021-88507190

شغل هایی که باورتان نمی شود در هند وجود داشته باشد

گردشگری م.مقیمی 26 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هند یک کشور عجیب است و این عجیب و غریب بودنش را در جنبه های مختلف ثابت کرده است که باعث شهرتش شده و به همین خاطر است که توریستان زیادی برای سفر به هند مشتاقند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شغل هایی که باورتان نمی شود در هند وجود داشته باشد!
    هند یک کشور عجیب است و این عجیب و غریب بودنش را در جنبه های مختلف ثابت کرده است. اصلا همین تفاوت هایش با دیگر کشورهای دنیا است که باعث شهرتش شده و به همین خاطر است که توریستان زیادی برای سفر به هند مشتاقند. جالب است که بدانید تفاوت های فرهنگی مردم هند باعث ایجاد یک سری شغل در هند شده است که در هیچ کشور دیگری مثالشان وجود ندارد! در واقع در هند مردم از یک سری راه های متفاوت کسب درآمد می کنند که مطمئنا شما هم باورتان نمی شود که چنین شغل هایی در هند وجود داشته باشد! در ادامه شما را با جالب ترین شغل های هندی آشنا می کنیم. با ما همراه باشید!
    میزبان عروسی
    میزبانان عروسی دختر خانم هایی هستند که کارشان فقط این است که به مهمانان خوش آمد بگویند و آن ها را به صرف شام دعوت کنند! این دختران معمولا دانشجویانی هستند که میزبانی عروسی را به عنوان کار پاره وقت انجام می دهند. البته نباید کار آن ها را با خدمه عروسی اشتباه بگیرید! چراکه کار میزبانان عروسی در هند فقط این است که زیبا به نظر برسند و به مهمانان مثل خانواده واقعیشان خوش آمد بگویند! 

    میزبان عروسی

    نگه دارنده میمون ها
    احتمالا تا به حال شنیده اید که در یک سری از مهمانی های افراد مشهور، ماموران امنیتی در مقابل درب می ایستند تا از ورود خبرنگاران و عکاسان به مهمانی جلوگیری کنند. اما شاید باورتان نشود که در هند در زمان برگزاری جشن ها و مراسم ها یک نفر استخدام می شود تا از ورود میمون ها به مجلس جلوگیری کند! همان طور که می دانید در هند میمون های زیادی زندگی می کنند و به همین دلیل است که استخدام یک نگهدارنده میمون در زمان برگزاری جشن های مهم واجب شده است. اما قسمت عجیب تر ماجرا این است که این نگهدارنده میمون ها باید خودش هم به گونه ای لباس بپوشد و رفتار کند که شبیه به میمون ها به نظر برسد! جالب است که بدانید حقوق این افراد از 6000 تا 9000 روپیه در ماه متغیر است.

    نگه-دارنده-میمون-ها

    راننده گاری آدم ها
    اگر به شهر کولکاتا در هند بروید، مردانی را می بینید که در حال کشیدن گاری هایی با 5 تا 6 مسافر هستند!  اگرچه این نوع کار مخالف با حقوق انسانی است که جنبش های زیادی برای لغو این شغل تا به حال انجام گرفته است، با این حال هنوز که هنوزه این شغل در هند پابرجاست و نشانگر فقر شدید این کشور می باشد.

    راننده گاری آدم ها

    عکاس جسد
    احتمالا تا به حال نام عکاس مجالس عروسی، عکاس خبرنگاری و حتی عکاس تبلیغاتی را شنیده باشید، اما شاید باورتان نشود که عکاسانی هم در کشور هند وجود دارند که با عنوان عکاس جسد کار می کنند! در واقع عکاسی از جسد جزئی از مراسم تشییع جسد در شهر واراناسی هند است و به نوعی سنت مردمانش است! در واقع مردمان این شهر می خواهند که آخرین یادگاری را از عزیز از دست رفته شان داشته باشند! 

    عکاس جسد

    حمل کننده غذا
    حمل کننده های غذا گروهی از افراد در هند هستند که کارشان رساندن غذاهای خانگی و یا غذاهای رستوران ها به کارگران بمبئی است. این افراد با پای پیاده، دوچرخه و یا با قطار غذاها را روی سرشان می گذارند و به صاحبانشان می رسانند. این حمل کننده های غذا به خاطر دقیق بودن در زمان و هزینه های کمی که دریافت می کنند، در سراسر هند و علی الخصوص شهر بمبئی معروف شده اند و کارشان بسیار پر رونق است!

    حمل کننده غذا

    شجره نویس 
    یک سری از افراد به عنوان شجره نویس در هند کار می کنند و کارشان این است که اطلاعات یک خانواده را نسل به نسل حفظ کنند! این شجره نویس ها در شهر هاریدوار شجره خانواده های زیادی را نوشته اند. در واقع از قدیم الایام رسم بوده که هر کسی به هاریدوار می رفته، نزد این شجره نویس ها برود تا همه ازدواج ها، تولدها و مرگ های اهالی فامیلشان را به آن ها بگوید تا همه را ذکر کنند و شجره خاندان را تکمیل کنند. 

    شجره نویس 1

    دندانپزشکان کنار جاده
    باورتان می شود که یک سری دندانپزشک در هند با تجهیزات کامل درست کنار خیابان می نشینند و طبابت خودشان را مثل یک دستفروش کنار خیابان انجام می دهند؟ این دندانپزشکان پر کردن دندان و یا هر کار دندانپزشکی دیگری را در عرض چند دقیقه انجام می دهند و اتفاقا مردم هند از وجود چنین دندان پزشکانی خیلی هم استقبال می کنند! 

    دندانپزشکان کنار جاده

    بنگاه داران ازدواج
    اگر کسی در هند نتواند شریک زندگیش را پیدا کند و خانواده اش هم نتوانند در این زمینه به او کمک کنند، خیلی ساده به این افراد مراجعه می کند تا این گونه یار و همراه زندگیش را بیابد! این افراد رزومه هایی از افراد مجرد جمع می کنند، آن ها را در کنار هم می گذارند و افراد مناسب برای ازدواج با یکدیگر را پیدا می کنند! جالب است که بدانید با اینکه به تازگی یک سری وب سایت ها با چنین کارکردهایی طراحی و راه اندازی شده اند، باز هم خیلی از هندی ها فقط به این بنگاه های ازدواج اعتماد می کنند و به همین خاطر هنوز که هنوزه کسب و کار این افراد پر رونق باقی مانده است!اگر شما هم دوست دارید که به این کشور عجیب و غریب سفر کنید، برای رزرو تور ارزان هند با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    بنگاه داران ازدواج

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW