021-88507190

چهارتا از شگفت انگیز ترین جنگل های سیلابی ترکیه

گردشگری ش.مافی 24 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ترکیه دارای جنگل ها دشت ها و طبیعت بی نظیری می باشد. بعضی از این جنگل ها زیستگاه برخی از گیاهان کمیاب، جانوارن بومی و نادر و بسیاری از شگفتی های دیگر می باشد. این جنگل ها سرسبز و بارانی یکی از شگفتی های زیبا ترکیه می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چهارتا از شگفت انگیز ترین جنگل های سیلابی ترکیه 

    ترکیه دارای جنگل ها دشت ها و طبیعت بی نظیری می باشد. بعضی از این جنگل ها زیستگاه برخی از گیاهان کمیاب، جانوارن بومی و نادر و بسیاری از شگفتی های دیگر می باشد. این جنگل ها سرسبز و بارانی یکی از شگفتی های زیبا ترکیه می باشد. بعضی از جنگل ها به جنگل های سیلابی معروف هستند که عبارتنداز :
    Igneada ،Acarlar ،Sarikum و Karacabey.

    نمای جنگل پاییزی و سیلابی ترکیه
    جنگل های سیلابی ترکیه 

    جنگل های زیر آب، جنگل های سیلابی به دلیل جاری شدن سیل دوره ای، اکوسیستم های بسیار منحصر به فردی دارند. اساسی ترین شرط پایداری این اکوسیستم، وجود مدام آب های می باشد. سیل ها باعث تنوع در حیات وحش هستند زیر راه هایی را فراهم می کنند که به حیوانات وحشی امکان انتقال به یک زیستگاه دیگری را می دهد. فقط گونه های خاص درختی و گیاهی و پرنگان این محیط را برای زندگی ترجیح می دهند. از شگفت انگیز ترین این جنگل ها می توان به :
    - جنگل های سیلابی قرقلرایلی در ایغنه آدا 
    - جنگل سیلاب کارا کابین ، بورسا
    - جنگل سیل آکارلار، ساکارا
    - جنگل سیلاب ساریکوم، سینوپ
    - جنگلی سیلاب هچی عثمان، سامسون اشاره کرد.
    سفر به ترکیه این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای ارزان ترکیه مهرپرواز تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    نمای دریاچه و جنگل و یک آلاچیق

    انبوه جنگل های گرمسیری و پر باران ترکیه 

    ایغنه آدا Igneada 

    جنگل های سیلابی ایغنه آدا یکی از زیباترین و نادرترین سازنده های طبیعی در ترکیه است. همچنین این جنگل بزرگ ترین جنگل سیلابی در اروپا و سومین در جهان می باشد. این جنگل در شهر کوچک ایغنه آدا در قرقلرایلی واقع شده است. اگر دوست دارید صبح با آواز پرندگان و هوایی بی نظیر و نمای زیبا آتش فشان بیدار شوید، این جنگل مقصد بی نظیری و یک تجربه خاص برای یک آخر هفته دوست داشتنی می باشد.

    کارا کابین، بورسا Karacabey

    جنگل کارا کابین دقیقا بهشت روی زمین است و منتظر است کشف شود. این جنگل در شهر کارا کابین، بورسا می باشد. این شگفتی طبیعی در هر فصلی یکی از پر باران ترین جنگل های ترکیه می باشد که میزبان رنگ ها و موجودات زنده فراوانی می باشد.

    نمای یک مسیر سرسبز جنگلی

    جنگل Acarlar 

    جنگل Acarlar واقع در شهر Sakarya در شمال غربی ترکیه واقع شده است. این منطقه ترکیبی از ساحل و تالاب، تپه و جنگل می باشد. همچنین تنها جنگل سیلابی یک تکه می باشد. این جنگل زیستگاه شگفت انگیزی برای برخی گیاهان و جانوران بومی می باشد.

    جنگل Sarikum 

    جنگل سیلاب Sarikum در میان جنگل ها سیلابی ترکیه ناشناخته تر می باشد این جنکل در منطقه Sinop در منطقه دریای سیاه واقع شده است. این منطقه دارای چهار اکوسیستم حیات می باشد که عبارتنداز: جنگل، دریا، دریاچه و شن و ماسه.

    نمای جنگل سیلابی ترکیه

    با مهرپرواز یک سفر راحت و دلنشین را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری مثل رزرو بلیط هواپیما ترکیه، رزرو هتل های لوکس ترکیه ارائه تورهای ارزان در سراسر ترکیه در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW