021-88507190

مکان های ناشناخته جذاب و دیدنی در امارات متحده عربی

گردشگری ش.مافی 26 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
امارات و شگفتی ها و دیدنی های جذاب آن کاملا برای همه واضح و روشن است. این کشور به یکی از مقاصد اصلی برای گردشگران تبدیل شده است. ولی هنوز هم مکان هایی در این کشور وجود دارد که بسیار زیبا ولی ناشناخته است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مکان های ناشناخته جذاب و دیدنی در امارات متحده عربی

    امارات و شگفتی ها و دیدنی های جذاب آن کاملا برای همه واضح و روشن است. این کشور با ساخت و ساز ها و ایجاد بهترین و مدرن ترین فضاهای توریستی به یکی از مقاصد اصلی برای گردشگران تبدیل شده است ولی هنوز هم مکان هایی در این کشور وجود دارد که بسیار زیبا و جذاب می باشد ولی بسیار ناشناخته هستند. باهم چند تا از این ناشناخته های جذاب و دیدنی را بررسی می کنیم.

    نمای شهر دبی برج عربی نخل ها و ساختمان ها

    پناهگاه حیات وحش راس الخور 

    ممکن است چیزی شبیه به سافاری آفریقا جنوبی باشد، پناهگاه حیات وحش راس الخور فقط چند دقیقه با دبی مال فاصله دارد و محل زندگی بیش از 67 گونه پرنده می باشد این مکان به دلیل تعداد زیاد فلامینگو هایش مشهور می باشد.
    با رزرو بلیط هواپیما دبی در مهرپرواز سفر خود به دبی را آغاز کنید تا یک سفر هیجان انگیز در دبی را تجربه کنید.

    نمای آب و جنگل و دسته فلامینگو ها

    مسجد ایران در بور دبی

    افراد زیادی این مسجد زیبا را نمی شناسند. این مسجد با معماری معروف و بی نظیر ایرانی ساخته شده است و یکی از زیبا ترین مساجد در دبی است. این مسجد به عنوان مسجد علی ابن ابی طالب نیز معروف است. کاشی کار های آبی و معروف ایرانی زیبای خاصی به این مسجد داده است.

    نمای مسجد علی ابن ابی طالب در دبی

    ساحل موز 

    اگر دنبال یک مکان برای کمپینگ بی نقص در دبی هستید و از هتل خسته شده اید این مکان یک انتخاب ایده آل و مناسب می باشد. در کنار ساحل جبل علی ده ها چادرهای رنگی چوبی، با باربیکیو و امکانات کمپینیگ فراهم شده است. این یک مکان ایده آل برای فرار از شلوغی های شهر می باشد.

    نمای ساحل و چادر های کمپینگ

    سد حتا

    باور کنید یا نه این سد فیروزه ای و خیره کننده در دبی واقع می باشد. این سد کمتر از دو ساعت با دبی فاصله دارد. در اطراف کوه های صخره ای، مناطق بی نشیر این سد خیره کننده احداث شده است. این سد یک مکان ایده آل و خارج از شهر برای پیک نیک می باشد همچنین می توانید از یک قایق سواری هیجان انگیز نیز بهرمند شوید.

    نمای فیروزه ای سد حتا در دبی

    العین واحه امارات 

    العین واحه اولین میراث جهانی در دبی است که در سال 2011 در یونسکو به ثبت رسیده است. العین واحه یکی از قدیمی ترین شهر های جهان است که قدمت آن به 4000 سال پیش بر می گردد. این شهر دارای متنوع ترین گونه خرما می باشد و با معماری قدیمی و زیبا آن و نخل های سر به فلک کشیده یکی از زیباترین و دیدنی ترین مکان هادر امارات متحده عربی می باشد.

    نمای کاهگلی از کوچه های العین واحه و نخل ها

    جزیره اسنوپی فجیره 

    این جزیره به نام سگ معروف در کارتون اسنوپی به دلیل شباهت به آن سگ معروف است. جزیره اسنوپی یکی از زیباترین جزیره ها در امارات می باشد. این جزیره یک بهشت دریایی می باشد. در این جزیره می توانید یک غواصی خوب را تجربه کنید. لاک پشت ها، ماهی های رنگارنگ، کوسه های نوک سفید، باعث شده این دریا به یکی از جذاب ترین مکان ها برای غواصی می باشد. این ساحل دارای دیدنی ترین ها در زیر آب می باشد.

    نمای دیدنی از ساحل و جزیره اسنوپی

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری در خرید تورهای ارزان دبی در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW