و از جاذبه های گردشگری اطراف بدروم دیدن کنید، می توانید از آژانس های گردشگری بدروم بلیط های مربوطه را تهیه کنید و برای مثال از شهر باستانی افسوس که یکی از مشهورترین اماکن تاریخی جهان است یا از پاموکاله که طبیعت بسیار زیبایی دارد و چشمه هایش معروف هستند و در فاصله 3 ساعته از بدروم واقع شده است، دیدن کنید.

    جذاب ترین رستوران های بدروم برای ماه عسل 3

    البته می توانید یک ماشین هم اجاره کنید و خودتان شخصا به نواحی اطراف بدروم بروید. گذشته از همه این ها می توانید در یک تور کشتی کروز ثبت نام کنید و 3 شب رویایی را روی آب سپری کنید. این تورها با سرو صبحانه، ناهار و شام برگزار می شوند و شما با شرکت در آن ها می توانید چند روزی را به آفتاب گرفتن، شنا کردن، استراحت و البته بازدید از جاذبه های گردشگری مقصدتان سپری کنید. شما با این تورهای کشتی کروز می توانید به خلیج گوکاوا و خلیج هیسارونو بروید و یا حتی از جزایر یونانی مثل سیمی دیدن کنید و سفر ماه عسلتان را با بازدید از یک کشور دیگر کامل تر و به یادماندنی تر کنید. 
    در پایان جالب است که بدانید در بدروم توسط یک سری از شرکت ها و هتل های لوکس بدروم، امکان برگزاری مراسم عروسی نیز وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل با برگزاری مراسم عروسیتان در بدروم، جذابیت عروسی و ماه عسلتان را دوچندان کنید.برای رزرو تور ارزان بدروم می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    جذاب ترین رستوران های بدروم برای ماه عسل

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW